Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miten sä oheisharjoittelulla kehittäisit kiertäjiä? vai riittääkö pelkkä pöytätreeni? itse en saa oikein tuntumaa perinteisellä judovyöllä...
Ite tykkään tehä lekalla kiertäjiä. Eli käsi nojaa reittä vasten vaakatasossa, tai sitten sen vähän vapaanpi versio, eli kolmas video tuossa alla olevalla videolla:


View: https://www.instagram.com/p/CRoCcotBGhR/?utm_medium=copy_link


Ittellä pöytäreeni se heittämällä tärkein kuitenkin.


View: https://www.instagram.com/p/Bt_w5banJBn/?utm_medium=copy_link


Esim tää harjotus pöydässä repii kiertäjiä aika kivasti 💪
 
Ranne vähän koukussa ja painot narulla peukalon ympäri, vähän ku larratin videoissa. Pitäskö eikä vahvistaa rannetta ennenku ottaa isompia painoja? ja voiko tulehtua jos tekee liikaa isoa liikettä?
 
Ranne vähän koukussa ja painot narulla peukalon ympäri, vähän ku larratin videoissa. Pitäskö eikä vahvistaa rannetta ennenku ottaa isompia painoja? ja voiko tulehtua jos tekee liikaa isoa liikettä?
Kaikki liikkeethän ei sovi myöskään kaikille. Kipu usein hyvä indikaattori että menny yli reenaus, tai liike tehty väärin. Kokeile tota lekakääntöä jos se toimis paremmin?

Apuliikkeillä ei oo väliä, että ne on just tiettyjä, jos pöydässä kulkee. Pitää vaan löytää ne ittelle toimivimmat 💪 Ranteen koukun vahvistamisesta kandee lähteä liikkeelle kyllä ensimmäiseksi. Se on muutenki tärkein noista vektoreista lajissa 😊
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=SKiFIWqksF4&ab_channel=ARMSPORT


onko kokemuksia tämän kaltaisella kahvalla pronaation treenaamisesta? onko toimiva?

Nää on varmasti ihan hyviä mutta kannattaa muistaa että painot mitä näissä joutuu käyttämään on todella pienet ja tollanen muuttuu todella vittumaiseksi siinä kohtaan kun haluaisi kehittää oikeasti voimaominaisuuksia ja tehdä lyhyempiä sarjoja koska ne rupeaa väännättämään rannetta ikävästi sen momentin takia...toi mitä Topi tuolla neuvokin pöydässä tehtävänä treeninä on ehdottomasti parasta!🙂
 
Nää on varmasti ihan hyviä mutta kannattaa muistaa että painot mitä näissä joutuu käyttämään on todella pienet ja tollanen muuttuu todella vittumaiseksi siinä kohtaan kun haluaisi kehittää oikeasti voimaominaisuuksia ja tehdä lyhyempiä sarjoja koska ne rupeaa väännättämään rannetta ikävästi sen momentin takia...toi mitä Topi tuolla neuvokin pöydässä tehtävänä treeninä on ehdottomasti parasta!🙂
Pöytäreeni kyllä niin ylivoimanen tossa, että kaikki siirtyy suoraan lajiin missä pyritään kehittymään 😄 Apuliikkeillä tosin hyvä sit balansoida settiä.

Mutta jos pöytäreeni on moukari, on apuliikkeet pikku vasara millä naputella.
 
Nää on varmasti ihan hyviä mutta kannattaa muistaa että painot mitä näissä joutuu käyttämään on todella pienet ja tollanen muuttuu todella vittumaiseksi siinä kohtaan kun haluaisi kehittää oikeasti voimaominaisuuksia ja tehdä lyhyempiä sarjoja koska ne rupeaa väännättämään rannetta ikävästi sen momentin takia...toi mitä Topi tuolla neuvokin pöydässä tehtävänä treeninä on ehdottomasti parasta!🙂
Plus mun mielestä tuo näyttää aika paskalta välineeltä. Remmit ym judovyöt ja kahvat toimii paljon paremmin apuliikehommissa kuin tollaset sätökset. Ja kuminauhat itellä on kyllä ehdoton suosikki
 
Plus mun mielestä tuo näyttää aika paskalta välineeltä. Remmit ym judovyöt ja kahvat toimii paljon paremmin apuliikehommissa kuin tollaset sätökset. Ja kuminauhat itellä on kyllä ehdoton suosikki
Joo kyllä se on just noin..niissä ei tuu sitä vipuvarren tuomaa momenttia eikä sen myötä tuu pahoja kulmia ranteelle...esim tossa Topin lekahommassa kannattaa kyllä aloittelijan olla tosi varovainen ja yleisesti kaikissa noissa missä pitkävipu tuo sen raskauden liikkeeseen...niissä tulee äkkiä väärät paikat kipeäksi kun venyvät ja menevät täysin ääriasentoihin!
 
Mitä mieltä ootte muuten badulescun pronaatio handlesta vai onko ihan täyttä paskaa?
Onko se se kierrejousi hässäkkä?siis vaikuttaa ainakin ihan fiksulta!sitten kun mä joskus luovutan kokonaan niin kerron teille mun uuden supersalaisen systeemin treenata mistä ei ole varmaan ollut kuitenkaan mitään hyötyä 😂
 
Joo kyllä se on just noin..niissä ei tuu sitä vipuvarren tuomaa momenttia eikä sen myötä tuu pahoja kulmia ranteelle...esim tossa Topin lekahommassa kannattaa kyllä aloittelijan olla tosi varovainen ja yleisesti kaikissa noissa missä pitkävipu tuo sen raskauden liikkeeseen...niissä tulee äkkiä väärät paikat kipeäksi kun venyvät ja menevät täysin ääriasentoihin!
Oon kokenut noi kuminauhat kaikista parhaimmaksi koska niiden tuoma momenttumi on samalla tavalla epästabiilia mitä kädenväännössä. Samalla tavalla kuin lekalla tai jos vetäisee kuminauhan esim kahvakuulaan kiinni. Kyllä näillä vetäsen ranteen pronaatio/supinaatio apuliikkeet ja radiaalideviaatiot. Sykkii muuten käsi ihan vitusti näiden jälkeen
 
Onko se se kierrejousi hässäkkä?siis vaikuttaa ainakin ihan fiksulta!sitten kun mä joskus luovutan kokonaan niin kerron teille mun uuden supersalaisen systeemin treenata mistä ei ole varmaan ollut kuitenkaan mitään hyötyä 😂
Just tämä joo. Tehty jostain iskarijousesta😆 pitäis kokeilla
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom