Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä ei ole järkeä.Mikä järki on käyttää maskia ja jättää nenä paljaaksi ?
Kaikillehan sitä ei ole siunattu.Siinä ei ole järkeä.
Itse ottanut noita näppi ja puristusvoima lajeja enemmän treeneihin mukaan. En tiedä onko vääntöön suoranaista hyötyä miten paljon mutta todella mukavaa vaihtelua treeniin lisänä. En usko että haittaa ainakaan on.Mitäs mieltä palstan vääntelijät on muuten sormien merkityksestä vääntelyyn?
Lajista löytyy huipulta todella kovia näppiukkoja, ja toisaalta sitten itse Brzenk ei ikinä saanut Coc kolmosta kiinniLevanilla tosin taitaa nykyukoista olla kovin grippikin.
Mitäs mieltä palstan vääntelijät on muuten sormien merkityksestä vääntelyyn?
Lajista löytyy huipulta todella kovia näppiukkoja, ja toisaalta sitten itse Brzenk ei ikinä saanut Coc kolmosta kiinniLevanilla tosin taitaa nykyukoista olla kovin grippikin.
Eräällä videolla selittää että autolla ajellessa vaan puristeli sellaista marketin gripperiä. Paljon toistoja, ajatuksena palautella forkkuja ja kasvattaa kestävyyttä.Treenasko Brzenk grippereillä vai kokeili vaan? Osasko Bzrenk asetella gripperin kämmeneen? Todella olennainen asia jos haluaa että kahvat kohtaa toisensa. Oon 100 varma että hänellä paljon kovempi puristus kuin meikällä ja olen sulkenut CoC #3 ns. deep setillä.
Mahdollista että gripperit huono esimerkki tosiaanTreenasko Brzenk grippereillä vai kokeili vaan? Osasko Bzrenk asetella gripperin kämmeneen? Todella olennainen asia jos haluaa että kahvat kohtaa toisensa. Oon 100 varma että hänellä paljon kovempi puristus kuin meikällä ja olen sulkenut CoC #3 ns. deep setillä.
Brzenkiltä ois ollu kyllä hauska nähä rollari tai wrist wrench tulos esim sillon kun Cipu ei saanu sen kättä mihinkäänEräällä videolla selittää että autolla ajellessa vaan puristeli sellaista marketin gripperiä. Paljon toistoja, ajatuksena palautella forkkuja ja kasvattaa kestävyyttä.