Kädenvääntö

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Yle 2:lla olisi tänä aamuna tullut dokumentti otsikolla 'Kädenväännön maailmanmestari'. Kuvauksen perusteella vaikuttaisi siltä, että kyseessä saattoi olla juurikin edellä mainittu Pulling John. Sattuiko kukaan telkkarin ääreen oikeaan aikaan?

http://ohjelma.yle.fi/ohjelmat/641750

Kakkosen ohjelmaoppaassa sanotaan ohjelman kohdalla 'Pian netissä', joten kohtahan tuon näkee.

Vittu nyt pitää seurata kyllä koska tulee nettiin. Pistäkää linkkiä jos löydätte.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos tuo Ylen Areenassa oleva pätkä tosiaan on sama kuin tuo Pulling John filmi niin olen kyllä lievästi pettynyt siihen. Ei juuri mitään juttua Brzenkin treeneistä, Bagentti saa hölöttää rauhassa ja Voevodasta sentään asiaa mutta enemmäkin olisi mahtunut. Pitkälti nuo kaikki samat pätkät on Youtubessa nähtävillä ja itse Brzenkki jäi yllättävänkin pieneen rooliin tuossa. Hyvä silti että tuollainen pätkä on tehty, lajia tunnetummaksi ja silleen.

EM-kisat Moskovassa noin kuukauden päästä ja Suomestakin pienen pieni joukko lähdössä. Mä olen jo unissani ollut punnituksessa siellä, 200gr oli liikaa :curs:

Jos tuo Ylen Areenassa oleva pätkä tosiaan on sama kuin tuo Pulling John filmi niin olen kyllä lievästi pettynyt siihen. Ei juuri mitään juttua Brzenkin treeneistä, Bagentti saa hölöttää rauhassa ja Voevodasta sentään asiaa mutta enemmäkin olisi mahtunut. Pitkälti nuo kaikki samat pätkät on Youtubessa nähtävillä ja itse Brzenkki jäi yllättävänkin pieneen rooliin tuossa. Hyvä silti että tuollainen pätkä on tehty, lajia tunnetummaksi ja silleen.

EM-kisat Moskovassa noin kuukauden päästä ja Suomestakin pienen pieni joukko lähdössä. Mä olen jo unissani ollut punnituksessa siellä, 200gr oli liikaa :curs:

En oo vieläkään kattonut tuota leffaa, mutta sen verran tiedän sanoa että Brzenkin treeneissä ei mitään ihmeellistä ole:) (punttitreeniä siis meinaan). Jätkä vaan pumppaa semipienellä painolla eikä tee mitään kovin spesifisiä liikkeitä.

Hyvä vääntö heti alus ja eka yritys lopus Voevodaa vastaan Brzenkillä :) (tais vähän häviö vituttaa :D) ja jumaliste tos kohas 0.04.00 mikä haba.

Muistanko väärin mutta Voevoda lopetti kädenväännön? Vai tekikö jo comebackin?

edit. ei taida olla tehnyt comebackkiä kun ranking sanoo näin
1. Devon Larratt, CAN
2. John Brzenk, USA
3. Arsen Liliev, RUS
4. Denis Cyplenkov, RUS
5. Andrey Pushkar, UKR
6. Don Underwood, USA
7. David Randall, USA
8. Ron Bath, USA
9. Yoshinobu Kanai, JAP
10. Rustam Babayev, UKR

Cyplenkov on sitten kinggi vasurilla tällä hetkellä ton rankingin mukaan.

Muistanko väärin mutta Voevoda lopetti kädenväännön? Vai tekikö jo comebackin?

Voevoda lopetti, siirtyi olympiakelkkailuun jossa saikin tänä vuonna muistaakseni pronssia. Nyt vissiin treenaa judoa olympialaiset tavoitteena. Saattaa olla että jollain on uudempaakin tietoa.

Voevoda lopetti, siirtyi olympiakelkkailuun jossa saikin tänä vuonna muistaakseni pronssia. Nyt vissiin treenaa judoa olympialaiset tavoitteena. Saattaa olla että jollain on uudempaakin tietoa.

Niin näytti wikipediassa lukevan, melko monilahjakkuus.

No niin, älynlahjat on taas osoitettu. Katoin Pulling Johnia ja mietin että miten vitussa tää on näin paska ja katkonainen. Sit se loppui ja kävi ilmi että katoinkin vaan ekstra-kohtaukset. No koitetaas seuraavaksi itse leffaa.

Nyt on Pulling John nähty. Oli kyllä vähän pettymys. Olisin odottanut enemmän treenipätkää ja paljon enemmän matseja. Hirmu lyhyt pätkä muutenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom