En oo ihan varma miten noi rankingit nykyjään muodostetaan, kun en oo enää siinä työryhmässä mukana, mutta ymmärtänyt että painoarvo SM kisoilla, sekä joka keväisellä Häjy Powerilla.
Haastematseissa sitten erikseen mainittu ottelun merkitys rankingeihin, jos vaikkapa ykköspaikka kyseessä.
Kädenväännössä muutenkin vaikee luoda yleispätevää yhtä rankingia, kun vääntäjät on niin eri hyviä kaavio ja haastematseissa. Tämähän on esim syy miksi Larratt ei käy enää kaavioturnauksissa, missä on lähelläkään sen levelin ukkoja mukana.
Tosta suomen rankingista vaikka samaa settiä, niin mun edellä overallissa vasemmalla kädellä Jussi Nieminen. Ihan kaamee karpaasi. Jos se on sua edes promillen vahvempi otteen haussa, ni lyö sut nanosekunnissa niin syvälle patjaan että ranteet on kuukauden kipeenä. Kaaviossa esimerkiksi mun lähes mahoton voittaa se ukko, kun itte oon taas ehkä suomen vähiten räjähtävä kädenvääntäjä, ja kaikki mun matsit on hulluja sotia. Ne kaverit kelle Jussi vaan nauraa ja lyö tyynyyn ku ei mitään, ni mää joudun menemään remmeille ja hinkkaamaan otetta että kaveri pehmenee, että lopulta voitan kolmannessa startissa kaameiden ja moninaisten vaiheiden jälkeen. Sit kun meillä molemmilla on 25 tyypin kaavio missä kohataan finaalissa, jos mä sinne ees pääsen, ni mä en voi tehä sille yhtään mitään.
Supermatsissa taas missä otetaan vaikka 5 ottelua putkeen, toi kaikki on mulle plussaa. Haen otetta pitkään ja kikkailen remmeillä, verta pumppautuu räjähtävämmän ja isolihaksisemman ukon hanskoihin ja viimestään tokassa matsissa karpaasi on täysin mun kontrollissa ja teen mitä haluun.
Ni miten helvetissä sä voit sanoa vaikka meistä kahesta kumpi on parempi kädenvääntäjä? Siksi pitäs olla eri rankingit kaavioturnauksiin ja supermatseihin