Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tietääkseni, äkkiseltään muisteltuna Pushkar voitti Tsyplenkovin 2 tai 3 kertaa ja nuo kaikki olivat turnauksen loppupäässä.
Pushkar selkeesti enemmän ominaisuuksiltaan turnausvääntäjä. Tosin ei Cypikään liika aikaillu heikompiensa kanssa 😄😄
 
Vihdoinkin nähdään onko devoni oikeasti mennyt eteenpäin!!!
Vai Dave alaspäin? 😄 Mut joo varmaan parasta dataa mitä tarjolla ✌️
 
- Keskitetty hauiskääntö kahvakuulalla 10 toistoa

Mulla ollut ohjelmassa tätä kanssa, mutta bottom up versiona. Kuulat 8, 12, 16, 24, 32kg. Sanosin että haba alkaa olla iskussa kun voi tehdä 24 ja 32 kilon kuulilla (juu en itse tee paitsi negana tai pitoja). Onneksi tuli aikoinaan ostettua lujateräskuulia paksulla kahvalla, niin kun alkaa ketuttaa progression puute, kuulan voi viskata maahan. Kuulat ja kuminauhat kyllä mukavia siitä, että kesällä voi tehdä reenin missä vaan.
 
Vääntäjät. Teettekö hauskääntöä taljassa pyörivällä lapiokahvalla? Ite en vääntäjä, mutta testasin 60cm leveällä, ja olin heikompi kuin vastaotteella. Johtuen siitä että ranne on ripulia ja riseri pettää. Tai ehkä kun ei ole hammer otteella juuri tullu tehtyä. Tuli mieleen oisko ok hauiskääntöversio kädenvääntöön?

ebjo8u47.png
 
Voimistelurenkaat vielä mukaan niin entisestää paranee ulkotreenit.

Joo, ovat hyvä väline forkuille ja ranteille. Kotisalilla on räkissä renkaat, pitäs vielä viritellä pihalle leuanvetoteline. Rakentelin kakkosnelosesta vääntöpöydän salille, harmi kun ei tullut ostettua samalla enemmän puutavaraa, mutta läheisestä liikkeestä saa b-laatua halvalla. Tekee kyllä pääkopalle hyvää reenata muuallakin kuin kotisalilla kun koko talven hikoillut sisätiloissa. Kaljotellessa Grillatessa mukava puuhailla samalla jotain. Sopii just hyvin voluumikauteen, että saa paljon reeniä muun tekemisen oheen.
 
Vääntäjät. Teettekö hauskääntöä taljassa pyörivällä lapiokahvalla? Ite en vääntäjä, mutta testasin 60cm leveällä, ja olin heikompi kuin vastaotteella. Johtuen siitä että ranne on ripulia ja riseri pettää. Tai ehkä kun ei ole hammer otteella juuri tullu tehtyä. Tuli mieleen oisko ok hauiskääntöversio kädenvääntöön?

ebjo8u47.png
Mulla on samanlainen kahva, mutta on aika leveä hauiskääntöön. Lähinnä käyttänyt tota alataljaan ja t-tankosoutuun/hyljesoutuun. Sekin on kokeilemisen arvoinen liike että laittaa tuon kahvan narusta johonkin roikkumaan ja soutaa lattialta ylös, joutuu stabiloimaan kroppaa jonkun verran. Riippuu toki kropan mittasuhteista miten hauiskääntöön soveltuu.
 
Vääntäjät. Teettekö hauskääntöä taljassa pyörivällä lapiokahvalla? Ite en vääntäjä, mutta testasin 60cm leveällä, ja olin heikompi kuin vastaotteella. Johtuen siitä että ranne on ripulia ja riseri pettää. Tai ehkä kun ei ole hammer otteella juuri tullu tehtyä. Tuli mieleen oisko ok hauiskääntöversio kädenvääntöön?

ebjo8u47.png
ojentajatanko.jpg


Voisi kuvitella että tälläinen olisi parempi.
 
Mulla on samanlainen kahva, mutta on aika leveä hauiskääntöön. Lähinnä käyttänyt tota alataljaan ja t-tankosoutuun/hyljesoutuun. Sekin on kokeilemisen arvoinen liike että laittaa tuon kahvan narusta johonkin roikkumaan ja soutaa lattialta ylös, joutuu stabiloimaan kroppaa jonkun verran. Riippuu toki kropan mittasuhteista miten hauiskääntöön soveltuu.

Itsellä kun noita kahvoja kertynyt niin löytyy pyörivät lapiokahvat 90 cm, 85 cm ja 60 cm. 85 cm versiossa päät taitettu. Liian leveä ja aiheuttas hirmu momentin ranteelle noiden taitettujen päiden takia.
vetotanko-poikittaisotteella-85-cm-kaareva-2_orig_jpg.webp


Sitten on vielä 75 cm lapio ei pyörivänä.
60 cm on sellane millä pystyy vielä hauiskääntää hyvin.
 
Tekisi mieli tilata tuollainen Swiss Bar. Olisi hyvä vehje myös hyljesoutuun. Mulla on yksi lempparikahvoista hauiskääntöön/ojentajille itse tehty kahva. V:n mallinen letkusta tehty viritys jossa on päissä prikat. Painetta tulee riserille ja otteen paksuutta voi säätää fatgripseillä tai vastaavilla. Menee alataljassa forkut nopeasti pumppiin, talja muutenkin armoton, kun vastus pysyy melko muuttumattomana koko liikeradan.

Forkut siitä vähän jännä lihasryhmä, että vaatii paljon voluumia, ainakin meikäläisellä. Voi kumpa voisi vaihtaa pohkeet ja habat keskenään.
 
Tekisi mieli tilata tuollainen Swiss Bar. Olisi hyvä vehje myös hyljesoutuun. Mulla on yksi lempparikahvoista hauiskääntöön/ojentajille itse tehty kahva. V:n mallinen letkusta tehty viritys jossa on päissä prikat. Painetta tulee riserille ja otteen paksuutta voi säätää fatgripseillä tai vastaavilla. Menee alataljassa forkut nopeasti pumppiin, talja muutenkin armoton, kun vastus pysyy melko muuttumattomana koko liikeradan.

Forkut siitä vähän jännä lihasryhmä, että vaatii paljon voluumia, ainakin meikäläisellä. Voi kumpa voisi vaihtaa pohkeet ja habat keskenään.

Hyljesoutuun ois kova tollane mutkalla oleva swiss bar. Harkitsin tota kovasti.

_o9a8767_1_jpg.webp
 
Tekisi mieli tilata tuollainen Swiss Bar. Olisi hyvä vehje myös hyljesoutuun. Mulla on yksi lempparikahvoista hauiskääntöön/ojentajille itse tehty kahva. V:n mallinen letkusta tehty viritys jossa on päissä prikat. Painetta tulee riserille ja otteen paksuutta voi säätää fatgripseillä tai vastaavilla. Menee alataljassa forkut nopeasti pumppiin, talja muutenkin armoton, kun vastus pysyy melko muuttumattomana koko liikeradan.

Forkut siitä vähän jännä lihasryhmä, että vaatii paljon voluumia, ainakin meikäläisellä. Voi kumpa voisi vaihtaa pohkeet ja habat keskenään.
Forkut kyl aika viheliäinen lihasryhmä. Vähän niiku pohkeiden divari tossa 😄

Mut joo syö aina kyl miestä kun ite oot reenannu forkkuja 5x viikossa viimeset 15 vuotta ja reeneihin tulee joku random kuntoilija tai ylen kuvaaja millä on 2x mageemmat forkut ku ittellä 😄😄
 
Viime yöltä matseja.
Harvoin näkee että joku laittais ihan noin rankasti jenkaa starttiasentoon mitä Taranenko tekee kohdassa 2:39 00😅

Mut selkeesti oli toimiva asento ku sai stoppia aikaseks Pavloa vastaan 💪
 
Harvoin näkee että joku laittais ihan noin rankasti jenkaa starttiasentoon mitä Taranenko tekee kohdassa 2:39 00😅

Mut selkeesti oli toimiva asento ku sai stoppia aikaseks Pavloa vastaan 💪
Katselin ihan samaa, mies kiertyy kuin vieteriukko 😄

Oletin että Artem jää täysin jyrän alle, pieni stoppi yllätti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom