Kädenvääntö

Tästä tulee jotenki aina mieleen kun kerran töissä painin yhen aivan säkin nistin kanssa, ja se totes lopulta että ois hakannu mut helposti jos en osais painitemppuja 😄

Suht sama kuin
"oisin miljonääri jos oisin voittanu lotossa"

"Oisin vahva jos oisin treenannu"
"Oisin vahva jos mul ois voimaa"
"Oisin työtön jos en ois töissä"
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monella salillakävijällähän on sellanen suhtautuminen hauiskääntöihin, että kaikilla on vakiona yhtä paljon hauisvoimaa, mutta vain tekniikka tekee eron kuormissa millä tehdään. Ja jos joku tekee isommilla kuin ite, johtuu se aina siitä että tekniikka oli rumempi. Ja siis monasti se on tottakin, ei sillä 😄

Mutta toi selkeesti häiritsee jengin heikkouksien anylysointia. Huomannu että uudet vääntäjät ei tykkää kun kerron että hauis on vähän pehmee ja sen kanssa pitäs alkaa tekemään töitä isosti. Ehkä monet kokee että kädenvääntövoima on asia mitä ei voi reenata, ainoastaan säätää teknisillä jutuilla, ni toi data masentaa.

Hauis on pyhä lihas. Miehen hauiksen voimaa ei saa kyseenalaistaa.
 
Suht sama kuin
"oisin miljonääri jos oisin voittanu lotossa"

"Oisin vahva jos oisin treenannu"
"Oisin vahva jos mul ois voimaa"
"Oisin työtön jos en ois töissä"
"Jos asialle löytyy syy, se on ok, eikä tarvii tehä muutoksia"

Ois hauska tietää millä asialle ei oo syytä 😄 Mut ihmiset tarvii tosi paljon tommosia mielen vahvistuksia.
 
Hauis on pyhä lihas. Miehen hauiksen voimaa ei saa kyseenalaistaa.
Ite uskon että moni pro bodari on tehny tuntuma puheillaan tossa väylää amisbodarien defensseille. Joku Kai Green tekee 10kg kässärillä habaa videolla ja sanoo ettei kuormilla oo väliä, ni tottakai naapurin Karin on helppo hyppää tohon kelkkaan että ovat Kain kanssa kaksi samaa äijää joka tavalla 😄
 
Voitti oikeella? En seuraa lajia, mut luin että toi ei edes treenais vääntöä. 30v taukoa tjs.
Ei voittanu oikeella 😄😄 Vääntää vaan vasurilla kisoissa.
 
Monella salillakävijällähän on sellanen suhtautuminen hauiskääntöihin, että kaikilla on vakiona yhtä paljon hauisvoimaa, mutta vain tekniikka tekee eron kuormissa millä tehdään. Ja jos joku tekee isommilla kuin ite, johtuu se aina siitä että tekniikka oli rumempi. Ja siis monasti se on tottakin, ei sillä 😄

Ei kai nyt sentään, samalla tavalla siinä hauiksen voimantuotossa on eroja kuin minkä tahansa muunkin lihaksen.

Ei minulle ainakaan ole koskaan ollut vaikeata myöntää että minulla on todella heikot hauikset, niin verrattuna muihin salilla treenaajiin kuin myös verrattuna tuloksiini muissa liikkeissä.

Hauis kääntöjä vielä heikompi olen lantion nostossa, tätä olen joskus jopa oikeesti ihmetellyt että miten minua puolet pienemmät naiset voi tehdä ko. Liikettä miltei 4×kertaa isommilla painoilla😂

Mutta eipä nämä heikkoudet ole koskaan häirinny ja ihan avoimesti oon aina sanonu että ei vaan oo voimaa, lähinnä meinaa joskus naurattaa oma heikkous.


Tuon selittelyn kyllä ymmärrän joissain tilanteissa, esimerkiksi jos on oikeesti vahvat jalat ja pystyy vaikka tekemään ssb kyykyssä sarjaa 250kg:la mutta ei esim. Olkapää vamman takia saa normaalia tankoa niskaan niin kyllä minusta silloin on ihan oikeutettua sanoa "että kyllä minäkin olisin kova kyykkäämään jos vaan saisin tangosta kiinni".
 
Ei kai nyt sentään, samalla tavalla siinä hauiksen voimantuotossa on eroja kuin minkä tahansa muunkin lihaksen.

Ei minulle ainakaan ole koskaan ollut vaikeata myöntää että minulla on todella heikot hauikset, niin verrattuna muihin salilla treenaajiin kuin myös verrattuna tuloksiini muissa liikkeissä.

Hauis kääntöjä vielä heikompi olen lantion nostossa, tätä olen joskus jopa oikeesti ihmetellyt että miten minua puolet pienemmät naiset voi tehdä ko. Liikettä miltei 4×kertaa isommilla painoilla😂

Mutta eipä nämä heikkoudet ole koskaan häirinny ja ihan avoimesti oon aina sanonu että ei vaan oo voimaa, lähinnä meinaa joskus naurattaa oma heikkous.


Tuon selittelyn kyllä ymmärrän joissain tilanteissa, esimerkiksi jos on oikeesti vahvat jalat ja pystyy vaikka tekemään ssb kyykyssä sarjaa 250kg:la mutta ei esim. Olkapää vamman takia saa normaalia tankoa niskaan niin kyllä minusta silloin on ihan oikeutettua sanoa "että kyllä minäkin olisin kova kyykkäämään jos vaan saisin tangosta kiinni".
Toi lantionnosto on kyl tiukka liike ilmeisesti. En oo ikinä kyllä kokeillu, mutta saleilla näkee monesti että jengi tekee tota isoilla painoilla 😮
 
Miten porukan treenit menee ennen kisoja, väännöstä taitaa melkein kaikki pitää 1-2vko taukoa, mutta mitenkäs apuliikkeet?
Viimesellä viikolla kokonaan pois vai kevennetään? onko jotain piikkaus metodeja käytössä näihin?
 
"February 12th 2022 İstanbul 19.00 pm local and 11.00 am EST.

John Brzenk 🇺🇲 Khadzimurat Zoloev 🇷🇺
Michael Todd 🇺🇲 Genadi Kvikvinia 🇬🇪
Arif Ertem 🇹🇷 Ermes Gasparini 🇮🇹
Ievgenii Prudnyk 🇺🇦 Artyom Morozov 🇰🇿
Fia Reisek 🇸🇪 Rebeka Martinkovicova 🇸🇰
School Boy 🇷🇺 Herman Stevens 🇺🇲
Oleg Zhokh 🇺🇦 Betkili Oniani 🇬🇪
Todd Hutchings 🇺🇲 Yordan Tsonev 🇧🇬
Yusuf Yıldızoğlu 🇹🇷 Oleg Cherkasov 🇷🇺
Ron Bath 🇺🇲 Zurab Tavberidze 🇬🇪
Sandris Sedis 🇱🇻 Chance Shaw 🇺🇲
Tobias Sporrong 🇸🇪 Artyom Morozov 🇰🇿
Angie Rose 🇺🇲 Anna Grönlund 🇸🇪
Zurab Tavberidze 🇬🇪 Jonathon Breda 🇺🇲
Ramzi Tayba 🇶🇦 Vlad Dzisiak 🇺🇦
Ron Bath 🇺🇲 Efe Kömek 🇹🇷
coresports.png

Erittäin kova kattaus mutta taitaa jatkossakin jäädä katsomatta kun ei edes sivuille pääse, sama homma kun top 8 eli sivut on jeesuksen aikaiset.
 
katso liitettä 239134
Erittäin kova kattaus mutta taitaa jatkossakin jäädä katsomatta kun ei edes sivuille pääse, sama homma kun top 8 eli sivut on jeesuksen aikaiset.
Kyllä sivustolle on päässy ja toiminu ihan ok nyt, mutta lähetys pätkii koko ajan, äänet ja kuva ei oo synkassa, kamerat seilaa miten sattuu, uusinnat kelataan liven aikana välillä aika rumasti, juontajien äänet kuuluu todella hiljaa verrattuna tuomareihin. Paljon on ongelmia, toivon mukaan paranisi jatkossa. Eivät sentään puhu venäjää niinkun igorin lähetyksissä 🤣
 
Kyllä sivustolle on päässy ja toiminu ihan ok nyt, mutta lähetys pätkii koko ajan, äänet ja kuva ei oo synkassa, kamerat seilaa miten sattuu, uusinnat kelataan liven aikana välillä aika rumasti, juontajien äänet kuuluu todella hiljaa verrattuna tuomareihin. Paljon on ongelmia, toivon mukaan paranisi jatkossa. Eivät sentään puhu venäjää niinkun igorin lähetyksissä 🤣
No itselle sama vaikka puhuisivat klingonia kunhan muuten striimi ja sivut toimisi, täytyy varmaan alkaa itse järjestään vääntötapahtumia kun ei näytä muilta onnistuvan :D
 
No itselle sama vaikka puhuisivat klingonia kunhan muuten striimi ja sivut toimisi, täytyy varmaan alkaa itse järjestään vääntötapahtumia kun ei näytä muilta onnistuvan :D
Kyllähän nämä on ollu aika surkeita esityksiä, kun nykyään on kuitenkin tekniikkaa ja osaamista tehdä toimiviakin systeemejä, varsinkin kun kyse maksullisista lähetyksistä. Itellä ollu nuiden top 8 matsien kahtominen tuskasta just tuon venäjän takia, luulis että jos tehdään kansainvälistä formaattia ja halutaan katsojia niin puhuttas semmosta kieltä mitä lähes kaikki jotenkin ymmärtää..
 
Toi lantionnosto on kyl tiukka liike ilmeisesti. En oo ikinä kyllä kokeillu, mutta saleilla näkee monesti että jengi tekee tota isoilla painoilla 😮
Ne isoilla tota tekevät Instapyllyt nylkyttää tota vaan ihan vajaalla liikeradalla suuri osa ajasta. Mut ei toki kaikki. Mut päälle 200kg oon nähny sarjaa sellasen tekevän, jonka mave ykkönen todistettavasti tyyliin 120kg. Pyllyvoimaa!
 
Miten porukan treenit menee ennen kisoja, väännöstä taitaa melkein kaikki pitää 1-2vko taukoa, mutta mitenkäs apuliikkeet?
Viimesellä viikolla kokonaan pois vai kevennetään? onko jotain piikkaus metodeja käytössä näihin?
Ite tykkään tehä vikan väännön 2.5-1.5 viikkoa ennen kisaa. Pidempi tauko usein parempi kisaa ajatellen, mutta jos käy paljon kisoja ni menettää kans paljon reenejä pitkässä juoksussa jos aina keventelee täysillä.

Viikkoa ennen kisaa teen mun lempiapuliikkeissä ykkösiä. Sillaa kivasti ettei rasitu, mutta rauta liikkuu. Jos tulee enkkoja kisatki menee usein hyvin. Vikal viikol sit paljon varjovääntöä ja mielikuvareeniä. Kun omassa mielessä flässää Ciplekovin alkaa homma olla paketissa 😄
 
Results and brief analysis:
John Brzenk vs Khadzimurat Zoloev
John won convincingly by toprolling Zoloev, he also held him in hook easily, maybe Zoloev hadn't healed properly

Monster MT vs Genadi Kvikvinia
Michael lost in a similar fashion like in the fight vs Devon, Genadi completely dominated and toyed with him by controlling his hand

Herman Stevens vs School Boy
Schoolboy dominated Herman in hook, but Herman was able to sneak one fast shoulder press win.

Todd Hutchings vs Yordan Tsonev
This was basically the same as with Lachlan, except that Jordan tried to toproll Todd in last round, but Todd completely controlled him.

Angie Rose vs Anna Grönlund
This was a total war, in the end Angie showed more resilience and managed to win, and we saw tears on Anna's face

Tobias Sporrong vs Artem Morozov
This was won by Artem easily hooking Tobias, but Tobias managed to get one sneaky win against Morozov by toprolling him in the second round

Ron Bath vs Efe Kömek(left arm)
Efe completely dominated Ron, and was able to toproll him in all 3 rounds, and Todd couldn't stop the match.

Jonathon Breda vs Zura Tavberidze
Zura toyed with Breda, completely dominated him in a hook, without even a sweat.

Chance Shaw vs Sandris Sedis
Chance was able to force a hook in first round which surprised everyone but still lost, but after that first round Sedis basically toprolled chance and completely controlled the match.

Ron Bath vs Zurab Tavberidze
This was probably the most exciting match and most controversial, it lasted maybe like half an hour or more, Zurab's arm was so pumped that he looked like Oleg Zhokh. Basically it ended 3-2 for Zurab in the the last round Ron made a foul just before he lost (but not in a losing position).

Fia Reisekvs vs Rebeka Martinkovicova
Fia completely dominated and won 3-0

Arif Ertem vs Ermes Gasparini
Ermes dominated Arif 3-0, this match was hard to referee, and Hristo did a good job.

Oleg Zhokh vs Betkili Oniani
Although Oniani managed to stop the match he couldn't hold against Zhokh and lost every round in a flopped wrist position, although he managed to win one round on fouls.

Artyom Morozov vs Prudnik
Prudnik completely dominated Morozov who was lacking motivation and maybe even sustained an injury, but Prudnik's experience was displayed in each round when he managed to get a better setup and strike in the correct direction.

Yusuf Yıldızoğlu vs Oleg Cherkasov
This was a war, Yusuf won the first round, but afterwards Oleg was able to come back and win 3 consecutive rounds, probably because Yusuf's arm was pumped, and Oleg is known to have great endurance and strenght.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom