beginner
VIP
nonii, elikkäs viittiskö joku tarkentaa et mikä on sivupaine väännössä?
Sivulle suuntautuva voima, eli juurikin se, minkä lajiin tutustumattomat mieltävät kädenväännöksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nonii, elikkäs viittiskö joku tarkentaa et mikä on sivupaine väännössä?
Pulling John saapui! Saas nähdä missä vaiheessa kerkeän katsomaan.
Pulling John saapui! Saas nähdä missä vaiheessa kerkeän katsomaan.
Vittu nyt pitää seurata kyllä koska tulee nettiin. Pistäkää linkkiä jos löydätte.
Jos tuo Ylen Areenassa oleva pätkä tosiaan on sama kuin tuo Pulling John filmi niin olen kyllä lievästi pettynyt siihen. Ei juuri mitään juttua Brzenkin treeneistä, Bagentti saa hölöttää rauhassa ja Voevodasta sentään asiaa mutta enemmäkin olisi mahtunut. Pitkälti nuo kaikki samat pätkät on Youtubessa nähtävillä ja itse Brzenkki jäi yllättävänkin pieneen rooliin tuossa. Hyvä silti että tuollainen pätkä on tehty, lajia tunnetummaksi ja silleen.
EM-kisat Moskovassa noin kuukauden päästä ja Suomestakin pienen pieni joukko lähdössä. Mä olen jo unissani ollut punnituksessa siellä, 200gr oli liikaa :curs:
Muistanko väärin mutta Voevoda lopetti kädenväännön? Vai tekikö jo comebackin?
Voevoda lopetti, siirtyi olympiakelkkailuun jossa saikin tänä vuonna muistaakseni pronssia. Nyt vissiin treenaa judoa olympialaiset tavoitteena. Saattaa olla että jollain on uudempaakin tietoa.
Oliko paljon eri asiaa ku tos netis olevas pätkäs?