Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo tulipa kans osallistuttua ja ainakin jäi kokemusta lisää käteen 😄 Hyvä tapahtuma oli ja Topin selostus oli kyllä 10+ 😁👍
Kiva kuulla että selostukset meni hyvin. Ne jännittää aina 10x enemmän ku vääntäminen 😄
 
Äijällä lähtee kyllä juttu hyvin. Lähes Suomen Travis Bagent. Mut ei ihan sillä Travis hauskin äijä mitä tiedän olevan olemassa.
Joo hiukan pitää vielä parantaa läppiä ja vääntöä että Bagentille pärjää 😄
 
Oli kyllä kaikinpuolin hyvä ja katsojaystävällinen kisa! Ja keskeisestä paikasta pointsit myös, tuollalailla tavoitetaan paljon muutakin yleisöä kuin pelkkiä lajiniiloja.
Monasti kädenväännössä ongelmana kisojen kesto. Sarjoja miljoona ja sitten vielä sama toisella kädellä 😄 Tollanen napakka puolentoistatunnin setti todella paljon yleisöystävällisempi kyllä ✌️
 
Tuo oli kyllä saatanallinen taistelu, varmaan pidätin henkeä koko matsin ajan 😁
Hämärää että Esa vei lopulta. Tai sillaa heitin yhtä pienen prossan sille kun pysähty, kuin että pysähtyy ollenkaan 😄😄
 
Topin selostukset on kyllä rautaa! Tuli sellainen mieleen että jos Topilla olisi joku hyvä kaveri siinä toisena selostajana esim Henkka niin olisi WWE meininkiä. Ihan tälleen ideana heitä ilmoille.
Henkka you ready seuraava kisa myllätään kuin batman&robin mikin kanssa??? 😄
 
Kattomatta vielä videota niin hauskasti thumbnailissa Topi näyttää mini-ihmiseltä verrattuna Mikaan 😄
Vihjaatko että 50% pienempi ihminen ei näytä samankokoselta kuin isompi kaveri? 😄
 
Täytyy varmaan ryhtyä järjestään haastevääntöjä yhdestä poikki. Ne tuntuis oleen mulle sopivia. Nytkin jäi käsi Topin kans väännön jälkeen semmoseen pumppiin, ettei seuraavista väännöistä tullut mitään.
 
Täytyy varmaan ryhtyä järjestään haastevääntöjä yhdestä poikki. Ne tuntuis oleen mulle sopivia. Nytkin jäi käsi Topin kans väännön jälkeen semmoseen pumppiin, ettei seuraavista väännöistä tullut mitään.
Siis taktisesti väsytin äijän 😄 Pyrhoksen voitto! Emil teki mulle saman viime Helsinki openissa. Voitin väännön mutta en ikinä palautunu siitä. Riski muutenkin antaa liikaa omasta sielustaan yhteen vääntöön..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom