Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olen saanut oman osani trolleilta niin siksi teen videot niin ettei ole ainakaan mahkuja kitistä oikeista asioista.

Painonvaihto jalalta toiselle ja ylös on oma juttunsa. Siinä tapahtuu helvetisti asioita ketjussa. Ala-asennossa haetaan ensin tukeva, huolellinen ote nostettavasta kappaleesta. Sitten kun ote on kohillaan niin alan lisätä puristusta kohti maksimia, samalla kerään painetta ranteelle sekä alan valmistautua itse nostoon. Samalla kun ponkaisen ylös niin otan matkalla vielä lisää painetta ranteelle sekä lisään puristusta aivan maksimiin. eli en siis nosta itse kädellä oikeastaan mitään vaan suoritan puristus, taitto vaiheet kädellä ja nosto tulee pelkillä jaloilla.

Kuinkas muuten Juha kun noita hammassuojia käytät, ootko hakenu vaan jotkut halppikset halpahallin hyllyltä 2€/ urheliliikkeestä 20€ suojat vaiko hammaslääkärillä käyny teettämässä 100€? Nyt alkaa ainaki itsellä noissa kovissa jousissa olemaan pureminen senverran kovaa että hammassuojat olisivat kivat. Muutenkaan nuo hampaat ikinä ole parhaimman laatuiset olleet itsellä. Niin en osaa puristaa että hampaat eivät ole yhdessä. Mutta kun taas tekee levypainonostoja jne. niin tulee vain irvistettyä ja äristyä.

+ Siis itse kysymyksestä että onko juuri hammaslääkärillä teetetty jotkut sellaiset mihin voi purra helvetin kovaa vaiko riittääkö ihan perus halppikset, itse en tiiä tästä alueesta yhtään mitään, onko niillä mitään hurjia eroja?.

Kuinkas muuten Juha kun noita hammassuojia käytät, ootko hakenu vaan jotkut halppikset halpahallin hyllyltä 2€/ urheliliikkeestä 20€ suojat vaiko hammaslääkärillä käyny teettämässä 100€? Nyt alkaa ainaki itsellä noissa kovissa jousissa olemaan pureminen senverran kovaa että hammassuojat olisivat kivat. Muutenkaan nuo hampaat ikinä ole parhaimman laatuiset olleet itsellä. Niin en osaa puristaa että hampaat eivät ole yhdessä. Mutta kun taas tekee levypainonostoja jne. niin tulee vain irvistettyä ja äristyä.

+ Siis itse kysymyksestä että onko juuri hammaslääkärillä teetetty jotkut sellaiset mihin voi purra helvetin kovaa vaiko riittääkö ihan perus halppikset, itse en tiiä tästä alueesta yhtään mitään, onko niillä mitään hurjia eroja?.

Aikoinani kun tein yli 100% tehoilla negatiivisia sulkuja paljon yli #4 gripperin jäykkyyksillä (Beef Builder World Class, BBPro jne) niin tuli todettua monta asiaa samalla kertaa. Ensimmäinen oli se että tajun saa helposti lähtemään maksimipuristuksessa. Ilvesniemen Teemu ihmetteli kun oli kovan puristuksen jälkeen herännyt makkarin lattialta. Oli pudonnut suorilta jaloilta mutta onneksi ei pää osunut rollaritappiin joka oli ihan siinä vieressä. Tätä piti itsekin heti kokeilla ja hyvin toimii. Samalla vaan huomasin että purin niin kovaa hampaita yhteen että palaset lenti legoista ja meni iso poskihammas kuolioon asti. Siihen tehtiin juurihoidot ja samoin myös toiseen mikä meni tämän jälkeen kuolioon samassa touhussa. Sitten hammaslääkäri sanoi että nyt pitää tehdä asialle jotain. Yritettiin ottaa hampaista muottia ja tehdä purentakiskoja mutta se homma oksetti niin paljon ettei onnistunut. Sitten otin käyttöön ikivanhat potkunyrkkeily hammassyndini ja niillä on menty. Ne on halpismallia. Niitäkin olen joutunut netissä selittelemään miksi käytän moisia. Trolleja kiinnostaa niin vitusti. Eipä ne taida Ryan Kennelyltä ym kovilta penkkiukoilta kysellä miksi on syndit suussa. ;)

Dodiin, kiitoksia, pitäneepä tilailla jonkinmoiset suojat jos tulee tilattua jotaki jostaki lisäravinnepuodista. Ei nappaa tuonne kylälle mennä katteleen jos löytyis. Tuo on kyllä hauska juttu ku puristaa niin täysiä kuin ikinä lähtee ni tulee sellanen olo et "huhhuh, mitähän tapahtu", hämmentyny fiilis, sais olla jotaki hajusuolaa vieres. Pyörtyny en sentään oo vielä :D Hmm, lisää ideoita jos ostaisin sille kaverille hammassuojat ja halppisgripperin, pitäis vaan tosiaan saada sen reaktio nauhalle ;)

daddaraa: en suosittele sen kummemmin mitään. mulla on itellä "horsepower" seinäjoen sopurahasta :D jos ei lakkaa pyörimästä (ei se kokonaan lakkaa, vaan hieman tietenki etenee, mut pääasiassa vaan tärisee), huono kone.

It´s Official Now!!! 1st man in the world 4x10kg Pinch Lift!!!

Harju muuta otsikkoa!
Kysy gripmonsterilta tms. :)

Tuleeko sulla paljon sukujuhlissa yms. "kylän miehet" tarinoimaan omista voimista tai muuten vaan vääntämään kääntämään?

Harju muuta otsikkoa!
Kysy gripmonsterilta tms. :)

Tuleeko sulla paljon sukujuhlissa yms. "kylän miehet" tarinoimaan omista voimista tai muuten vaan vääntämään kääntämään?

Onneksi en käy tommoisissa kekkereissä. Silloin kun tein paljon ovihommia niin siinä ohessa olisi saanut esitellä "voimiaan" ja lajikirjo mitä pyydettiin tekemään oli kyllä riittävän runsas. :puntti:

Fitness Expossa olin voimaharjoittelun myyntipisteessä promohommissa ja siellä kyllä yksi jos toinen ehdotti kaikkea mitä olisi pitänyt puristaa. Käänsin homman ympäri ja pyysin heitä näyttämään miten jouset liikkuu. :jahas:

Rantasen Jyrki pyyti julkisesti tekemään "turhauttavan pitkän sarjan #2.5 gripperillä korttisulkuja". Tämä siksi koska mietittiin sopivan jäykkää jousta hänen järjestämään otekisaan ja mä olin sitä mieltä että #2.5 on liian heppoinen ja sillä voi paukutella mielin määrin toistoja kortilla. Jyrki ei tätä purematta niellyt. ;)

pitkää settiä: http://www.youtube.com/watch?v=iUi9eASj6aQ

^ Yve pesee helposti puristusvoimassa tollaset perus vehnäforkulla varustetut miehet:rock:

Totta puhut ystäväni. Käytiin just yhden mun asiakkaan luona seuraamassa miten hommat on edistynyt. Mies valitteli että hänen coc#2 gripperissä täytyy olla vikaa kun se on mennyt vain kerran puristamalla kiinni ja enää ei mene. Ihmettelin että mikä se semmoinen vika on? Kuulemma jousta pitäisi kai öljytä tai sitten hommata astetta löysempi gripperi kun on niin vaikeaa. Tempaisin jousen ukon näpeistä ja löin Yven kouraan ja käskin pistää pöhinää pönttöön ja jousi kiinni. Yve heitti rotsin naulakkoon ja runttas kahvat yhteen ilman manssia niin että rutina kävi. Ukon naama meni hetken valkoiseksi ja silmät muljahteli epäuskoisena. Koputin kaveria ohimolle ja sanoin että homma pelaa 95% korvien välistä ja loppu on voimaa + tekniikkaa. :puntti:

Loppui kitinät ja motivaatiota alkoi taas löytyä.

( Antti, jos luet tämän niin ei se oo häpee jos nainen on vahvempi! :D )

Totta puhut ystäväni. Käytiin just yhden mun asiakkaan luona seuraamassa miten hommat on edistynyt. Mies valitteli että hänen coc#2 gripperissä täytyy olla vikaa kun se on mennyt vain kerran puristamalla kiinni ja enää ei mene. Ihmettelin että mikä se semmoinen vika on? Kuulemma jousta pitäisi kai öljytä tai sitten hommata astetta löysempi gripperi kun on niin vaikeaa. Tempaisin jousen ukon näpeistä ja löin Yven kouraan ja käskin pistää pöhinää pönttöön ja jousi kiinni. Yve heitti rotsin naulakkoon ja runttas kahvat yhteen ilman manssia niin että rutina kävi. Ukon naama meni hetken valkoiseksi ja silmät muljahteli epäuskoisena. Koputin kaveria ohimolle ja sanoin että homma pelaa 95% korvien välistä ja loppu on voimaa + tekniikkaa. :puntti:

Loppui kitinät ja motivaatiota alkoi taas löytyä.

( Antti, jos luet tämän niin ei se oo häpee jos nainen on vahvempi! :D )
Ei ole häpeä jos nainen on vahvempi:) matollakin löytyy semmosia naisia jokka tarkistaa helposti tavallisen ukkelin kengän numeron:) muuten testasin tuota 10kg levyjen pitoa:) ja se on kyllä älytön suoristus pitää neljää levyä, hyvä kun kaksi pysyy:hyper:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ei ole häpeä jos nainen on vahvempi:) matollakin löytyy semmosia naisia jokka tarkistaa helposti tavallisen ukkelin kengän numeron:) muuten testasin tuota 10kg levyjen pitoa:) ja se on kyllä älytön suoristus pitää neljää levyä, hyvä kun kaksi pysyy:hyper:

Tarkoitin asiakastani joka on myös Antti nimeltään mutta hieno kuulla että otit "tuntumaa" 10 kiekkoihin. :puntti:

Täällä oli puhetta niistä hammassuojista ja niiden käytöstä. Itse en viime treenissä jostain syystä käyttänyt ja tässä lopputulos. Perjantai aamuna erikoislääkärillä joudutaan avaamaan kirurgisesti ien ja limakalvot ja sitä kautta tunkeudutaan leukaluuhun ja sahataan hampaan juuret poikki. Tää on kolmas leego mulla joka on kärsinyt kovia.

mites se veli kumpuniemi sanokaan, ku siltä kysyttiin, miks miehellä ei ilmekään värähdä, vaikka ME-rautoja vedossa nosteli... "tokkopa sitä tankoo naamalla nostetaan..." :)

Täällä oli puhetta niistä hammassuojista ja niiden käytöstä. Itse en viime treenissä jostain syystä käyttänyt ja tässä lopputulos. Perjantai aamuna erikoislääkärillä joudutaan avaamaan kirurgisesti ien ja limakalvot ja sitä kautta tunkeudutaan leukaluuhun ja sahataan hampaan juuret poikki. Tää on kolmas leego mulla joka on kärsinyt kovia.

Jumalauta että on karua touhua. Painetta on pöntössä perkeleesti.

Leegon jämä leikattu juurineen helvettiin. Saatana että oli kauhea kokemus! Viikon verran huilia ja takaisin sorvin ääreen. Eilen kävin toisessa mestassa kuvauttamassa kisoissa revenneen takaolan. Reilu sentin repeämä ja keskellä lihasta. Jos tämä nyt on ainoa repeämä eli kiertäjät olisi pysyneet ehjinä ( ei ollut kertynyt nestettä nivelpusseihin) niin se olisi hieno uutinen! Pääsisin ilman leikkausta ja ei tulisi niin paljoa takapakkia.

This year ,(2012) was real succcess to me. I hurted myself couple times and my hernia operated three times but still I could beat MM1-MM6 and lot of more grip feats. I only missed WSH gold metal. WD was real horribe pain machine and I coudnt do better with it. :mrgreen:

I didnt do all this grip feats alone. It was important to have support from:

Yvonne & my kids Julia and Pyry
My good friend Matti Heiskanen
My lilbro Matti Harju
Timo Lauttamus, Juha "lehdet putoaa" Piironen, Adam Glass, David Horne, Jedd Johnson, Randall J. Strossen, Bill Piche, Matt Cannon, Ben Edwards, Nuno Couto, Maxwell Thompson, Giorgio, Kimmo Kokko, Jyrki Rantanen, Daniel Reinard, Marko Patteri, Bullfarm, Sakari Selkäinaho, ********** Gym, Amin Asikainen, The Tank Tyukalov, Teemu Ilvesniemi, Mike Rinderle, Big Steve, ( men of MM7 Paul Knight & Tim Struse), Tomi Kujala, Harri Peltomaa, Niko Eerola, Eero Jälkö, Jyrki Kadenius, Markku Laamanen & family, Bob van Genugten, Richie Bevan, Hannes Kainz, Michael Majalahti, Kari Carda Helenius, Antti Manninen, Elizabeth Horne, Tatu Karhu, Tomas Valverde, Jason Steeves, Andrew Durniat, Wade Gillingham, Oskari Lehtinen, Pekka Mäki, Aaron Corcorran, Miika Ruuskanen, Juha "Paka" Parpala, Brent Barbe, Heath Sexton, Chad Woodall, Pasi Mehtälä & Petri Partanen, Bob Sundin.

All dudes from facebook, pakkotoisto, näppituntuma, gripboard, world of grip, voimaharjoittelu.

Thank you very much to all!

And last but not least all my haters, did great work in this year too. Keep up the "good" work!

Ootko koskaan testannut sellaista gripperiä mikä ilmoittaa puristusvoiman kilogrammoina?

Ei ole vielä tullut vastaan semmoista missä olisi suora mitta-asteikko.

Kovin gripperi minkä olen sulkenut ja joka on mitattu kalibrointilaitteella ( kertoo paljonko tulee painetta kiloina/paunoina pikkusormelle silloin kun kahvat on puristettu yhteen) on COC#4 ( Heimopäällikkö #4new / 96 kg / 211.92 lbs / rating = 4.05 ). Eli 96kg painetta pikkurilliin.

"Puristusvoimatesteriin" olen runtannut 126kg. Siinä puristusasento sormille on hieman avoinaisempi ja kilot täten suurempia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom