Kädenvääntö

Tänään puoliltapäivin oli 18 ilmoittautunutta tonnin tavoitteluun. Onkos pakkiksen vääntäjistä muita kuin Topi tulossa pelipaikalle? Jannen osallistumisesta paikalliset vahvin mies veteraanit multa kyselikin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään puoliltapäivin oli 18 ilmoittautunutta tonnin tavoitteluun. Onkos pakkiksen vääntäjistä muita kuin Topi tulossa pelipaikalle? Jannen osallistumisesta paikalliset vahvin mies veteraanit multa kyselikin.
Mulla jää väliin. Perhe juhlaa sattui samalle päivälle. Kerrohan veteraanille terveisiä!
 
Denis oli ollut hiljattain Enginin kanavalla haastateltava, en ole kerennyt kuuntelemaan mutta sain käsityksen että olisi Mozorovin treenikaveri nykyään.
Jos näin niin tuo viimestään sinetöi sen että Devon törmää seinään 😄

Mikähän Morozovin kondis nykyään. Viime vuonna vielä esim. Prudnik jyräs selvästi.
 
Mikähän Morozovin kondis nykyään. Viime vuonna vielä esim. Prudnik jyräs selvästi.
Todennäköisesti mennyt eteenpäin, kuitenkin voitti Chaffeen.
En tiedä oliko joku loukkaantuminen tuossa Prudnik matsissa mutta siitä on kuitenkin jo aikaa, Morozov on nuori ja kehittyy jatkuvasti.

Ainahan jokaisella on joku loukkaantuminen, varsinkin hävitessä 😄
 
Todennäköisesti mennyt eteenpäin, kuitenkin voitti Chaffeen.
En tiedä oliko joku loukkaantuminen tuossa Prudnik matsissa mutta siitä on kuitenkin jo aikaa, Morozov on nuori ja kehittyy jatkuvasti.

Ainahan jokaisella on joku loukkaantuminen, varsinkin hävitessä 😄

Kyllä sillä oikeesti ilmeisesti tuli lievähkö loukkaantuminen tossa 2 rundissa, mutta ei ollu sillon vielä mitään mahiksia. Olin vakuuttunu Prudnikin tasosta ton jälkeen kun kuitenki Prudnik 115 kg ja Moro 130 kg. Devon kuitenki vei ton jälkee Prudin niin siitä olin ihan törkeen vakuuttunut.
 
Kyllä sillä oikeesti ilmeisesti tuli lievähkö loukkaantuminen tossa 2 rundissa, mutta ei ollu sillon vielä mitään mahiksia. Olin vakuuttunu Prudnikin tasosta ton jälkeen kun kuitenki Prudnik 115 kg ja Moro 130 kg. Devon kuitenki vei ton jälkee Prudin niin siitä olin ihan törkeen vakuuttunut.
Prudnikin huukki on aivan mieletön mutta ei pärjännyt Devonin syvähuukille.
Olihan se erittäin vaikuttavaa, olen paljon miettinyt tuota että tekeekö Larratin käsien pituus tuosta sisäkauttavääntämisestä hankalamman vastustajille.

Vaikka vivut ovat periaatteessa huonommat mutta aina pääse ylemmäs kuin muut.
 
Metagroupissa nyt 22 ilmoittautunutta.
IMG-20230610-WA0001.jpg
 
Metagroupin pomo lupasi jo sponsoroida ensi vuodellekin tonnin palkinnon voittajalle, jos haluja kisan järjestämiseen löytyy.

Mun mielestä tommoselle oikean käden avoimelle on paikkansa. Kisa kesti noin puolitoistatuntia, mikä on sopiva pituus ettei katsojat kyllästy.

Topin juonto oli suorastaan loistava. Topin hyvät taustatiedot kisaajista teki kisasta paljon mielenkiintoisemman, kuin jos olisi vaan kuulutettu vääntäjät pöytään.

Omista väännöistäni voin sanoa sen verran, että tulipahan osallistuttua.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom