Kädenvääntö

Toddzilla noudattaa edelleen vanhaa hyväksi toteamaansa linjaa, missä kisoihin tullaan aina joko syömään purkkaa, tahi potkimaan perseitä. Purkat vaan unohtunu autoon lähivuosina aika usein..

Hookki todella kitkasen olonen 😮
Tosin ilmeisesti aivan kaikki ei mennyt Toddillakaan putkeen 😁


View: https://m.youtube.com/watch?v=4cvM3DTn1oU


Jos en ihan väärin ymmärtäny, niin eka väänsi tuon supermatsin Donia vastaan, ja sitten osallistui samalla kädellä vielä kaaviokilpailuun 😮 Aika roisia touhua!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Näyttäs että Khaledin hookki ei oo samaa kamaa kuin sormi/ranne paketti. Oikeissa kisoissa ois edelleen mies mielenkiintoista kyllä nähdä 💪
 
Ei mennyt finaali siinäkään putkeen. Olisiko ollut jo liian rankka päivä takana?
Tai sitten Donin kondis melko matala, ja ite sen perusteella päättelin yläkanttiin Toddin kunnon 😁
 
Aika hurjalta näyttää toi Khaledin käden avautuminen suoraksi. Eikös tuossa ole aika suuri onnettomuusriski?
Enemmän ehkä tappio riski + se että "nippukulmat" ei vahvistu, jos aina sparraa tollaa käsi aukinaisena.
 
Perkele kun Mazurenkon noi testit ei ikinä kerro juuri mitään ellei ite pääse kokeilemaan samoilla vehkeillä 😁

Ymmärrän kyllä että toi on helpompi tapa mahollisesti sen myydä noita sen kahvoja sun muita taljoja, mutta joku yleispätevä liike vois olla myös mukana 💪

Tuli tosta mieleen kun esim. Bresnan vei Voevodan vaikka oli paljon heikompi noissa taljoissa ym. liikkeissä. Se mitä Bagent sanoi että kilpaväännössä startti on helvetin tärkeä osa. Vaikka on lajinomaisissa saliliikkeissä vahvempi niin jos startissa ei kerkeä mukaan niin voi tulla kuokkaan.
 
Tuli tosta mieleen kun esim. Bresnan vei Voevodan vaikka oli paljon heikompi noissa taljoissa ym. liikkeissä. Se mitä Bagent sanoi että kilpaväännössä startti on helvetin tärkeä osa. Vaikka on lajinomaisissa saliliikkeissä vahvempi niin jos startissa ei kerkeä mukaan niin voi tulla kuokkaan.
Oma hatara muistikuva, että Bresnan vielä hävis ainakin osan ton supermatsin starteista, mitkä lopulta hookki raahas tyynyyn 😁

Veikkaan että asia on vähän sama, kuin jos voimanostokyykkyä testattas jalkaprässillä, ja tehtäs päätelmiä voimanostokyykky voimista urheilijoiden välillä sen perusteella. Eri suorite, eri hermotus, eri tyypit mahdollisesti kovia.

Toinen teoria, että kaikki ei samallalailla pysty motivoitumaan liikkumattoman kahvan testaukseen? Tai ei vaan pysty tuottaa voimaa sillätavalla. Voi olla (taas 😁) hullu coping ittellä, mutta mä oon esimerkiksi sellanen, että oon läpi paska tollasissa testeissä. Meijän keskisarjalaiset noviisit vei mua osassa tollasia testejä kun reeneissä kokeiltiin.

Mun tarvii tuntea että vastustajan paikat antaa periksi, tai että tanko/käsipaino liikkuu jotta hommia tapahtuu 😁
 
Tuli tosta mieleen kun esim. Bresnan vei Voevodan vaikka oli paljon heikompi noissa taljoissa ym. liikkeissä. Se mitä Bagent sanoi että kilpaväännössä startti on helvetin tärkeä osa. Vaikka on lajinomaisissa saliliikkeissä vahvempi niin jos startissa ei kerkeä mukaan niin voi tulla kuokkaan.
Tuli aiheeseen liittyvä video katteltua vasta ja se ero kavereilla oli, että Bresnan pystyi pitämään ~70 % maksimivoimastaan niissä testeissä huomattavasti kauemmin, kuin Voevoda. Jos pöydässä vääntö pysähtyy niin etu lienee juuri sillä, joka jaksaa pitää voimatasoa yllä kauemmin?
 
Oma hatara muistikuva, että Bresnan vielä hävis ainakin osan ton supermatsin starteista, mitkä lopulta hookki raahas tyynyyn 😁

Veikkaan että asia on vähän sama, kuin jos voimanostokyykkyä testattas jalkaprässillä, ja tehtäs päätelmiä voimanostokyykky voimista urheilijoiden välillä sen perusteella. Eri suorite, eri hermotus, eri tyypit mahdollisesti kovia.

Toinen teoria, että kaikki ei samallalailla pysty motivoitumaan liikkumattoman kahvan testaukseen? Tai ei vaan pysty tuottaa voimaa sillätavalla. Voi olla (taas 😁) hullu coping ittellä, mutta mä oon esimerkiksi sellanen, että oon läpi paska tollasissa testeissä. Meijän keskisarjalaiset noviisit vei mua osassa tollasia testejä kun reeneissä kokeiltiin.

Mun tarvii tuntea että vastustajan paikat antaa periksi, tai että tanko/käsipaino liikkuu jotta hommia tapahtuu 😁

Mitä mieltä tosta startin tärkeydestä. Bagent sano että 98 % matseista ratkee startissa ja 2 % jäädään junnaamaan. Ja silti porukka treenaa 98 % junnaamista eri kulmissa ja 2 % starttia.
 
Tuli aiheeseen liittyvä video katteltua vasta ja se ero kavereilla oli, että Bresnan pystyi pitämään ~70 % maksimivoimastaan niissä testeissä huomattavasti kauemmin, kuin Voevoda. Jos pöydässä vääntö pysähtyy niin etu lienee juuri sillä, joka jaksaa pitää voimatasoa yllä kauemmin?
Eikö tossa ois parempi tietää kumpi pystyy pitämään vakio painoa pidempään, kuin tiettyä prosenttia omasta maksimistaan? Kai toi tietenni antaa osviittaa tuokin onko enemmän kestävyys vai nopeus tyyppiä?
 
Mitä mieltä tosta startin tärkeydestä. Bagent sano että 98 % matseista ratkee startissa ja 2 % jäädään junnaamaan. Ja silti porukka treenaa 98 % junnaamista eri kulmissa ja 2 % starttia.
Startti helvetin tärkee, mutta koska kaikki ei voi olla siinä parempia kuin muut, joutuu osa reenaa kans junnaamista 😁

Voi olla maailman historian erheellisin deduktio ittellä kun alotin uraani kädenvääntäjänä, mutta laskin että en pysty mitenkään olemaan tavoitteisiini nähden riittävän hyvä hyökkäävä vääntäjä, kun ei mulla oo mitään ominaisuuksia omasta takaa siihen. Siksi panostin kaiken junnaavaan puolustamiseen. Tiedä sitten olisinko parempi vai huonompi jos olisin panostanu enemmän startteihin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom