Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nail sanoi:
Jos ois porukalla tietoja uusista alennuksista jyvässeudun saleilla niin avatkaa sanalliset arkkunne. Etenkin fitness factoryn nykyhinta kiinnostaa. Ja suosituksia naiselle sopivasta paikasta keskustan liepeillä. Jvk ja valorinne on jo tiputettu "miesten paikan" takia. Elixia, sats ja kuntomaailma hinnan vuoksi.

Mikä nyt sitten on naisille sopiva, riippuu tietenkin naisesta. ;)

Fitness Factory on ihan jees sali, vaikkakin hiukan pienehkö ja aika ruuhkainen iltaisin. Hintahan siinä se kaikkein paras puoli taitaa olla.

Riippuu tietenkin opiskeleeko tämä nainen esimerkiksi yliopistolla? Jos kyllä, niin sitten todella edullisia treenivaihtoehtoja ovat Hipposhalli ja liikunnan kuntosali yliopistolla (20 euroa / vuosi molemmista saleista). Nuo nyt eivät tietenkään ihan keskustassa ole, mutta eivät nyt hillittömän kaukanakaan.

Sitten on vaihtoehtona sportlight, jossa on myös kohtuulliset hinnat (27 euroa/kk). Lisää tietoa http://www.sportlight.fi/

Fiilis oli ainakin hiton mukavantuntuinen sali, sijainti vain itselle huono. Jos ottaa pelkkään saliin kortin, eikä siis jumppiin, jäi sen hinnaksi muistaakseni 360 euroa vuodessa, eli 30 euroa kuukaudessa. www.fiilis.fi sivulta voi itse tsekata nuo tarkemmin.

Mä suosittelen Sport-Lightin salia, viihdyn ko paikassa superhyvin:D Treenaaminen on mukavaa hyvässä rennossa porukassa. Niin... sitä salia ei voi kuin kehua:D

Sijaitsee siis keskussairaalantiellä, keskustasta pari min pyörällä, vartti jalan, pari kaasutusta autolla;)

Tuosta topshapesta senverran, että kyllä se ainakin kuokkalassa asustaville on ihan ykkössali. On totta, että jonkinverran siellä käy myös ulkomaalaisia, mutta eivät nuo ainakaan minua ole haitanneet. Kun näkee että suurin osa niistäkin kuitenkin treenaa tosissaan.

Yhtä#Hauista sanoi:
Mä suosittelen Sport-Lightin salia, viihdyn ko paikassa superhyvin:D Treenaaminen on mukavaa hyvässä rennossa porukassa. Niin... sitä salia ei voi kuin kehua:D

Sijaitsee siis keskussairaalantiellä, keskustasta pari min pyörällä, vartti jalan, pari kaasutusta autolla;)

Niin mäkin voin suositella. :)

Ainoa mitä huonoja puolia siinä on:

-Penkki heikkotasoinen. väärät mitat; liian leveä.
-taljat suht. heikot.
-Liian pieni paikka esim. mavelle ja varsinkin jos rinnallevetoja ottaa.
-Usein tosi täynnä iltaisin
-Radio suhisee cityn taajuudella :D

Muuten kyllä mukava pikkusali, jossa saa paikkansa kipeiksi jos vaan haluaa.

Jonkin verran tullu sahailtua jyväskylän eri saleja. Hippoksella tuli käytyä melkein vuosi, kunnes sain tarpeekseni jääkiekkoilijoista, joita tuntui aina olevan paikalla ajankohdasta riippumatta. Hippos on muuten ihan hyvä sali ja tilaakin on riittävästi.
JVK:n salilla tuli käytyä reilu vuosi ja paikka on erittäin hyvä, jos sattuu asumaan kaupunki alueella. Sali on siis periaatteessa kerrostalon alakerta (kellari), jossa ei ole ikkunan ikkunaa ja hapensaanti on kesäkeleillä hieman ongelmallista. Naisia ei JVK:n salilla käynyt, mutta isoja kehonrakentajia ja voimannostajia sitäkin enemmän. JVK on siis aika hardcore paikka verrattuna esim: Elixiaan tai satsiin. Itse lopetin JVK:lla käymisen, koska siellä kun tuli käytyä niin sain nenän aina tukkoon. Paikkaa en suosittele allergisille.
Palokan Kuntokeskus on tähän astisista saleista paras missä olen käynyt. Sijaintikin on loistava ja ihmispaljoutta on helppo välttää. Laitteet ovat erittäin hyvässä kunnossa ja lähestulkoon uusia. Hintakaan ei päätä huimaa ja mukava paikka kaikin puolin. Suosittelen kaikille, jotka lähellä asuvat tai vaikka vähän kauempanakin.

Larzan sanoi:
Ei ole tullut legendaarisella valorinteellä käytyä, mutta sali on kuulemma aika karu ja porukkakin kohtuullisen omalaatuista - tyyliin sieltä ei paskanhajua ja härskejä juttuja puutu.

Se on sitten Keljon Viestin Punttisali :D Paljon käy veteraanipainonnostajia, paska ei kyllä usein haise. Tuo on oikeasti aika karu sali, laitteita on Hack, prässi, peckdeck/takaolkapääkone, Smith ja pystypunnerrusteline. Tankoja ja painoja sitten sitäkin enemmän.

Valorinne rokkaa :rock: Puulattiat ja fiilis sen mukainen, eli karu. Käsipainot 70kg asti ja kaikki tarvittava löytyy. Kuukausikortti on halpa kuin mikä. Kävisin jos asuisin 50km lähempänä :D

Keiko- sanoi:
Se on sitten Keljon Viestin Punttisali :D Paljon käy veteraanipainonnostajia, paska ei kyllä usein haise. Tuo on oikeasti aika karu sali, laitteita on Hack, prässi, peckdeck/takaolkapääkone, Smith ja pystypunnerrusteline. Tankoja ja painoja sitten sitäkin enemmän.

Kyllä kait siellä vähän välillä haiseekin :)
Kakku sanoi:
Valorinne rokkaa Puulattiat ja fiilis sen mukainen, eli karu. Käsipainot 70kg asti ja kaikki tarvittava löytyy. Kuukausikortti on halpa kuin mikä. Kävisin jos asuisin 50km lähempänä .
Noita käsipainoja on kyllä ihan liian vähän. Korotukset tulee tyyliin 30-40-50kg ja niistä ei edes tiedä että paljon mikäkin painaa ellei käy punnitsemassa ..ttu! :D hehheh. Mutta ihan hyvä sali. Naisten ei kannata tulla treenaamaan välttämättä sinne. Voi toki tulla jos tuntee olonsa mukavaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yhtä#Hauista sanoi:

Minun pisteet menevät kanssa Sport Lighitille, tosin se on ainut sali jossa olen treenaillut, mutta ihan hyvä. Ainut miinus mitä salilla on, että se on pieni, mutta ei se näin pientä poikaa haittaa, mutta isommankokoisia kavereita saataa jo vaivatakin.

Vaajakoskella oleva Fiilis on tosi hyvä sali yleisesti ottaen. Mukava henkilökunta, avara / tilava, uudet ja toimivat laitteet. On vaan vähän kaukana kaupungin keskustasta.

Sitten hivenen HC painotteiosempi paikka on JVK suomen voimanostoliiton toimiston alakerrassa. Ei maksa paljoo, ja rautaa riittää.

By the way, käykös joku täältä Top Shapessa nykyään treenaamassa?
Itse olen sinne kaiketi vaihtamassa jahka työnantajani saa sinne
sopimukset kuntoon.

Olen kerran käynyt siellä tutustumassa ja ihan asialliselta paikalta vaikutti, mitä nyt vähän pienenlainen tilojensa puolesta.

Omistaja kyllä vakuutti että 16-18 aikaan olisi hyvin tilaa, ruuhkaa on kuulemma myöhemmin illalla.
Onko tästä kellään täällä tarkempaa tietoa, Kilkenny, anyone??

Yussi sanoi:
By the way, käykös joku täältä Top Shapessa nykyään treenaamassa?
Itse olen sinne kaiketi vaihtamassa jahka työnantajani saa sinne
sopimukset kuntoon.

Olen kerran käynyt siellä tutustumassa ja ihan asialliselta paikalta vaikutti, mitä nyt vähän pienenlainen tilojensa puolesta.

Omistaja kyllä vakuutti että 16-18 aikaan olisi hyvin tilaa, ruuhkaa on kuulemma myöhemmin illalla.

En noista ruuhkista osaa oikein sanoa, kun itte kävin siellä aamuviideltä jumppaamassa. Sillon on tilaa :D Tosin nykyään sinne taitaa päästä aikasintaan kuudelta.

Nyt on tullu jumppailtua tässä taloyhtiön "salilla", mutta pitäs lähiaikoina ostaa taas kortti top shapeen.

Yussi sanoi:
Kyllä siellä tilaa oli jos ei mennyt siinä 17-20 aikaan salille. Ihan mukava paikka, tosin vähän pieni tiloiltaan ja en tiedä onko sinne saatu käsipainoja isompia kuin ne 40kg?

Oiskohan jollain Jyväskylän salilla tällaista vipuvarsisoutulaitetta? Muutaman kerran tollasella joskus päässyt jumppaamaan ja tuntuu ihan hemmetin hyvältä latseissa!
c23.jpg

mxm sanoi:
Oiskohan jollain Jyväskylän salilla tällaista vipuvarsisoutulaitetta? Muutaman kerran tollasella joskus päässyt jumppaamaan ja tuntuu ihan hemmetin hyvältä latseissa!
c23.jpg

Ei ole kyllä vastaan tullut, mäihällä noilta hintavilta ketjusaleilta saattais löytyä. Vaikuttais aika tyhjältä arvalta tuon löytyminen: oma veikkaus.

mxm sanoi:
c23.jpg

Uimahallilla vastaava vehje painopakalla. Polttaa niin pirusti!:whip:

mxm hauviksen kanssa sinne joskus selekälihatalakoisiin!:whip:

Muuten kannatan tietenkin Sport-Lightia jossa on mahtava ilmapiiri, rentoa porukkaa. On kuin toinen olohuoneeni, tai ensimmäinen kun eihän tuossa kämpässä mitään olkkaria ole:rolleyes:

Back
Ylös Bottom