Kädenvääntö

Ihme että Bowen on saanu ittensä kasattua videolle😅 löi tonnin vetoa adairin puolesta
Ite kyl fiilaan että jos on varma jostain, ni laittaa kans rahaa puheiden takuuksi. Arvot mitataan tuskan kautta 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite kyl fiilaan että jos on varma jostain, ni laittaa kans rahaa puheiden takuuksi. Arvot mitataan tuskan kautta 😄
Mulle tonni on niin suuri raha että jos olisin sellaisen summan hävinnyt niin hyvät mahikset olis siihen et oisin tällä hetkellä shoppailemassa köyttä kolumbialaista kravattia varten...😄
 
Mulle tonni on niin suuri raha että jos olisin sellaisen summan hävinnyt niin hyvät mahikset olis siihen et oisin tällä hetkellä shoppailemassa köyttä kolumbialaista kravattia varten...😄
Tonni kädenväännössä tollaseen matsiin on kyl melko riskisijotus sanosin 😮
 
Ois hauska tietää onko Bowen pitäny miten paljon pöytäkirja vedonlyöntiä ennen tota matsia? Jos ite lähtisin rahaa laittamaan peliin, ni haluisin saada ennakkoon todella ison otannan arvioinnit oikein erittäin isolla prossalla. Tosin ihmiset on erilaisia 😄
 

View: https://youtu.be/wA-ycsFUq9U

Tän videon perusteella en usko että mitenkään älykkäästä vedonlyöjästä on kyse😅 höpöttihän se lachlanista seuraavaa Levania🙄 itsevarmuus tietty ihan hyvä asia mut jos tulee turpaan vasemmalta ja oikeelta niin välillä vois vaikka chillata😃

Monihan nostaa apuliike enkat liian tärkeeseen asemaan. Niitä on vaikea verrata kun jengi tekee erilailla, ja vaikka tekiski samallalailla, ni sillonki ei läheskään kerro koko totuutta.

Tulee mieleen tarina töistä vuosien takaa, kun mulla oli kiinniotettuna narkomaanimies, joka kertoi että aikoo vetää tyttöystävänsä kilpakosijaa turpaan, ja on 100% varma että onnistuu toimessa, koska on harrastanut 12 vuotta kamppailulajeja, ja kilpakosija vain 9 vuotta 😄
 
Viimeksi muokattu:
Tulee mieleen tarina töistä vuosien takaa, kun mulla oli kiinniotettuna narkomaanimies, joka kertoi että aikoo vetää tyttöystävänsä kilpakosijaa turpaan, ja on 100% varma että onnistuu toimessa, koska on harrastanut 12 vuotta kamppailulajeja, ja kilpakosija vain 9 vuotta 😄
Aukoton logiikka 👌. Silti räpiköi sun käsissä 🤔😂
 
Monihan nostaa apuliike enkat liian tärkeeseen asemaan. Niitä on vaikea verrata kun jengi tekee erilailla, ja vaikka tekiski samallalailla, ni sillonki ei läheskään kerro koko totuutta.

Tulee mieleen tarina töistä vuosien takaa, kun mulla oli kiinniotettuna narkomaanimies, joka kertoi että aikoo vetää tyttöystävänsä kilpakosijaa turpaan, ja on 100% varma että onnistuu toimessa, koska on harrastanut 12 vuotta kamppailulajeja, ja kilpakosija vain 9 vuotta 😄
Onhan toki sellaisia atleetteja kenestä tulee hyviä lajissa kuin lajissa mut kädenvääntö on kyllä sellainen laji missä voi mennä vuosia ennen kuin alkaa pärjäämään. Oon sitä mieltä että sparrikavereissa pitää olla sitä tasoa jos meinaa pärjätä. Australia on niin vihreä kädenväännössä että se harjoituskavereiden taso on suht alhainen
 
Onhan toki sellaisia atleetteja kenestä tulee hyviä lajissa kuin lajissa mut kädenvääntö on kyllä sellainen laji missä voi mennä vuosia ennen kuin alkaa pärjäämään. Oon sitä mieltä että sparrikavereissa pitää olla sitä tasoa jos meinaa pärjätä. Australia on niin vihreä kädenväännössä että se harjoituskavereiden taso on suht alhainen
Joo sparrikaverien taso on vähän sama kuin raudan määrä mitä sulla on salilla laittaa tankoon. Jos 150kg on eniten mitä pystyt penkkitankoon kasaamaan, 250kg punnerrus kuulostaa aika mahdottomalta suorittaa ikinä niillä fasiliteeteilla.

Vetokumit sun muut jeesaa just sit saman verran molemmissa lajeissa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom