Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä tossa siis on mättöä? Mä laihduin tolla supervauhtia, päätä oikein huimasi ja olen aina katsonut mitä syön, mutta en ole syönyt ihan noin säännöllisesti (välipala usein kiireessä jäänyt pienemmäksi) ja päivällinen ollut suurempi ja sitten iltapala taas mahdollisesti jäänyt pois. Eli ruokarytmistä tuli tasaisempi ja söin vielä prodepainotteisemmin ja vähensin rasvoja, mut mielestäni melko hienosäätöä. Tämä oli tosin myös elämäni eka dieetti, joten paha sanoa miten joku muu systeemi olisi toiminut.

En pärjää noin vähällä safkalla vaikka kertoisin kahdella. En tiedä mitä hittoa ajattelin kun kirjoitin mättöä kun piti kirjoittaa safkaa. Itselläni nälkä ei lähde millää jos mukana ei ole rasvaa ja tossa on toosi vähän. Siis tottakai tuollainen dieetti toimii varsinkin niissä tapauksissa joissa ihmiset ei tiedä likimainkaan paljonko syövät, laskevat päässä että syövät 2000 kcal vaikka todellisuus on 2700 kcal. Luultavasti se on myös yksi osatekijä, että todellakin sanotaan listamuodossa mitä syödä ja koska syödä ja vielä kun sanotaan koska mennään nukkumaan ja kuinka treenataan niin johan toimii. Ja vielä kun sitä mitä sanotaan noudatetaan just niin kuin käsketään eikä sinnepäin, niin johan lähtee tosissaan. Kaiken päälle elintarvikevaaka ja rautainen itsekuri niin rasvaprosentti on jokaisella liki ideaali ;)

Tämä ei tokikaan päde suureen osaan pakkiksen väestä mutta yllättävän moneen kuitenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tuo 40g riisi kypsäpainona?
Ja onko tuo edellä miesten vai naisten taulukko? Ihan kuin olisin aiemmin nähnyt että 70g puuroa aamulla, nyt sitä ei löydy mistään :jahas:

Aamiainen
45 g kaurahiutale
100 g raejuusto, rasvaton
1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
+ Omega 3 2 kpl

Lounas
100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
5 g oliiviöljy

Välipala
maitorahka 250 g
100 g pakastemarjoja
tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix

Päivällinen
100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
5 g oliiviöljy

Iltapala
250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
1 dl mehukeitto, sokeroimaton
10 g vehnäleseitä
+ Omega 3 2kpl

Palautusjuoma (heti välittömästi treenin jälkeen, vain treenipäivinä)
40 g Fast Dietmix (kovaa treenaavat voivat käyttää tuhdimpaa palautusjuomaa esim. Fast Reco 2)

No niinpäs onkin, ja olin tallentanut sen myös koneelle :david: Osaakohan joku suoraan sanoa paljon tuo 60g täysjyväriisiä (risellaa itsellä, jos sillä nyt on mitään merkitystä) painaa kypsänä?

Kai se likimail tuplana painaa, eli noin 120g? Mut onko sillä jotain väliä, 60g sä kuitenkin heität kattilaan. Deseinä 60g on noin 0,8 desiä.

Ite en punnaa, heitän vaan kattilaan vähän alle desin ja keitän. Kolmas päivä meneillään, tuntuu että paino nousee..

Tänään mulla oli virallinen 4 viikon punnitus. Painoa lähtenyt 7,3kg (75,4 --> 68,1). Tavoitepainoon siis pääsin =). En olis uskonu, että neljässä viikossa saavutan tuon lukeman..

Senttejä on lähtenyt seuraavasti:
Rinta 2,5cm
Vyötärö 7,5cm
Lantio 5,5cm

Tänään herkuttelen pienellä pussillisella karkkia tavoitepainoon pääsyn kunniaksi!

Hieno juttu! :rock:

Vähän epäilen että mulla tä ei tule toimimaan hirveän hyvin, aloitin edellisellä viikolla ja maanantaista perjantaihin ehdin hyvin vedellä, kun sitten mentiin perjantaina työporukan kanssa risteilylle maarianhaminaan ja takaisin. Siellä sitten tuli syötyä ja juotua muiden mukana =/

Lauantaina tietty heti jatkoin dieettiä normaalisti, mutta nyt sitten olen ensi perjantaina menossa Helsinkiin Infectedin keikalle ja siellä tulee varmasti syötyä ja juotua taas.. Hemmetti sentään, ei hyvältä näytä.

Tänään mulla oli virallinen 4 viikon punnitus. Painoa lähtenyt 7,3kg (75,4 --> 68,1). Tavoitepainoon siis pääsin =). En olis uskonu, että neljässä viikossa saavutan tuon lukeman..

Senttejä on lähtenyt seuraavasti:
Rinta 2,5cm
Vyötärö 7,5cm
Lantio 5,5cm

Tänään herkuttelen pienellä pussillisella karkkia tavoitepainoon pääsyn kunniaksi!

Ootko mies vai nainen? Aivan tajuton pudotus sekä painossa että mitoissa. Tekisi mieli kokeilla tätä itsekin kun se ei veisi kuin 4 viikkoa ja jos tulokset olisivat edes puolet tosta niin olisin tyytyväinen.

Nainenhan minä =). En voinut kuvitellakaan, että painoa lähtee noin paljon, normaalipainon sisällä kun laihdutan. Aion jatkaa FitFarmin Litessä tavoitteena saada vielä rasvaa pois ja lihasta lisää. Paino saisi pysyä samassa. Uskaltaudun ehkä nyt sitten tännekin laittamaan ennen ja jälkeen kuvat.. Tuolta löytyy:

http://tuiza.vuodatus.net/

Nainenhan minä =). En voinut kuvitellakaan, että painoa lähtee noin paljon, normaalipainon sisällä kun laihdutan. Aion jatkaa FitFarmin Litessä tavoitteena saada vielä rasvaa pois ja lihasta lisää. Paino saisi pysyä samassa. Uskaltaudun ehkä nyt sitten tännekin laittamaan ennen ja jälkeen kuvat.. Tuolta löytyy:

Vaikka dieetti onkin ammattilaisen suunnittelema niin aivan tajuton suoritus :wtf: ei uskoisi edes samaksi ihmiseksi vaikka aikaeroa on vaan se neljä viikkoa :)

Todella kova suoritus, respect!

:thumbs::thumbs:

Hyvä suoritus sullakin kerrassaan Zentel! :rock:

Mä olin vaan sen 3 viikkoo, kun pääsin tavoitteeseeni eli rasva% 23 -> 18,7. Ootko käynyt mittaan sun rasvaprossaa? Näytät tosi kireeltä tossa vikassa kuvassa.

Itte samaiset 4viikkoa kuuria alla, aloituspaino 105,6kg ja tänään 95,5kg eli 10,1kg lähti :) Kerran tuli juopoteltua ja koulussa syötyä mitä tarjolla on+lasi maitoa. Mitään burnereita sun muita en käyttänyt, vain välipalaksi tuon dietmixin ko ei kouluun mitään rahkaa jaksanu väsätä.

Varmasti onnistuu jos vain pysyt tossa ilman lipsumisia :). En usko et suurta menetystä tulee jos jätät noi mainitsemasi pois. Ota sit reippaammin raejuustoa vaik aamupalan yhteydes tai iltapalal ja lounaan sekä päivällisen kanssa salaattia runsaammin.

Täs on tarkka miesten ruokavalio:

Aamupala: kaurahiutale 70g
rasvaton raejuusto 150g
sokeroimaton mehukeitto 200g
Fast Omega 3 2kpl

Lounas: kana 150g tai kala 150g tai naudanliha 150g
vihanneksia vapaasti 200g
kananmunan valkuainen 75g tai rasvaton raejuusto 40g
oliiviöljy 5g

Välipala 1 kpl pro-FX lo-carb bar tai 40g Fast Dietmix tai 250g maitorahkaa + 100g pakastemarjoja

Päivällinen riisi 60g tai pasta 60g tai peruna 250g
kana 150g tai kala 150g tai naudanliha 150g
vihanneksia vapaasti 200g
oliiviöljy 5g

Iltapala: maitorahka 250g tai rasvaton raejuusto 150g
sokeroimaton mehukeitto 100g
vehnälese 10g
Fast Omega 3 2kpl

Mielestäni tästä miesten setistä tulee 1400 kaloria päivässä vaikka täällä puhutaan
2000 kalorista. Alle kahden tonnin kaloreilla ei ainakaan tällainen 90 kiloinen heppu enää
paljoa painoja nostele....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom