- Ikä
- 39
View: https://www.instagram.com/reel/Cq7WK7cJsTj/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Devonilla alkaa kiertäjät olla kohta aika mintissä Pitäs itekki muistaa "ylireenata" niitä pronaattoreja monts kertaa viikossa!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Devonilla alkaa kiertäjät olla kohta aika mintissä Pitäs itekki muistaa "ylireenata" niitä pronaattoreja monts kertaa viikossa!!
Vaikea sanoa, taitaa olla senverran avustajana pronaatiossa tuo lihas että voi olla hyvin vaikeaa saada domsseja.katso liitettä 251739
Saatteko muuten millään apuliikkeellä tota pronator quadrarusta kipeeksi? Ittelle menee vain kisoissa, ei ees reeneissä domsseille toi mesta
En tiennytkään että puuttuu osalta Huisia taas.Vaikea sanoa, taitaa olla senverran avustajana pronaatiossa tuo lihas että voi olla hyvin vaikeaa saada domsseja.
Osalta ihmisiä tuo lihas puuttuu kokonaan joten tuskin mikään valtavan "tärkeä" lihas on.
Kai ne joilta se puuttuu ovat niitä joilta pronaatio pettää ensimmäisenäEn tiennytkään että puuttuu osalta Huisia taas.
MINTISSÄEn tajunnutkaan että tässä on Matt Mask toisena osapuolena ennenkuin näin toisen videon tästä
Saa olla kyllä armoton kierto käsissä kun joutuu toisella avittamaan.
Genadille tulee tiukat paikat, näkisin ranteen hänellä heikkoutena joten tulee äärimmäisen mielenkiintoinen matsi.MINTISSÄ
Mä olen totaali alottelija ja sain ton paikan sattumalta tänään aika kipeeks. Ei kärsi kättä suoristaa nyt kivutta. Kuulu rutinaa niinku olis paita ratkennu. Väänsin kaverin kans niin että mun vääntöö vaikeutti minikumi kaksin kerroin joka oli seinässä kiinni toisesta päästä ja toinen mun ranteessa Ylipäänsä eka treeni pariin vuoteen oikeen vastapelurin kans. Pelkkiä väännön apuja oon tehny. Mun voittopuolella alhaalla paine tossa forkun sisäosassa oli kova ja siitä kohti rupes rusahteleen. Olis voinu kyllä tuon jättää tekemättä prkl. Kesällä on vahvamieskisa ja pitäs pystyä treenaan niitä lajeja. Malttia kun ei tuo ikäkään meikäläisellekatso liitettä 251739
Saatteko muuten millään apuliikkeellä tota pronator quadrarusta kipeeksi? Ittelle menee vain kisoissa, ei ees reeneissä domsseille toi mesta
Tuo Pronator quadratus on itselle aika tuntematon enkä ole ottanut sen toiminnasta selvää, mutta voisin kuvitella että ottaa osumaa jos tekee esimerkiksi levypainolla sormet suorana rannekääntöä, siten että paino on nimenomaan sormilla. Olen tälläistä joskus aikoinaan tehnyt ja näin myös että tekivät samantyylistä jollain Larry Wheelsin videolla kun sen Khaledin kanssa kokeilivat erilaisia grippijuttuja siellä Dubain äijän luona. Minulla on ainakin juuri tuolla liikkellä osunut tuohon kohtaan ja mennyt kyllä ihan kivaan pumppiinkatso liitettä 251739
Oon täysin kuistilla Ite puhun kiertäjistä mitkä aivan ranteen tyvessä. En koukistajistaTohon aiempaan viestiini viitaten; kädenväännössä tuo Pronator quadratus kuormittuu käsitykseni mukaan siinä vaiheessa kun kämmen ns. "korkkaa" ja vastustajan ote on enemmän sormilla. Näissä tilanteissa pitäisi tuolla kohdilla tuntua.
Perus ranteen venytys eli toisella kädellä painaen sormista (sormet suorina), niin venytys pitäisi osua tuonne päin. Saatteko yhtään kiinni?
Oikeen seuran reeneihin hop hop Randomien kanssa vääntelyä vain kännissä!Mä olen totaali alottelija ja sain ton paikan sattumalta tänään aika kipeeks. Ei kärsi kättä suoristaa nyt kivutta. Kuulu rutinaa niinku olis paita ratkennu. Väänsin kaverin kans niin että mun vääntöö vaikeutti minikumi kaksin kerroin joka oli seinässä kiinni toisesta päästä ja toinen mun ranteessa Ylipäänsä eka treeni pariin vuoteen oikeen vastapelurin kans. Pelkkiä väännön apuja oon tehny. Mun voittopuolella alhaalla paine tossa forkun sisäosassa oli kova ja siitä kohti rupes rusahteleen. Olis voinu kyllä tuon jättää tekemättä prkl. Kesällä on vahvamieskisa ja pitäs pystyä treenaan niitä lajeja. Malttia kun ei tuo ikäkään meikäläiselle
Kyllä tuo pronator quadratus kaikilta löytyy ja tärkeä lihas sekin on pronaatiossa. Palmaris longus on se forkkulihas, joka puuttuu n. 15 % ihmisistä joko toisesta kädestä tai kummastakin.Vaikea sanoa, taitaa olla senverran avustajana pronaatiossa tuo lihas että voi olla hyvin vaikeaa saada domsseja.
Osalta ihmisiä tuo lihas puuttuu kokonaan joten tuskin mikään valtavan "tärkeä" lihas on.