Kädenvääntö

Ja muuten Henkka! About vuosi sitten sen legendaarisen cyplenkov videon jälkeen, siis kun pistit sen äijän ihan maanrakoon... niin onkohan siitä bagentin kohtaamisesta matskua? Kiinnostais vaan nähdä kun raatelit yhden kädenväännön kovimmista suunsoittajista😂 kaikella kunnioituksella jos löydät siitä materiaalia niin olis kyllä kova juttu. Lupaan postaa vastineeksi videon siitä kun naapurin Ulla-Maija vie meikää 6-0
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nää on varmasti ihan hyviä mutta kannattaa muistaa että painot mitä näissä joutuu käyttämään on todella pienet ja tollanen muuttuu todella vittumaiseksi siinä kohtaan kun haluaisi kehittää oikeasti voimaominaisuuksia ja tehdä lyhyempiä sarjoja koska ne rupeaa väännättämään rannetta ikävästi sen momentin takia...toi mitä Topi tuolla neuvokin pöydässä tehtävänä treeninä on ehdottomasti parasta!🙂
Eikö noita oo hyvä tehä myös pienillä painoilla että palautuminen tehostuu? Vai onko ajantuhlausta :D Eikö tyyliin 20 toiston sarjat kuitenkin ihan himpun verran myös lihasta/voimaakin kehitä? En mitään noita pikkuliikkeitä edes uskaltais tehä tiukkoja vitosia, venähdyksen tms. vaara turhan suuri.
 
Ja muuten Henkka! About vuosi sitten sen legendaarisen cyplenkov videon jälkeen, siis kun pistit sen äijän ihan maanrakoon... niin onkohan siitä bagentin kohtaamisesta matskua? Kiinnostais vaan nähdä kun raatelit yhden kädenväännön kovimmista suunsoittajista😂 kaikella kunnioituksella jos löydät siitä materiaalia niin olis kyllä kova juttu. Lupaan postaa vastineeksi videon siitä kun naapurin Ulla-Maija vie meikää 6-0
On siitä mä etin sen jostain..oiskohan jessellä(jos tää vitun ennustava tekstinsyöttö muuttaa vielä kerrankin Jessen kesäksi niin annan sen olla) se jossain 🤔 mitä tulee muuten Munja cyblenkovin matsiin niin ne vaikutuksethan näkyy vasta nyt mitä se vaati että voitti 😂
 
Nyt täytyy kyllä aivan ensikertalaisena kirjoittaa, että nämä Henkan ja Jessen videot on saanut kyllä tavallisen suomalaisen oluen litkijän innostumaan lajiin. Näin ollen ajattelinpa kysäistä, koska teillä on joko järvenpäässä taikka helsingissä treenejä, tästä porvoosta olisi molempiin kohtuullinen matka.
 
Eikö noita oo hyvä tehä myös pienillä painoilla että palautuminen tehostuu? Vai onko ajantuhlausta :D Eikö tyyliin 20 toiston sarjat kuitenkin ihan himpun verran myös lihasta/voimaakin kehitä? En mitään noita pikkuliikkeitä edes uskaltais tehä tiukkoja vitosia, venähdyksen tms. vaara turhan suuri.
Kyllä ehdottomasti!lähinnä tarkoitin siis sitä että kukaan ei pety siihen että kun ei oikeasti voi käyttää kun ihan pieniä painoja noiden kanssa 😃itsellä tosin koskee kaikkia liikkeitä ja joka kerta saa pettyä kun menee salille 😂
 
Nyt täytyy kyllä aivan ensikertalaisena kirjoittaa, että nämä Henkan ja Jessen videot on saanut kyllä tavallisen suomalaisen oluen litkijän innostumaan lajiin. Näin ollen ajattelinpa kysäistä, koska teillä on joko järvenpäässä taikka helsingissä treenejä, tästä porvoosta olisi molempiin kohtuullinen matka.
Todella mukava kuulla!ja noissa paikoissa on treenejä ja varmasti suomen parhaat sellaiset!!
 
Eikö noita oo hyvä tehä myös pienillä painoilla että palautuminen tehostuu? Vai onko ajantuhlausta :D Eikö tyyliin 20 toiston sarjat kuitenkin ihan himpun verran myös lihasta/voimaakin kehitä? En mitään noita pikkuliikkeitä edes uskaltais tehä tiukkoja vitosia, venähdyksen tms. vaara turhan suuri.
Itse oon tehnyt palauttavia gripperillä tai pumpannut nyrkkiä riisiämpärissä. Oikeastaan kaikkea on hyvä tehdä ja kokeilla mikä sopii itselle. Vastuskumit on mulle kaikista parhaat sen tuoman resistanssin vuoksi ja vähemmän teen mitään kovilla painoilla kun on vammoja vähän siel sun täällä. Jos viittii kattoa niin youtube täynnä kaikenlaista treenihommaa kädenvääntöön liittyen
 
Todella mukava kuulla!ja noissa paikoissa on treenejä ja varmasti suomen parhaat sellaiset!!
Kiva kuulla. Kiitos sulle että oot saannu kädenväännön harrastuksena/lajina kuulostamaan niin hienolta ja mahtavalta. Itse olen ettinyt paikkaani näiden voimalajien parista, mutta sairauteni vuoksi en ole löytänyt vielä paikkaani, mutta uskon että kädenvääntö sopisi minulle :)
 
Nyt täytyy kyllä aivan ensikertalaisena kirjoittaa, että nämä Henkan ja Jessen videot on saanut kyllä tavallisen suomalaisen oluen litkijän innostumaan lajiin. Näin ollen ajattelinpa kysäistä, koska teillä on joko järvenpäässä taikka helsingissä treenejä, tästä porvoosta olisi molempiin kohtuullinen matka.
Screenshot_20220105-211618_Chrome.jpg
 
Kiva kuulla. Kiitos sulle että oot saannu kädenväännön harrastuksena/lajina kuulostamaan niin hienolta ja mahtavalta. Itse olen ettinyt paikkaani näiden voimalajien parista, mutta sairauteni vuoksi en ole löytänyt vielä paikkaani, mutta uskon että kädenvääntö sopisi minulle :)
Itellä kans liikuntarajoitteitta hitusen😉 Kaikkea pitää kokeilla ja kädenvääntö on kyllä helvetin koukuttavaa hommaa
 
Kiva kuulla. Kiitos sulle että oot saannu kädenväännön harrastuksena/lajina kuulostamaan niin hienolta ja mahtavalta. Itse olen ettinyt paikkaani näiden voimalajien parista, mutta sairauteni vuoksi en ole löytänyt vielä paikkaani, mutta uskon että kädenvääntö sopisi minulle :)
Voin käsisydämellä sanoa että tälläset kommentit on parasta mitä olen kädenväännön parissa saavuttanut joten iso kiitos!laji ja porukka on äärimmäisen hieno..menestyksellä ei oikeasti ole väliä!mä väänsin aikanani varmaan 3 vuotta prosarjassa ennenkun voitin ensimmäistäkään matsia 😂 senkin joku antoi jo varmaan säälistä 😂
 
Voin käsisydämellä sanoa että tälläset kommentit on parasta mitä olen kädenväännön parissa saavuttanut joten iso kiitos!laji ja porukka on äärimmäisen hieno..menestyksellä ei oikeasti ole väliä!mä väänsin aikanani varmaan 3 vuotta prosarjassa ennenkun voitin ensimmäistäkään matsia 😂 senkin joku antoi jo varmaan säälistä 😂
Tämä nivelreuma on ottanu enemmän ku antanu, mutta teiän videoiden ja käsieni hyvän kunnon ansiosta lähen kyllä kokeilemaan lajia. Ainoo minkä nään huonoksi puoleksi on se että oon lihava, ni joudun vääntämään teiän isojen poikien kanssa :D
 
Ei oo ku polvet ja olkapäät. Ranteet ja kyynärpäät varmaan ne vahvimmat nivelet niin niiden ehdoilla mennään😉
Kuulostaa tutulta, mulla polvet, lonkat ja alaselkä ei kestä isoa kuormitusta, mutta se on elämää, se on jotain mitä oon saanu ja jotain minkä kanssa oon oppinu elämään :)
 
Voin käsisydämellä sanoa että tälläset kommentit on parasta mitä olen kädenväännön parissa saavuttanut joten iso kiitos!laji ja porukka on äärimmäisen hieno..menestyksellä ei oikeasti ole väliä!mä väänsin aikanani varmaan 3 vuotta prosarjassa ennenkun voitin ensimmäistäkään matsia 😂 senkin joku antoi jo varmaan säälistä 😂
Mä voisin myös kysyä onko siellä Heinolassa treenejä, entisenä rekkakuskina voisin myös ajella sinne kokeilemaan lajia :D
 
Kuulostaa tutulta, mulla polvet, lonkat ja alaselkä ei kestä isoa kuormitusta, mutta se on elämää, se on jotain mitä oon saanu ja jotain minkä kanssa oon oppinu elämään :)
Näinpä. Kunpa oisin saanut faijalta perinnöksi lapiokädet mutta sainkin vain nivelvaivoja. On mullakin lonkissa ja selässä vikaa mutta vuosien mittaan oon oppinut "kiertämään" kivuliaampia juttuja. Omat vammat kehittyi sillä lailla ikävästi kun aloitin työnteon reilusti alaikäisenä ja sitä kautta alkoi tulla kaikkea vaivaa ikäänkuin sivutuotteena
 
Näinpä. Kunpa oisin saanut faijalta perinnöksi lapiokädet mutta sainkin vain nivelvaivoja. On mullakin lonkissa ja selässä vikaa mutta vuosien mittaan oon oppinut "kiertämään" kivuliaampia juttuja. Omat vammat kehittyi sillä lailla ikävästi kun aloitin työnteon reilusti alaikäisenä ja sitä kautta alkoi tulla kaikkea vaivaa ikäänkuin sivutuotteena
Mä taas sain reuman riesakseni, ei noi toki ainoat nivelet ole mihin kolottaa, mutta oon todennu et voimailemaan pystyy ku ei keskity niihin kipuihin :)
 
Käsi ei liiku tappiokulmaan ollenkaan?😃
Voi kuule😅 olkapäät kestää tiettyyn pisteeseen asti, käsi ponnahtaa auki heti kun joku siihen tarraa🤣 15-vuotiaana alotettu duunit kannellessa farmarikävely tyylin laastiämpäreitä niin ei taho enää perseen pyyhkiminenkää onnistua kunnolla. Mut yritys on kova ja kokeillaan kaikkee mikä toimii/mihin pystyy. Sinä kun et saa kättä suoraksi, niin mul on vähän sama vaiva mutta vain silloin kun yrittää pystypunnerruksia tai vastaavia liikkeitä. Kauniisti sanottuna paikat menneet liian tiukaksi tai jtn...😃 kohta sairaseläkkeelle
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom