Kädenvääntö

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
en tää mun tietokoneeni voi avata kyseistä tiedostoa :D:(
Oon kyllä yrittäny avata tota ennenki :(
Koneessa varmaan vika :D

Ja en muuten ehtiny iskee laiskuus :D tehdään muuttoo ja on ollu kiireitä niin pääsee koneelle 5 min jaksois :D 10 kertaa päiväs

no tulipas hymiöitä :D

Jos tekee treenin joka toinen päivä ja joka toinen päivä on lepo niin voiko treeneissä joka kerta vääntää vaikka tollaisella taljalla?
Siis eri tyyleillä kuten jollain naruilla ja eri otetyyleillä ja 5. päivä olisi päivä aina milloin ei olisi yhtään vääntöä. (en vääntäisi kättä kenenkään kanssa vaan tollaisella taljalla pelkästään)

Jos tekee treenin joka toinen päivä ja joka toinen päivä on lepo niin voiko treeneissä joka kerta vääntää vaikka tollaisella taljalla?
Siis eri tyyleillä kuten jollain naruilla ja eri otetyyleillä ja 5. päivä olisi päivä aina milloin ei olisi yhtään vääntöä. (en vääntäisi kättä kenenkään kanssa vaan tollaisella taljalla pelkästään)

Yksilöllistä, kukaan ei voi sulle oikeaa vastausta antaa. Kokeile. Jos tuntuu pahalta, niin älä tee niin.

Muuten on varmaan ollu puheenaihetta tästä mutta mikähän on John Brzenkillä hauiksen ympärysmitta?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko muuten kuinka hyvä treenata kädenvääntöä kun tekee rankkaa kuntopiiriä ja kahvakuulatreeniä niin siihen lisäksi rannerullausta ja kädenvääntöliikettä kuminauhalla ja vaikka voimapyörää vielä siihen?
Ja kiertäjäkalvosimia kuminauhan avulla myös?

Leuanveto vasaraotteella ja lisäpainoilla on hyvää reeniä. Samoin rannekäännöt ja sen eri variaatiot ja erilaiset puristusvoimaharjotukset. Tietysti itse pöytäreeni on parasta harjotusta, sehän on selevä.

juu oon kattellu netistä tota Travis Bagentin videoo mis se kertoo siitä liikkeestä. On varmaan ihan hyvä liike mutta pitää aluksi saada pari kunnon leukaa :D

Tarvitseeko muuten treenata muuta kun haluaa vääntövoimaa:
bison-1 treeniä (erittäin hyvä kapistus)
voimapyörä (teen muutenkin)
kuntopiiri
ns. "työtreeni" eli kanneskelen trukkilavoja ja hiekkasäkkejä ja pyörittelen traktorinrengasta ja hakkaan sitä lekalla....
sitten itse vääntöä ja pitoa niinkuin Uwish jossain paikassa näytti (tais olla tässä foorumissa)
ja rannekääntö tangolla (magnus samuelsson tekee sillain tos "the world's strongest arms" dvd:llä, jos ei oo kattonu ni se tanko on siinä kehon edes ja siitä käännetään ranteita itteensä päin)
kahvakuulaa niinkuin normaalisti

ja kulmasoutu kp:lla
vielä rinnalleveto ja pystypunnerrus

ja kiinnitän puuhun köyden että voin siitä kiivetä ylös mutta joutuu pitää kiinni ettei putoo :D ja myös vedän trukkilavoja köydellä itteeni päin

Tarvitseeko enään mitään esim. hauiskääntöä vasaraotteella tai muuta, tarvitseeko forkku lisää treeniä esim. vastaotteella rannekääntöä?

sitten vielä siihen juoksulenkkejä jne.....

ja sormi/puristusvoimatreeni viellä aina treenin lopuksi

sanokaa jos täytyy pitää tarkemmin eli jossei saa tekstistä selevää :D

Nonniin sain reenit sopimaan mutta vielä eräs juttu....

Kuinka pitkiä sarjoja kannattaa tehdä noilla punteilla sun muilla vaikka kun tekee vääntöliikkeitä?

:dance: meikä voitti "melkein" faijan kädenväännössä eilen. Oikeella kädellä kun ensin otettiin ni ei menny ku jokune sekunti kun mulla jo rystyt koski pöytää mut sit vasurilla sain väännettyä aluks hiukan sen kättä alas, mut sit se voittiki mut :wall:

"melkein" :D treenaa vähäsen tekniikkaa ni kyllä se siitä.
Koulus jossain täs keskiviikkona on tukioppilaitten kädenvääntökisat :D:D
Sinne ekana suunta :evil:
Monellekklhan häviän :D

nonii, elikkäs viittiskö joku tarkentaa et mikä on sivupaine väännössä? kävin perjantaina ekoissa kisoissa(ja ensimmäinen kerta ikinä oikealla pöydällä), ei mitkään merkki kisat, mutta ihan sm-vääntäjien kanssa väänsin. ja he sitten jälkeen päin sanoivat siellä, että on voimakas käsi, etenkin siis sivupaine.
ranteita ja kroppaa en kuulemma osaa hyödyntää hirveen hyvin ja yrittittihän ne sitä mulle siinä opettaa. yllätyin silti omasta tasosta, ja aika mukavastihan nuo paikat onki kipeenä vaikka on kaks päivää jo siitä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom