Kädenvääntö

On kyllä kova rauta kun lähestyy omaa kehonpainoa, oliko paljon vippiä mukana?

Huvitti tuossa yksipäivä kun tuli somessa vastaan video jossa 60kg jamppa käänsi strictinä 60kg, kuulema body ukot olivat pitäneet huonona suorituksena kun kyynärpäät nousi 😄

Oli vippiä reilusti eli ei ole kova laisinkaan. Ei maksimaalista vippiä kuitenkaan.
Toi Super curl bar kapea ote, millä kädenvääntäjät postaa videoita, on itelläkin näköjään ekalla yrittämällä vahvin 😮
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Odota vaan, kunhan Levanin ranteet kuntoutuu niin nähdään 200kg hauiskääntö 😁
Sanoi jollain videolla jokuaika sitten että pystyisi 175kilon kääntöön, tietty ennen loukkaantumista oli tuo.

Levan kun ottais kunnon vipin niin se varmaan kääntäis ton 200. 😮 Teki niin siistillä tekniikalla noi isoimmatkin käännöt.
Toivottavasti ranne tulee ennalleen.
 
Äijä kääntää varmasti ensi yrittämällä yli 130 kg.
Heh vaikee uskoa 😄 Mut hyvähän tollanen ois löytyä duunipisteeltä. Onko muuten ideaa mistä sais halvalla?
 
Heh vaikee uskoa 😄 Mut hyvähän tollanen ois löytyä duunipisteeltä. Onko muuten ideaa mistä sais halvalla?
Mulla on himas tällänen https://gorillasports.fi/hauistanko...KLqIVfJQ9yMA8_ia228wecqe9-qAreXRoCeIIQAvD_BwE tosin päihin menee vaan pienemmän reiän (30mm) levyjä. On kyllä jykevämpi kuin miltä tuolla Gorillasportsin sivuilla näyttää. Hintaansa nähden ollut itselle ainakin loisto hankinta, kun noita pienireikäsiä levyjä löytyy niin paljon.

Tuo kapeempi ote on kyllä brutaali, mutta aika nopeesti pystyi lisäilemään melko paljon romua kun alkoi ranne tottumaan. Tuo leveämpikin ote on jyrkempi ja varmasti kädenvääntö -ystävällisempi kuin ihan perus yleisimmissä mutkatangoissa.
1686042851093.jpeg
 
Heh vaikee uskoa 😄 Mut hyvähän tollanen ois löytyä duunipisteeltä. Onko muuten ideaa mistä sais halvalla?

Ite tilasin tuolta, mutta postit taitaa olla about 30€. Tilasin 2 tankoa kerralla niin postit oli 48€.



Gofitnessillä löytyy suoraan hyllystä satasella. Toi näyttää ihan pätevälle. 180 kg asti speksattu.

Laitoin Strength Shopille viestiä että voisivat tehdä viimesen päälle hyvän Super EZ tangon missä ei mitään karhennusta tukkivaa kromausta vaan musta oksidi ja kunnon karhennus. Riittävän pitkät hihat että mahtuu romua muillakin kuin ohuilla teräslevypainoilla. Ja hyvät kulmat.
 
Kisaan on ilmoittautunut myös todellinen musta hevonen. Liittyi seuraan ja maksoi liiton lisenssin päästäkseen kisaan mukaan. Täysin tuntematon suuruus.
Mehua 😄
 
Ratinan Metagroupissa on myös mielenkiintoinen naisten haastematsi. Superlahjakas Sanni Salonen kohtaa legendaarisen Tarjan. Ainakin minua tuo koitos kiinnostaa.
Tarja kilpaillu harvoin mutta väkevästi. Kumpi muuten vie, Tarja vai Melin?
 
Olen innostunut kädenväännöstä, mutta viimeksi vääntänyt yläasteella (missä oli kunnon pöytä) ja baarissa tietysti. Olen muuttamassa Espooseen tuossa kuun lopussa. Onko siellä päin jotain kädenvääntöseuraa tms. missä pääsisi tätä lajia kokeilemaan ja harjoittelemaan?
 
Olen innostunut kädenväännöstä, mutta viimeksi vääntänyt yläasteella (missä oli kunnon pöytä) ja baarissa tietysti. Olen muuttamassa Espooseen tuossa kuun lopussa. Onko siellä päin jotain kädenvääntöseuraa tms. missä pääsisi tätä lajia kokeilemaan ja harjoittelemaan?
Helsingin atleettiklubi harjoittelee käsittääkseni joka maanantai kaapelitehtaalla, sinne mestarien oppiin.
 
Viimeksi muokattu:
Olen innostunut kädenväännöstä, mutta viimeksi vääntänyt yläasteella (missä oli kunnon pöytä) ja baarissa tietysti. Olen muuttamassa Espooseen tuossa kuun lopussa. Onko siellä päin jotain kädenvääntöseuraa tms. missä pääsisi tätä lajia kokeilemaan ja harjoittelemaan?
Joo maanantaisin klo 19 on reenit! Mukaan vaan 💪
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom