Kädenvääntö

Minkälaiset alkulämmöt te vääntäjät yleensä otatte, etenkin kisoissa? Olin katselemassa noita tonttuvääntöjä viikonloppuna, ja panin merkille että moni tuli aika vähin verryttelyin pöytään. Itse olen esim. penkkikisoissa aikatauluttanut niin että vähintään tuntia ennen ryhmän alkua aloitan jumppailemaan, ja siitä pikkuhiljaa siirtymään kokoajan isompiin painoihin itse liikkeessä. Kädenvääntö on varmasti sen verran herkempi laji että liiallisella lämmittelyllä ei auta terävyyttään hukata, mutta tuntuu että jos itse menisin tuosta vaan tekemään mitä tahansa vastaavaa voimasuoritetta, niin kroppa ratkeais liitoksistaan :LOL:
Jos paloa lajin pariin, niin tervetuloa tutustumaan. Tkt nääsvääntö ja Mansen Voima treenaavat tahoillaan ja kummassakin seurassa osaamista lajiin löytyy.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos paloa lajin pariin, niin tervetuloa tutustumaan. Tkt nääsvääntö ja Mansen Voima treenaavat tahoillaan ja kummassakin seurassa osaamista lajiin löytyy.
Kiitos! Kyllähän lajia on tullut jo jonkin aikaa seurattua ja kiinnostusta kokeillakin on. Katsotaan jos uuden vuoden kunniaksi kokeilis uutta mahdollista harrastusta :giggle:

Näköjään mun 1000. viesti pakkotoistolle :oujee:
 

View: https://youtu.be/2eYUTvsIaHA


Hyvää dataa latvien ukoilta taas! Tohon päälle vielä poikamiehen normaali 3krt/päivä käsirutiini niin takapaine ei tule pettämään kisoissa 💪
 
Näköjään mun 1000. viesti pakkotoistolle :oujee:

13e.jpg


😉
 

View: https://www.youtube.com/shorts/94ORY3o2NL4

Mustaa valkoisella, Brzenk vs Tsiplenkov.
Oletettavasti maaliskuussa?


"Have we really thought about John vs Denis match? Lots of people already see John losing this match badly, everyone says that he is almost 60, he is not in his prime, he has injuries, that he will more than likely get dominated by Denis, that Denis kingsmove will tire John quickly and win effortlessly, so many odds against this man.

Honestly this is what John likes, he enjoys been the underdog due to his age yet again he keeps shocking us every single time. Have it crossed your mind that John can win? Actually, what if he wins? What if John does the impossible again at his age and defeats Denis, what's gonna happen? Is he willing to take a shot on Levan if he defeats Denis? Assuming Ermes losses and John wins is either John vs Ermes or John vs Levan, I know I sound delusional but if there is a man that can pull this off, he is called John Brzenk, THE GOAT."
 
"This Day in Armwrestling History…

December 19th, 1980 – The AWI Holiday Classic Pro Heavyweight World Championship is held in Las Vegas, Nevada. California’s Virgil Arciero, who had defeated Cleve Dean just a month earlier in a 2-out-of-3 challenge match in Chicago, continues to ride his wave of success and wins his fourth AWI Pro World title.

Pic: Virgil Arciero"

FB_IMG_1671457913350.jpg
 
Yksi seuramme osaajista sanoi, että olisin voittanut Esan helposti pienellä vääntötyylin muutoksella. Itse en siihen usko. Joltain taiturilta sellainen voisi onnistuakin, mutta ei minulta. Sellaiset tyylimuutokset vaativat itseltäni useiden kuukausien työn, että käden hermotus ja voima saadaan siihen mukaan. Yläkautta vääntöä yritin joskus paljonkin opetella mutta se ei vaan multa luonnistu ja siinä hajoaa mun rannekin jostain syystä. Jonkun prässäävämmän tyylin voisin sentään vielä saada sisään ajettua.
 
Yksi seuramme osaajista sanoi, että olisin voittanut Esan helposti pienellä vääntötyylin muutoksella. Itse en siihen usko. Joltain taiturilta sellainen voisi onnistuakin, mutta ei minulta. Sellaiset tyylimuutokset vaativat itseltäni useiden kuukausien työn, että käden hermotus ja voima saadaan siihen mukaan. Yläkautta vääntöä yritin joskus paljonkin opetella mutta se ei vaan multa luonnistu ja siinä hajoaa mun rannekin jostain syystä. Jonkun prässäävämmän tyylin voisin sentään vielä saada sisään ajettua.
Erittäin kova paluu ikävän sairauden jäljiltä! Kaikki joutuu olla hereillä raskaassa keväällä. Myrskyvaroitus 💪
 
 
Joku Ukrainan mies otti seuraamme yhteyttä ja kyseli missä ja koska treenaamme. Asuu lähellä Tamperetta ja ilmeisesti on treeneistä kiinnostunut. Kertoi treenailleensa mm. Ruslan Babayevin kanssa. Saa nähdä ilmaantuuko mukaan treeneihin ja minkä tasoinen heppu kyseessä.
 
Joku Ukrainan mies otti seuraamme yhteyttä ja kyseli missä ja koska treenaamme. Asuu lähellä Tamperetta ja ilmeisesti on treeneistä kiinnostunut. Kertoi treenailleensa mm. Ruslan Babayevin kanssa. Saa nähdä ilmaantuuko mukaan treeneihin ja minkä tasoinen heppu kyseessä.
Tommoset tekee aina hyvää vaihtelua ja herättää ideoita. Meillä kävi kerran Latvian raskaan mestari ja Normund Tomsonsin ykkössparraaja reeneissä ja oli kyllä mielenkiintosta jutella sen kanssa reenaamisesta.
 
Tommoset tekee aina hyvää vaihtelua ja herättää ideoita. Meillä kävi kerran Latvian raskaan mestari ja Normund Tomsonsin ykkössparraaja reeneissä ja oli kyllä mielenkiintosta jutella sen kanssa reenaamisesta.

Latviasta tulee kovia vääntäjiä. Nytkin monta tunnettua vääntäjää aktiivisena. Sandris Sedis WAF mestari kärkiukkona.
 
Latviasta tulee kovia vääntäjiä. Nytkin monta tunnettua vääntäjää aktiivisena. Sandris Sedis WAF mestari kärkiukkona.
Joo kokoonsa nähden sanosin melkeen kovin maa maailmassa 😮
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom