Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Palokan Kuntokeskus on tähän astisista saleista paras missä olen käynyt. Sijaintikin on loistava ja ihmispaljoutta on helppo välttää. Laitteet ovat erittäin hyvässä kunnossa ja lähestulkoon uusia. Hintakaan ei päätä huimaa ja mukava paikka kaikin puolin. Suosittelen kaikille, jotka lähellä asuvat tai vaikka vähän kauempanakin.

Onkos palokan kuntokeskuksella nykyään minkälaista ruuhkaa 17-21?

Nyt kesäaikaan on ollut kyllä huomattavasti hiljasempaa. Talvella taitaa pahimmat ruuhkat olla juuri klo 17-20 ja alkuviikosta.

Ok, kiitti vastaajille. :)Muutto Jyvikseen tiedossa tässä syksymmällä, ja sitten täytyy jalkautua tekemään kuntosalikatsastus useammissa paikoissa.

on kyllä hintava näin opiskelijalle toi fiilis, tosin nyt on ollu koko kesäloman motivaatio kateissa .. ja nyt taas alkaa olemaan päätös kummallakohan salilla kävis sportlight:issä mun mielestä hyvän henkinen sali ja hyvä käytäntö (kortti) voi mennä myöhäänkin paikalle mutta mulla menee linkillä tunti matkaan per suunta mut vaajakoskelle pääsisin helposti mut sit taas et ku ei myyä kun 10krt kortteja niin se on huono...tulee kalliimmaks kun sportlight pitemmän päälle,mut sit menee lähes koko päivä salilla käyntiin jos sportlightissa käy

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minkälainen on tilanne kuokkalan graniitin nyrkkeilytiloissa? Voiko sinne mennä hakkaamaan säkkia millon vaan? vai miten siellä on tilanne?

Onko kellään tietoa onko Jyväskylän itäosassa (seppälä ja siitä eteenpäin) mitään käypää salia. Jotain koulun salia, tai muuten vaan hyvää paikkaa.... Rupes hajottaa tuon kaupallisen salin touhut ni voisin vaihtaa salia johonkin missä on parkkipaikka ja joka on tuolla päin jyväskylää niin voi kätevästi suoraan töistä sinne rykästä.

Edit: joo lukasin rediä... ei kai niitä ole... hajottaa ja väsyttää... Pistän ite kohta kellariin salin pystyyn ja vuokraan sitä Timballe 100 eurolla kuukausi. Painoina toimii auton vanteet....

Eli olen muuttamassa ens kuun alussa likkakaverin kans jyväskylään.
Asunto sijaitsee keltinmäessä ja lähin punttisali taitaa olla valorinne??
Kuinka paljon siellä maksaa treenaaminen??

Oletan että muutit keltinmäen KOAS asuntoon joten punttisalille pääset ilmaiseksi ja sali sijaitsee kerrostalossa joten isnulla ei ole matkaa pahemmin :)

Muutto jyppilään

MIkäs on tän hetkinen Jyväskylän salitilanne? Kävin siinä JVK:n toimistolla, mutta lyöty luukut kiinni? Siis ei ainakaan lisäravinne kaupasta enään korttia saa sinne? Kellään tämänhetkistä tietoa siitä Fitness factorysta ja hinnoista. Opiskelijana ei nimittäin ihan 50 kuussa viittis laittaa kiinni... Ja toki mielellään keskustasta se junppapaikka

Tervetuloa Jyväskylään!

Tuossa myös yksi ketju aiheesta:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=52870

Itse olen testannut vain Sportlightin ja Aalto Alvarin.
Sportlightissa aika edulliset hinnat, mutta laitevalikoima ja salin koko on hiukan vajaa minun makuuni. Sijaitsee parisen kilsaa keskustasta.

Nykyään käyn Aalto Alvarissa, jonka hinta on siedettävällä tasolla jos on opiskelija tai esmes firma sponssaa puolet. SIlloin sinne pääsee n.4€:n/kerta hintaan ja siihen kuuluu kuntosalin päälle uinti- ja saunamahdollisuus.

MIkäs on tän hetkinen Jyväskylän salitilanne? Kävin siinä JVK:n toimistolla, mutta lyöty luukut kiinni? Siis ei ainakaan lisäravinne kaupasta enään korttia saa sinne? Kellään tämänhetkistä tietoa siitä Fitness factorysta ja hinnoista. Opiskelijana ei nimittäin ihan 50 kuussa viittis laittaa kiinni... Ja toki mielellään keskustasta se junppapaikka

morjesta, 125e maksaa ff:lla kortti 31.5 asti.
kortilla sisään 5-23 joka päivä.

Back
Ylös Bottom