Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ohops, täällähän on nopeasti apua saatavilla, kiitos paljon! Numero voisi olla hyvä juttu, kun en tiedä, miten nuo netissä tarjolla olleet yhteystiedot ovat ajantasalla enää.

Kiiiiiitos!

Mahtaako täällä olla joku viestimäärärajoitus privailussa..? En vielä ehtinyt tutustua yhtään tarkemmin foorumin metkuihin.

Tämä selvä. Täytyypä melkein alkaa käymään siellä, varmasti näistä minun vaihtoehdoista paras. Eikä hintakaan ole älytön, kiitos myös tuosta aika infosta jos vain mahdollista välttelen tuota aikaa.
Suosittelen. Erittäin hyvä sali.

Kiiiiiitos!

Mahtaako täällä olla joku viestimäärärajoitus privailussa..? En vielä ehtinyt tutustua yhtään tarkemmin foorumin metkuihin.

Tais nuo privamessaget olla vaan VIP-jäsenille. Eli innokkaasti vaan vippiytymään.

olen muuttamassa kesällä jkl. onkohan kellään tietoa missa salissa löytyisi tämmöisiä omankehon treeniin sopivia voimistelurenkaat/ kunnon dippipaikat? jne...

Monnari on perkuleen hyvä. Mielestäni täydellisen kattava. Ainoaa miinusta ehkä hieman ohuesta leuanvetotangosta (siihenkin saatavilla paksumpi putki alapuolelle kiinni) joka on vielä liian lähellä seinää jotta "sternumleuat" onnistuisivat.

olen muuttamassa kesällä jkl. onkohan kellään tietoa missa salissa löytyisi tämmöisiä omankehon treeniin sopivia voimistelurenkaat/ kunnon dippipaikat? jne...
YO:n liikunnan telinesalissa vois olla.

Olen tyttökaverini kanssa muuttamassa Jyväskylään ja salille pitäisi päästä. Rahatilanne on opiskelijatasolla eli mahdollisimman halvalla salin kanssa pitäisi päästä. Olen menossa opiskelemaan ammattikorkeakouluun.
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Jyväskylän ammattikorkeakoulun kuntosalista? Jamkin nettisivuilla ainakin luki että sellainen pitäisi olla(pääkampuksen kuntosali (D-siiven kellarikerroksessa)).

Toinen ohi aiheen menevä kysymys: Onko tuo Myllyjärvenalue yhtä hirvittävää kun siitä puhutaan? Googlella etsiskelin ja muutama keskustelu löytyi missä mainittiin että myllyjärvi olisi levonta aluetta.
Huomenna pitäisi mennä katsomaan asuntoa sieltä eikä huvittaisi muuttaa narkkareiden keskelle vaikka kuinka kiva asunto sitten olisikin. Asunto sijaitsee porrastiellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toinen ohi aiheen menevä kysymys: Onko tuo Myllyjärvenalue yhtä hirvittävää kun siitä puhutaan? Googlella etsiskelin ja muutama keskustelu löytyi missä mainittiin että myllyjärvi olisi levonta aluetta.
Huomenna pitäisi mennä katsomaan asuntoa sieltä eikä huvittaisi muuttaa narkkareiden keskelle vaikka kuinka kiva asunto sitten olisikin. Asunto sijaitsee porrastiellä.
jatketaan offtopiccia.
En itse muuttaisi sinne.
Kelpaisko saunaton kaksio, 94vm, kortepohjasta. Minun ex-kämppä ja tiedän että ei ole vielä mennyt kenellekkään, kun huoneistoa ei ole vielä tarkistettukaan. Vapaa olisi heti. vuokra 380€, ja asunnon sijainti parisen kilsaa keskustasta.

oletko jva.fi sivuja katsellut? Peruskorjattuja kämppiä myllyjärveltä ja näyttääpä olevan Kuokkalastakin päälle 500eurolla saunallista kaksiota.
sivut joita kannattee seurata: jva.fi, ovv , vvo, sato, etuovi ja JYY (yliopiston oppilaskunnan asuntopalasta)

jatketaan offtopiccia.
En itse muuttaisi sinne.
Kelpaisko saunaton kaksio, 94vm, kortepohjasta. Minun ex-kämppä ja tiedän että ei ole vielä mennyt kenellekkään, kun huoneistoa ei ole vielä tarkistettukaan. Vapaa olisi heti. vuokra 380€, ja asunnon sijainti parisen kilsaa keskustasta.

oletko jva.fi sivuja katsellut? Peruskorjattuja kämppiä myllyjärveltä ja näyttääpä olevan Kuokkalastakin päälle 500eurolla saunallista kaksiota.
sivut joita kannattee seurata: jva.fi, ovv , vvo, sato, etuovi ja JYY (yliopiston oppilaskunnan asuntopalasta)

no taas tätä offtopickia eli käytiin tänään kattomassa. Tuota asuntoa mitä meille jva:lta tarjottiin ja vaikutti erittäin hyvältä. Tuolle asunnolle on tehty peruskorjaus v. 2005. Hintaa 500 €/kk neliöitä 58. Ainut miinus mikä tuosta jäi niin aika pieni makuuhuone, mutta kuitenkin sen kokoinen että pärjää. Myllyjärven alue vaikutti ihan hyvältä omaan silmääni. Lähikauppa 200m päässä ja pizzeria. Eikai tuo minun kämppäni nyt niin pahan hintainen ole? Ja en itse tuolla myllyjärvellä nähnyt kuin vanhuksia, joten onko se nyt jotain ghetto aluetta vai ei :lol2: ? Huomenna pitäisi ilmoittaa että otanko tuon kämpän ja jossei nyt mitään hirvittävää ilmaannu niin taidanpa ottaa.

Mikset tiedustelisi tarkemmin tuota JN:n tarjoamaa asuntoa? Lähempänä kouluasi ja rauhallisempi sijainti. Vuokrakin tuntuisi edulliselta, ellei aivan kammottava luukku ole. :D

Olen käynyt vuoden Satsilla, mutta ois tarkotus erota nyt elokuun jäläkeen sieltä puljusta. Siellä mua on ärsyttäny kun on vaan yksi penkki ja yksi kyykkypaikka ... väärään aikaan kun olen sattunut salille niin saanut odotella vähän liikaa. Toinen juttu sit nää parkkipaikat tai siis puute (ilmais).

Oisko Jyväskylän lähistöllä hyviä saleja miten? Pohojoseen päin. Mulla tulee nyt tonne Satsille matkaa täältä kotoo sellaset 16 kilometriä, mutta ois mukava löytää hyvä sali vähän lähempää. En vaadi salilta muuta ku hyvän penkin, kyykkypaikan, taljan ja prässin ... niillä pääsee jo vauhtiin :hyvä:

Muutto tulee Kangaslammille elokuun alussa, ehdotelkaas pyörämatkan päästä (jokainen määritelköön saliharrastajalle pyörämatkan) kuntosalia. Ylärajan voisi heittää vaikka 30e/kk kustannuksiin, totuttu treenaa lähinnä julkisen / yhdistyspuolen saleilla :ruosteinenlevytanko: Varmaan toisaalta julkiset kulkevat sen verran, että esim. keskustasta voisi kokeilla JVK:ta. Ei tainnut olla hinnalla pilattu.

Muutto tulee Kangaslammille elokuun alussa, ehdotelkaas pyörämatkan päästä (jokainen määritelköön saliharrastajalle pyörämatkan) kuntosalia. Ylärajan voisi heittää vaikka 30e/kk kustannuksiin, totuttu treenaa lähinnä julkisen / yhdistyspuolen saleilla :ruosteinenlevytanko: Varmaan toisaalta julkiset kulkevat sen verran, että esim. keskustasta voisi kokeilla JVK:ta. Ei tainnut olla hinnalla pilattu.

Uppia ketjuun.

Itsekin asun lähellä kangaslampea (pupuhuhdassa) ja ajattelin huomisesta lähtien ruveta käymään kuntomaailmassa. Ei ole pitkä matka kyseiselle salille, ja on erittäin tilava. Laitteita löytyy joka lähtöön ja vielä useampikin kipale! Tosin hintakin pyörii siinä 50 euron paikkeilla/kk. Parempaa salia en itse ainakaan voisi toivoa :).

Itsekin asun lähellä kangaslampea (pupuhuhdassa) ja ajattelin huomisesta lähtien ruveta käymään kuntomaailmassa. Ei ole pitkä matka kyseiselle salille, ja on erittäin tilava. Laitteita löytyy joka lähtöön ja vielä useampikin kipale! Tosin hintakin pyörii siinä 50 euron paikkeilla/kk. Parempaa salia en itse ainakaan voisi toivoa :).

50e/kk on kuitenkin opiskelijalle melko suolainen kuukausimaksu, mikäli salilla käyminen perustuu pelkästään omatoimiseen harjoitteluun eli silloin kun kyse ei ole mistään kilpaurheilusta... Jyväskylän seudulla tuntuu nuo salien hinnat valitettasti olevan melko korkealla :/ Palokan kuntokeskuksen, Vaajakosken Fiiliksen sekä esim. TopShapin kuukausihinnat pyörii järjestään siinä 40-50 euron hujakoilla. Itse taidan ostaa seuraavan kuukausipilettini Sport-Houseen (http://www.sporthouse.fi) mikäli parempaa paikkaa ei lähempää löydy. Kk-maksu puljussa 27e ja avainkortilla sisään 05-23 joka päivä. Kaukanahan tuo on (Köyhälampea vastapäätä, Keskussairaalantie 9), mutta itseäni ei ainakaan paljoa haittaisi, koska autolla jokatapauksessa tuonne kulkisin. Muuten tulisi aika suolainen n. 20 kilometrin lenkki aina ennen treenejä :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom