Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä muutin tänne jyväskylään n. 6kk sitten ja kattelin eri salivaihtoehtoja, jolloin kuulin monen suusta ettei sinne ja sinne kannata mennä, koska plaah plaah...
Päädyin kuitenkin sats:iin vaikka moni vakuuttelikin että siellä käy niitä puppelipoikia ja liimalettejä yms...
olen siellä kulkenut 3-4 krt viikko eikä se nyt niin puppeli paikka oo. Siellä käy paljo alottelevia reenaamassa, mutta mitäs sitte.

On siellä nättejä tyttöjä :worship: ja isoja ukkojaki

Hyvät laitteet, eikä kuukaudelle tule niin paha kertahinta jos käy koko rahan edestä siellä:arvi:

porukkaa on aika vaihtelevasti, mutta kesä aikaan ei oo ainakaa tungosta vielä ollu...
Täältä kanssa ääni SATSille. Varsinkin aamulla treenaajia on ennen klo 9 yleensä ihan vaan muutama, pääsee laitteille ilman mitään jonotusta. Treenaajia on ihan joka lähtöön ainakin aamulla, varsin normaalia porukkaa. Mun mielestä satsissa on mukava henkilökunta kanssa + paikat ja laitteet pidetään puhtaina.

Jyväskylän aalto-alvari on paras sali mutta helvetin kallis, tosin uiminen sisältyy hintaan.

Jyväskylän aalto-alvari on paras sali mutta helvetin kallis, tosin uiminen sisältyy hintaan.

Allekirjoitan. Opiskelijan vuosikortti oli viimeksi muistaakseni 470€, nyttemmin varmaan kallistunut. Kertamaksu oli viimeksi aikuiselta 7€...Jouduin huijaamaan olevani opiskelija, jolloin lysti maksoi vieläkin 5€. Taitaa olla meikäläisellä salin vaihto edessä...

Monitoimitalon eli monnarin sali on hyvä. Siellä on tilaa reilusti ja kaikki oleellinen löytyy. Illalla 17-19 se on usein melko täynnä, mutta muihin aikoihin tilaa riittää. Yliopiston opiskelijoille se on ilmainen, mikäli maksaa vain sen liikuntamaksun, jolla saa opiskelijakorttiin sellaisen tarran.

Edit: Aaltoalvari on myös ihan jees, mutta huomattavasti pienempi sali kuin monnari. Lisäksi siellä ei mun mielestä ilmanvaihto toimi kovin hyvin. Uinti- ja saunamahdollisuus kuitenkin ovat suurta plussaa.

Perskele se FF taitaa olla se vaihtoehto kyllä.. Eipä tartte kävellä sinne yläkaupungille asti. Ja eikä hirveen pahan hintanen... Pitänee soitella ja sopii tärskyt.

Jyväskylän aalto-alvari on paras sali...
No melkein uskallan olla eri mieltä. Tangot on mitä sattuu, penkit (ja muutkin laitteet) huteria, voimateline puuttuu, kässärisarjasta puuttuu painoja välistä...

Keskiviikkoisin tuonne pääsee opiskelijakortilla halvemmalla. Muistaakseni piti ennen puoli viittä mennä sisälle ja sanoa menevänsä uimaan, niin pääsee ~1,7e sisään.

Kortti graniittiin ylimääräisenä

Graniittiin ois kortti, missä jäljellä ~28 käyntikertaa ja ensi viikosta lähtien olen reissuhommissa, ja tulevaisuus sen jälkeen on auki, joten kortti tulee olemaan käyttämättömänä niin kauan, että voisin luopua siitä sopivaan hintaan. Jos kiinnostaa, mailia vaikka tonne: herrman(at)suomi24.fi, niin sovitaan sopiva hinta kortille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuolla aaltoalvarissa toissäpäivänä kassaneiti sano että siellä alkaa alennukset helmikuun alussa, eli kannattaa sillo käyä hinnat kattoo jos ennen on hinnat pelottanu...

Miten hyvä toi monnarin sali on? Paljonko maksaa kuukaudessa? Olen miettinyt jos siellä alkaisin käydä, muut vaihtoehdot on sport-house ja aaltoalvarin sali.

Miten hyvä toi monnarin sali on? Paljonko maksaa kuukaudessa? Olen miettinyt jos siellä alkaisin käydä, muut vaihtoehdot on sport-house ja aaltoalvarin sali.

Minun mielestäni aika hyvä. Ja kohtuu isokin vielä. Maksaa ~33e / kk tai 6e / kerta. :) Sinne vaan!

Monnari on perkuleen hyvä. Mielestäni täydellisen kattava. Ainoaa miinusta ehkä hieman ohuesta leuanvetotangosta (siihenkin saatavilla paksumpi putki alapuolelle kiinni) joka on vielä liian lähellä seinää jotta "sternumleuat" onnistuisivat.

Kuten sanottu, monnari on todella hyvin varusteltu sali. Jos mahdollista, kannattaa käydä muina aikoina kuin noin 18-19 arkisin, silloin siellä on usein aika täyttä.

Kuten sanottu, monnari on todella hyvin varusteltu sali. Jos mahdollista, kannattaa käydä muina aikoina kuin noin 18-19 arkisin, silloin siellä on usein aika täyttä.

Tämä selvä. Täytyypä melkein alkaa käymään siellä, varmasti näistä minun vaihtoehdoista paras. Eikä hintakaan ole älytön, kiitos myös tuosta aika infosta jos vain mahdollista välttelen tuota aikaa.

Olen käynyt Fitness Factoryssa joskus vuosia sitten ja muistelen, että siellä ei ole henkilökunta paikalla kuin hetkisen aikaa päivässä. Pitääköhän vielä paikkansa? Mihinkä aikaan kannattaa käydä kurkkimassa?

Entä onko jollain ajantasaista tietoa paikan hintatasosta? Kuukausikortin hinta lähinnä kiinnostaa.

Onko siellä kovastikin ruuhkaa arki-iltaisin? Missä kunnossa laitteet ovat?

Olen käynyt Fitness Factoryssa joskus vuosia sitten ja muistelen, että siellä ei ole henkilökunta paikalla kuin hetkisen aikaa päivässä. Pitääköhän vielä paikkansa? Mihinkä aikaan kannattaa käydä kurkkimassa?

Entä onko jollain ajantasaista tietoa paikan hintatasosta? Kuukausikortin hinta lähinnä kiinnostaa.

Onko siellä kovastikin ruuhkaa arki-iltaisin? Missä kunnossa laitteet ovat?

Joo vieläkin sama meininki, en kyllä muista mitenköhän siellä on henkilökunta paikalla mut voin heittää vaikka privaan numeroo mihinkä soitella.Laitteet on varmaankin samat milloin kävit aktiivisemmin.Näillä on ollut näitä 5kk paketteja hintaan 125e(25e/kk) tammi -> toukokuu ja elokuu -> joulukuu.Normaalisti kuukausimaksu 30e/kk.Saunaremppa tehtiin viime syksynä.

edit: ruuhkat rupee pikkuhiljaa taas tippumaan kun ihmisten alkuinnostukset loppuu, paikoin siellä on saanu ihan itsekseen reenailla.Taitaa se perinteinen 17-19 olla "pahin"..

Back
Ylös Bottom