Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

no voi vitun trollikeskustelut taas. puhutaan nyt tuosta puristusvoimasta kun nyt kerrankin siitä aktiivinen ketju on. heimopäällikkö, millaisella treenillä lähdit liikkeelle ja panostatko useimmiten vain johonkin tiettyyn lajiin ja teet muita ylläpitävästi vai miten?
aivan käsittämättömiähän nuo suoritukset on, siitä ei mihinkään pääse![]()

Mutta oli aika lukkisormet. Eli ne kovimmat jätkät ois sellasia joilla on hillitön lapanen kätenä?
Kaverin pituuteen nähden mun mielestä ihan standardikädet. Kyllä tää menee ihan "no excuses" kategoriaan tää suoritus.
Kuinkas muuten Juha kun noita hammassuojia käytät, ootko hakenu vaan jotkut halppikset halpahallin hyllyltä 2€/ urheliliikkeestä 20€ suojat vaiko hammaslääkärillä käyny teettämässä 100€? Nyt alkaa ainaki itsellä noissa kovissa jousissa olemaan pureminen senverran kovaa että hammassuojat olisivat kivat. Muutenkaan nuo hampaat ikinä ole parhaimman laatuiset olleet itsellä. Niin en osaa puristaa että hampaat eivät ole yhdessä. Mutta kun taas tekee levypainonostoja jne. niin tulee vain irvistettyä ja äristyä.
+ Siis itse kysymyksestä että onko juuri hammaslääkärillä teetetty jotkut sellaiset mihin voi purra helvetin kovaa vaiko riittääkö ihan perus halppikset, itse en tiiä tästä alueesta yhtään mitään, onko niillä mitään hurjia eroja?.
Harju muuta otsikkoa!
Kysy gripmonsterilta tms.
Tuleeko sulla paljon sukujuhlissa yms. "kylän miehet" tarinoimaan omista voimista tai muuten vaan vääntämään kääntämään?