Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
 
Mitäs mieltä palstan vääntelijät on muuten sormien merkityksestä vääntelyyn?

Lajista löytyy huipulta todella kovia näppiukkoja, ja toisaalta sitten itse Brzenk ei ikinä saanut Coc kolmosta kiinni 😁 Levanilla tosin taitaa nykyukoista olla kovin grippikin.
 
Mitäs mieltä palstan vääntelijät on muuten sormien merkityksestä vääntelyyn?

Lajista löytyy huipulta todella kovia näppiukkoja, ja toisaalta sitten itse Brzenk ei ikinä saanut Coc kolmosta kiinni 😁 Levanilla tosin taitaa nykyukoista olla kovin grippikin.
Itse ottanut noita näppi ja puristusvoima lajeja enemmän treeneihin mukaan. En tiedä onko vääntöön suoranaista hyötyä miten paljon mutta todella mukavaa vaihtelua treeniin lisänä. En usko että haittaa ainakaan on.
Se liikerata mitä Travis aina painottaa, sormilla alaspäin painaminen (en tiedä sen virallista nimeä, mutta ei suoranainen puristaminen) on selvästi itsellä ainakin vääntöön auttanut.
 
Mitäs mieltä palstan vääntelijät on muuten sormien merkityksestä vääntelyyn?

Lajista löytyy huipulta todella kovia näppiukkoja, ja toisaalta sitten itse Brzenk ei ikinä saanut Coc kolmosta kiinni 😁 Levanilla tosin taitaa nykyukoista olla kovin grippikin.

Treenasko Brzenk grippereillä vai kokeili vaan? Osasko Bzrenk asetella gripperin kämmeneen? Todella olennainen asia jos haluaa että kahvat kohtaa toisensa. Oon 100 varma että hänellä paljon kovempi puristus kuin meikällä ja olen sulkenut CoC #3 ns. deep setillä.
 
Treenasko Brzenk grippereillä vai kokeili vaan? Osasko Bzrenk asetella gripperin kämmeneen? Todella olennainen asia jos haluaa että kahvat kohtaa toisensa. Oon 100 varma että hänellä paljon kovempi puristus kuin meikällä ja olen sulkenut CoC #3 ns. deep setillä.
Eräällä videolla selittää että autolla ajellessa vaan puristeli sellaista marketin gripperiä. Paljon toistoja, ajatuksena palautella forkkuja ja kasvattaa kestävyyttä.
 
Treenasko Brzenk grippereillä vai kokeili vaan? Osasko Bzrenk asetella gripperin kämmeneen? Todella olennainen asia jos haluaa että kahvat kohtaa toisensa. Oon 100 varma että hänellä paljon kovempi puristus kuin meikällä ja olen sulkenut CoC #3 ns. deep setillä.
Mahdollista että gripperit huono esimerkki tosiaan 😁
 
Eräällä videolla selittää että autolla ajellessa vaan puristeli sellaista marketin gripperiä. Paljon toistoja, ajatuksena palautella forkkuja ja kasvattaa kestävyyttä.
Brzenkiltä ois ollu kyllä hauska nähä rollari tai wrist wrench tulos esim sillon kun Cipu ei saanu sen kättä mihinkään 🤔
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom