Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen. Erittäin hyvä sali.Tämä selvä. Täytyypä melkein alkaa käymään siellä, varmasti näistä minun vaihtoehdoista paras. Eikä hintakaan ole älytön, kiitos myös tuosta aika infosta jos vain mahdollista välttelen tuota aikaa.
Kiiiiiitos!
Mahtaako täällä olla joku viestimäärärajoitus privailussa..? En vielä ehtinyt tutustua yhtään tarkemmin foorumin metkuihin.
Monnari on perkuleen hyvä. Mielestäni täydellisen kattava. Ainoaa miinusta ehkä hieman ohuesta leuanvetotangosta (siihenkin saatavilla paksumpi putki alapuolelle kiinni) joka on vielä liian lähellä seinää jotta "sternumleuat" onnistuisivat.
YO:n liikunnan telinesalissa vois olla.olen muuttamassa kesällä jkl. onkohan kellään tietoa missa salissa löytyisi tämmöisiä omankehon treeniin sopivia voimistelurenkaat/ kunnon dippipaikat? jne...
YO:n liikunnan telinesalissa vois olla.
onko monarilla? tai pääseekö sinne voimistelupuolelle kuka tahansa? vai onko se vaan seuroille...
jatketaan offtopiccia.Toinen ohi aiheen menevä kysymys: Onko tuo Myllyjärvenalue yhtä hirvittävää kun siitä puhutaan? Googlella etsiskelin ja muutama keskustelu löytyi missä mainittiin että myllyjärvi olisi levonta aluetta.
Huomenna pitäisi mennä katsomaan asuntoa sieltä eikä huvittaisi muuttaa narkkareiden keskelle vaikka kuinka kiva asunto sitten olisikin. Asunto sijaitsee porrastiellä.
Mikäs nyt on opiskelijakämppä? Ei ole soluasunto jos sitä tarkoitat.Onko opiskelijakämppä? Tulipa muuten viimeinkin eka postaus kun on asunnon hankkimis kiire...
jatketaan offtopiccia.
En itse muuttaisi sinne.
Kelpaisko saunaton kaksio, 94vm, kortepohjasta. Minun ex-kämppä ja tiedän että ei ole vielä mennyt kenellekkään, kun huoneistoa ei ole vielä tarkistettukaan. Vapaa olisi heti. vuokra 380€, ja asunnon sijainti parisen kilsaa keskustasta.
oletko jva.fi sivuja katsellut? Peruskorjattuja kämppiä myllyjärveltä ja näyttääpä olevan Kuokkalastakin päälle 500eurolla saunallista kaksiota.
sivut joita kannattee seurata: jva.fi, ovv , vvo, sato, etuovi ja JYY (yliopiston oppilaskunnan asuntopalasta)
Muutto tulee Kangaslammille elokuun alussa, ehdotelkaas pyörämatkan päästä (jokainen määritelköön saliharrastajalle pyörämatkan) kuntosalia. Ylärajan voisi heittää vaikka 30e/kk kustannuksiin, totuttu treenaa lähinnä julkisen / yhdistyspuolen saleilla :ruosteinenlevytanko: Varmaan toisaalta julkiset kulkevat sen verran, että esim. keskustasta voisi kokeilla JVK:ta. Ei tainnut olla hinnalla pilattu.
Itsekin asun lähellä kangaslampea (pupuhuhdassa) ja ajattelin huomisesta lähtien ruveta käymään kuntomaailmassa. Ei ole pitkä matka kyseiselle salille, ja on erittäin tilava. Laitteita löytyy joka lähtöön ja vielä useampikin kipale! Tosin hintakin pyörii siinä 50 euron paikkeilla/kk. Parempaa salia en itse ainakaan voisi toivoa .