Kädenvääntö


View: https://youtu.be/7lml_r1bzwY


Tää oli murha vääntö pöydässä 😬😬

Nyt kysymys kuuluu että ketä vastaan Bacho pitäis laittaa seuraavaks että saatais infoa miehen tasosta?

Ehkä jopa tittelimatsiin Sashoa vastaan?

Tai jos Engin ei haluu kahta idän miestä vielä vastakkain nii sit Bacho vs Paul Linn. Yhtään sen heikompia en lähtis tarjoomaan.

Bacho vs Matt Mask ois hauska sen takia mitä Levan sano aiemmin mut en sit tiiä onko sillä muuta ku viihdearvoa😅


Ei ehkä suoraan tosta Sashoa vastaan. Linn tai Khadzi Zoloev ois kovimpia(?) testejä olematta tittelimatsi. Zoloev kyllä on oikeastaan yhden painoluokan pienempi ukko 85/90 kg sarjassa. Ei paina offillakaan 95 kg. Vastikään venäjällä joku turnaus missä Khadzimurat ei ees voittanu painoluokkaansa. Sieltä vois kaivaa lisää kovia ukkoja tohon 95 kg sarjaan.

Edit: Zurab itseasiassa voitti sen AMC:n 95 kg sarjan ja Sarmat Digurov 85.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://youtu.be/7lml

Ei ehkä suoraan tosta Sashoa vastaan. Linn tai Khadzi Zoloev ois kovimpia(?) testejä olematta tittelimatsi. Zoloev kyllä on oikeastaan yhden painoluokan pienempi ukko 85/90 kg sarjassa. Ei paina offillakaan 95 kg. Vastikään venäjällä joku turnaus missä Khadzimurat ei ees voittanu painoluokkaansa. Sieltä vois kaivaa lisää kovia ukkoja tohon 95 kg sarjaan.

Edit: Zurab itseasiassa voitti sen AMC:n 95 kg sarjan ja Sarmat Digurov 85.

No Paul ja Sasho taisteli 2-3 tuloksen samassa tapahtumassa eli ne on käytännössä yhtä vahvoja. Melkein sama kumpaa vastaan laittaa 🤷🏻‍♂️

Toi Wawrzynski tuhos Bozhidarin ihan täysin ja oli silti Bachoa vastaan aivan neuvoton. Väitän että painoluokan kuninkuus enemmän ku lähellä.
 
No Paul ja Sasho taisteli 2-3 tuloksen samassa tapahtumassa eli ne on käytännössä yhtä vahvoja. Melkein sama kumpaa vastaan laittaa 🤷🏻‍♂️

Toi Wawrzynski tuhos Bozhidarin ihan täysin ja oli silti Bachoa vastaan aivan neuvoton. Väitän että painoluokan kuninkuus enemmän ku lähellä.

Yhtä vahvoja mutta ideana se ettei uutta tyyppiä laiteta yhden matsin jälkeen tittelimatsiin vaikka ois päivänselvää että voittaa sen tittelimatsin. Pitää nousta sinne ja rakentaa tarinaa. Muutenkin kun Adam ottanut vasta yhden matsin niin hänenkään tasosta ei kovin tarkkaa tietoa miten kävis hänellä Sashoa tai Linniä vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Revaz pitäs laittaa Levania vastaan kokeilemaan Morozovin jälkeen. Joko Dave oli jotenkin huonossa kunnossa tai sit Revaz on ihan järkyttävässä voimassa.
Sitä ihmettelen kun Revaz 195 cm 145 kg ja näyttää helvetin isolta, Dave oli pienen näköinen, niin Levan vielä tosta 40 kg painavampi 😮

Harmi kun Babaev loukkaantu Linniä vastaan. Ois siistiä nähdä häntä vielä vääntämässä.
 
Vaatii silti helvetisti voimaa tehdä toi noin 😀
56kg kuula alkaa olla kyllä aika kunnioitusta herättävän näkönen, vaikka ite sanonkin 😄 Muistan kun tilasin ton netistä ja pari mustaa kaveria sen mulle toi rekalla, ni miekkoset fiilisteli hullusti paskalla englannilla että supaman, supaman ja osottelivat mua 😄😄
 
56kg kuula alkaa olla kyllä aika kunnioitusta herättävän näkönen, vaikka ite sanonkin 😄 Muistan kun tilasin ton netistä ja pari mustaa kaveria sen mulle toi rekalla, ni miekkoset fiilisteli hullusti paskalla englannilla että supaman, supaman ja osottelivat mua 😄😄
Vahvaa suorittamista. On muuten kyllä julman näköinen tuo 56kg kuula, tuskanhiki tulee jo kattellessa. Ittellä 16,24,32kg samaa sarjaa, ja hauikset vetäytyy peloissaan piiloon jo 32kg kohdalla. 🫣
 
Vahvaa suorittamista. On muuten kyllä julman näköinen tuo 56kg kuula, tuskanhiki tulee jo kattellessa. Ittellä 16,24,32kg samaa sarjaa, ja hauikset vetäytyy peloissaan piiloon jo 32kg kohdalla. 🫣
Väitän että 32n ylläri paha monelle. Kuula vittumainen muutenni nostaa. Mut täydellinen kädenvääntöön ku pystyy nostamaan rannekoukussa koko matkan ajan 💪
 
Hurja suoritus kyllä. Ootko number_one vasemmalla vahvempi, vai oliko vain parempi ajoitus suorituksessa ?
Oon ehkä vasurilla vähän parempi tollasissa super yksinkertasissa nostoissa missä ei tarvii rannetta tai sormia 😄 Mutta tossa varmaan että vasuri paremmin palautunu. Oikee mulla perinteisesti jumisempi habasta ja vasarasta. Vasurissa taas ranne kestää palautua pidempään.
 
Oon ehkä vasurilla vähän parempi tollasissa super yksinkertasissa nostoissa missä ei tarvii rannetta tai sormia 😄 Mutta tossa varmaan että vasuri paremmin palautunu. Oikee mulla perinteisesti jumisempi habasta ja vasarasta. Vasurissa taas ranne kestää palautua pidempään.
Kädenvääntö kyl siitä mielenkiintonen, että huomaa miten tärkeetä tietyn käden priorisointi on. Sillon kun olin siellä ennätystehtaassa ja olin päättänyt että teen oikeella sen ennätyskokeilun pöytähauiksessa, tein oikeella 9 toistoa 60kg kässärillä, mutta vasurilla tuntu että toi 60kg oli aika raskas ja skippailin sarjojaki silllä jonkun verran. Sitten taas tuli joku jumi oikeeseen tossa ennen viime SM kisoja ja pystyin tehä vaan vasurilla kyseistä liikettä, ni innostuin ja otin 14x60kg. Oikeella taas tuntu sillon että 50kiloakin tuntu pahalta 😄

Hämäriä heittelyjä ja tuntuu että erot alkaa kasvaa heti kun toisesta kädestä tulee "lemppari" 😄😄
 

View: https://youtu.be/7lml_r1bzwY


Tää oli murha vääntö pöydässä 😬😬

Nyt kysymys kuuluu että ketä vastaan Bacho pitäis laittaa seuraavaks että saatais infoa miehen tasosta?

Ehkä jopa tittelimatsiin Sashoa vastaan?

Tai jos Engin ei haluu kahta idän miestä vielä vastakkain nii sit Bacho vs Paul Linn. Yhtään sen heikompia en lähtis tarjoomaan.

Bacho vs Matt Mask ois hauska sen takia mitä Levan sano aiemmin mut en sit tiiä onko sillä muuta ku viihdearvoa😅

Paulia vastaan laittaisin Bachon, oli senverran vakuuttavaa vääntelyä molemmilta.
 
Revaz pitäs laittaa Levania vastaan kokeilemaan Morozovin jälkeen. Joko Dave oli jotenkin huonossa kunnossa tai sit Revaz on ihan järkyttävässä voimassa.
Sitä ihmettelen kun Revaz 195 cm 145 kg ja näyttää helvetin isolta, Dave oli pienen näköinen, niin Levan vielä tosta 40 kg painavampi 😮

Harmi kun Babaev loukkaantu Linniä vastaan. Ois siistiä nähdä häntä vielä vääntämässä.
Samaa mieltä, ehdottomasti Rezo Levania vastaan Morozovin jälkeen.
 
FB_IMG_1683907267835.jpg
 
Enginin comeback matsi, siitä huolimatta yllätyn jos Ray voittaa.
Vaikuttaa kuitenkin senverran eri kaliiperin ukoilta.
Enginillä tais olla enemmän pudotettavaakin 😮 Pakkohan sen on viedä!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom