Löytyy. Jos ei ote pidä niin on näpeissä vika
Joo, tottunut nostamaan sellasella ohuella sileällä tangolla, niin tollasella mukava koittaa vedellä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyy. Jos ei ote pidä niin on näpeissä vika
Ei löydy mitään tommosia. Rolling Thunder löytyy ja 50kg leokoja ku grippitouhuthan sua muistaakseni kiinnostaa :DKysytääs vielä, löytyykö sieltä mitään voimamiesvälineitä? Kiviä, tukkeja, säkkejä yms.? (Jyväskylän voimaklubilta siis)
Ei löydy mitään tommosia. Rolling Thunder löytyy ja 50kg leokoja ku grippitouhuthan sua muistaakseni kiinnostaa :D
Mitä saleja on kukkumäen lähistöllä? Mitä suosittelisitte? :D olisi muutto kukkumäkeen toukokuussa edessä ja uusi kotisali etsinnässä
Mitä saleja on kukkumäen lähistöllä? Mitä suosittelisitte? :D olisi muutto kukkumäkeen toukokuussa edessä ja uusi kotisali etsinnässä
https://pakkotoisto.com/threads/hyvä-sali-jkl-stä.94443/
Tuolla suht tuorettakin keskustelua aiheesta. Riippuu toki mitä hakee, mutta sekä keskustan salit että Savelan GoGo Express on melko lähellä. Lisäksi siinä ihan nurkilla on ainakin ollut pikkusali Sport House. Sivut ei tällä hetkellä kylläkään aukea, joten oisko tuo sitten lopettanut, kun omistaja(t) satsaa Muurameen. Monnari eli kaupungin omistama monitoimitalon sali Hippoksella taitaa itse asiassa olla lähin.
Lähin lienee kuitenkin melkoisella todennäkösyydellä Valorinne, se kun sattuu sijaitsemaan itse Kukkumäessä, toisin kuin nuo muut mainitut.
Pitäis palata takaisin Jyväskylään asustelemaan kuun lopussa. Lähimpänä salina ois tuo 40520 gym.. Onko siellä normipenkkiä? käsipainot? Leunvetotankoa ja dippivyötä?
On normipenkki x 2 + smith yms. telineet missä hifistellä.
Käsipainoja 2 sarjaa 1-40 nurkille, isompia on parit vissiin 60 asti
Leukaihmetankoja useita ja ketjuvöitäkin näkyy pyörivän. Eriasia repeekö ne tangot liimapuupalkeista irti, kun iso mies rykäsee 200kg lisäpainoa..Dippikoneesta en ole varma, joku kevennettynä punnertamisen mahdollistava on.
Ihan käymisen arvoinen paikka, IMHO
Onneks oon vielä pikkupoika, niin ei tarvii kestää kahtamarkkaa.. Ehkä siis suuntaan sinne!
Ei mitää hajua, mitä tarkottaa IMHO mutta tuskin sillä on mitään väliä..
Nyt oiskin haussa Jyväskylässä jokin iso ja avara sali, jossa ilmanvaihto toimii.. onko muita vaihtoehtoja, kun monnari ja Seppälän GoGo Express? mielellään sais olla kuokkalasta kohtuullisen matkan päässä..
Allright! Kiitokset suosituksista. Täytyy käydä kokeilemassa tuo 40520.
Oon samaa mieltä.. Hyvä Palokka , mutta joskus vituttaa.* Jäsenyys edellyttää 12 kuukauden jäsenyyttä, joka maksetaan kuukaisittain suoraveloituksella. Minimi jäsenyysajalle on 12 kuukautta, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi kuukausittain, kunnes asiakas haluaa sen irtisanoa.
Eli onko tämä kuukausimaksu siis sellainen että ei voi esim kesällä käydä tuolla 2 kk hintaan 18/kk ja muulloin kouluni salilla? Pitäisi olla koko vuosi. Ihan gay systeemi.