Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Pitääkö aina nostaa tasapintaisia kiekkoja ym? Mietin vaan tuota lakipisteen viestiä (mikä nyt ei välttämättä ollut täysin tosissaan heitetty) ja kyllä ite ainakin nostelen 20-25kg kiekkoja sormien varassa, mutta niissä taitaa olla sitä pientä reunaa tms? Tai kumisia.

Mää haluan nähdä sulta 2*25 kg pinchin!

Sama täällä.

Levyt on voimapuodilla, käyn kokeilemassa lähipäivinä joko potku riittää.

- - - Updated - - -

Pitääkö aina nostaa tasapintaisia kiekkoja ym? Mietin vaan tuota lakipisteen viestiä (mikä nyt ei välttämättä ollut täysin tosissaan heitetty) ja kyllä ite ainakin nostelen 20-25kg kiekkoja sormien varassa, mutta niissä taitaa olla sitä pientä reunaa tms? Tai kumisia.

Rautakourakisoissa ukot nostelee niitä levyjä kantit ulospäin ym mutta jos kisataan virallisilla säännöillä (otevoimaa) ja halutaan sertiä nostoja official listalle niin silloin homma on tarkkaa:

1. Must lift to full deadlift position.

2. Only chalk allowed.

3. A picture, video, or credible witness from the Gripboard is required.

4. Must be metal plates. Must lift smooth-sides-out. No rubber plates.

Ihan vitun älytön suoritus. Joutuu aika kovaa puristamaan levyjä vastakkain, ettei noi 2 sisällä olevaa levyä putoa, ei perkele toi ole mahdollista. :D

Sitä ei välttämättä helposti tajua miten kovia nuo otevoimasuoritukset on, ennen kuin itse kokeilee. Itsekkin kun kokeilin ensimmäistä kertaa pinchiä niin 2x15kg metalliset Leokot jäi maahan ja myös 50kg Leoko oli maassa kuin liimattuna, ei lähelläkään. Veikkaan että suurimmalla osalla salitreenaajista kävisi samoin. 2x10kg sentään nousi :)

Grippereissä sama juttu, ei sitä tarvittavan puristusvoiman määrää ymmärrä ennen kuin itse testaa. Harva sulkee ensimmäisellä yrittämällä edes CoC #2:n tasoista jousta ja #3 tuntuu mahdottomalta, vaikka on ihan lelujousi näille pitkälti yli 3.5 ration jousien sulkijoille. CoC #4:n tasoisen gripperin kun antaa miltei kenelle tahansa käteen niin kommentti on että ei sitä ihminen voi puristamalla sulkea. **ttu se ei liiku mihinkään vaikka alku on jousissa helppo verrattuna loppuun. Siitä voi yrittää päätellä kuinka kovin pitää puristaa että kahvat kohtaa.

Sitä ei välttämättä helposti tajua miten kovia nuo otevoimasuoritukset on, ennen kuin itse kokeilee. Itsekkin kun kokeilin ensimmäistä kertaa pinchiä niin 2x15kg metalliset Leokot jäi maahan ja myös 50kg Leoko oli maassa kuin liimattuna, ei lähelläkään. Veikkaan että suurimmalla osalla salitreenaajista kävisi samoin. 2x10kg sentään nousi :)

Grippereissä sama juttu, ei sitä tarvittavan puristusvoiman määrää ymmärrä ennen kuin itse testaa. Harva sulkee ensimmäisellä yrittämällä edes CoC #2:n tasoista jousta ja #3 tuntuu mahdottomalta, vaikka on ihan lelujousi näille pitkälti yli 3.5 ration jousien sulkijoille. CoC #4:n tasoisen gripperin kun antaa miltei kenelle tahansa käteen niin kommentti on että ei sitä ihminen voi puristamalla sulkea. **ttu se ei liiku mihinkään vaikka alku on jousissa helppo verrattuna loppuun. Siitä voi yrittää päätellä kuinka kovin pitää puristaa että kahvat kohtaa.

Asiallinen postaus Force.

2007 aloitin itse grippailun ja #3 oli eka jousi millä lähdin liikenteeseen. Jäi yli sentin auki kun ekaa kertaa kokeilin. #4 jäi yli 2 senttiä auki. Melkein viisi vuotta joutui tappelemaan nelkun kanssa kunnes meni kiinni. Ja niistä viidestä vuodesta niin YLI VUODEN piti tehdä työtä sen viimeisen millin kanssa. :hyvä:

9.12.2007
meni IM3 ekaa kertaa joten kuten kiinni: http://www.youtube.com/watch?v=m55e_xtuHng&feature=plcp

18.7 2012 IM 4 sulku : http://www.youtube.com/watch?v=TtGdfRQ4xMI

Hidasta puurtamista! :puntti:

Joudukko kuinka paljon ihan erikseen forkuille ym. tekeen lihashuoltoa?

Vähintään joka toinen päivä pitäisi venytellä, syvävenytellä kerran viikossa. Talvella helpottaa kun pystyy käyttämään lunta apuna. Mulla on saunassa mukana, parvekkeella ym isoja pönttöjä lunta millä teen kylmähoitoja. Nyt on pakastimessa vedellä täytettyjä limupulloja millä teen palautteluja. TENS sähkömasiina, viemäriputkia foam rollingiin ja erilaisia hierontalaitteita. Paras on bilteman kiillotuskone. 25e ja tehoaa syvälle lihakseen asti.

Tästä muodostuu kohta joku "Kysy Heimopäälliköltä-ketju" :D

Onko forkkuihin tullut millaset lihat? Jos vetäs rasvat alas niin varmaan erottuis aika kohtuullisesti :D

Kannatan kyllä "Kysy heimopäälliköltä näppäilystä" -ketjua!
Teetkö mitään erikoistreeniä ranteiden vahvistukseen? Plate curl, levering yms?

Back
Ylös Bottom