Mites Shrimp, ootko Israelin armeijaan menossa, jos saa kysyä? jos oot ni :respect:^58259 mä oon aina kunnioittanut Israelia, urheiden ihmisten maata vihamielisten muslimien keskellä. Israelilaiset jota olen muutaman tavannu on ollu tosi mukavia ihmisiäkin;) Israel asettuu mulla arvostusasteikolla kyllä ihan Buurien kanssa kärkisijoille.
Israel ei kuulu arabeille, ählyillä on jo ihan tarpeeksi omia maita lähi-idässä. Jännä muuten, että tuolla toisaalla kaikki vastustaa kaikkea mahollista liittyen arabeihin, ja täällä kaikki vastustaa kuitenkin Israelia. Israel on sivistysmaa, ne rättipäät siellä konfliktit aiheuttaa, ei olisi ollut yhtään sotaa, ei yhtään hyökkäystä, ei yhtään itsemurhaiskua ilman niitä jihadiahuutavia rynkkyjä heiluttelevia kaapuniekkoja.
IMO 99.9% palestiinalaisterroristien syytä kaikki paha mitä siellä tapahtuu. Saisvat häätää joka ainoan vaikka Irakiin, Israel on ihan alunperin kuulunut Juutalaisille, jos pilkkua nussitaan. En mä ole Raamatun uskonnollisee merkityksee perustamassa tätä, vaan historialliseen arvoon. On siitä teoksesta sitten ihan mitä mieltä tahansa, niin historialliset asiat kyllä pitää paikkaansa aika tarkoin, on Raamattua niin paljon tutkittu kriittisesti.
Juutalaiset kuuluu Israeliin ja Israelin valtion perustaminen on yksi suurimpia oikeudenmukaisuuksia ja hyviä juttuja mitä maailmassa ikinä on tapahtunut. Muuten olen kanssa sitä mieltä että Jerusalemia ei ikinä saisi jakaa, vaan sen tulisi aina kuulua Israeliin kokonaisuudessaan. Muutenkin mut on kasvatettu Israelin ystäväksi ihan lapsesta saakka jo päiväkerhossa, ja kummitäti on ollu siellä paljon.