Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, harkitsin meneväni tuohon mutta nyt en enää tiedä.

Nimittäin kun tämä nykyinen Jutan masinoima dieetti ei prkl toimi mulla ni en viitsit maksaa 89e tyhjästä. Jukoliste melkeen kaksviikkoa takana ja grammaakaan ei ole lähteny, eikä myöskään senttejä sitten mistään. Olen noudattanut ohjeita pilkulleen, tuhlannut rahaa Fastin burnereihin ja vihreätee-kapseleihin mutta ei vaan toimi vaikka kuinka toivon.

Taidan olla vaan sen verran rimpula että tuolla syömisellä en mene miinuskaloreille vaikka kuinka painan salilla ja spinningissä kuin raivotautinen. Painan tällä hetkellä 78,5kg, ja rasvaa on vielä liikaa vyötäröllä.

On se kumma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä jatkan tuohon Liteen. Tuo Litehän oli jo viime keväänä GoJuttaGo -haasteen jälkeen. Musta 89,- ei ole paljon. 8,90,-/viikko, tuo raha menis helposti herkkuihin ja enemmänkin. Mielelläni mä maksan tuon summan ja jatkan hyvin alkanutta kiinteytymistä. Saan tuolta ohjeet ihan koko loppuelämän ruokailuja silmällä pitäen. Luulis nimittäin, että tän 15 viikon jälkeen olis hieman jo juurtunut, että miten pitää syödä. Litessä porukka jaetaan kolmeen ryhmään: laihduttajiin, ylläpitäjiin ja aktiiviliikkujiin.

Joo, harkitsin meneväni tuohon mutta nyt en enää tiedä.

Nimittäin kun tämä nykyinen Jutan masinoima dieetti ei prkl toimi mulla ni en viitsit maksaa 89e tyhjästä. Jukoliste melkeen kaksviikkoa takana ja grammaakaan ei ole lähteny, eikä myöskään senttejä sitten mistään. Olen noudattanut ohjeita pilkulleen, tuhlannut rahaa Fastin burnereihin ja vihreätee-kapseleihin mutta ei vaan toimi vaikka kuinka toivon.

Taidan olla vaan sen verran rimpula että tuolla syömisellä en mene miinuskaloreille vaikka kuinka painan salilla ja spinningissä kuin raivotautinen. Painan tällä hetkellä 78,5kg, ja rasvaa on vielä liikaa vyötäröllä.

On se kumma.

Lopeta spinning.

Ja miksi lopettaisin? Jotain perusteluja olis ihan kiva kuulla.

Se ei ainakaan auta sun rasvanpolttoa. Muuten edes jotkut ylipainoiset jotka hikoilevat juoksumatoilla/pyörillä etc. laihtuisivat edes joskus.
Lisäksi se vähentää sinun kortisolin tuotantoa kun lopetat sen edes väliaikaisesti. Ja se vasta sun projektia nopeuttaa kun saat kortisolit alemmas.

Ja toivon että kukaan ei tule nyt tänne vänkäämään siitä kuinka hyödyllistä aerobinen on olevinaan rasvanpoltossa. Jos joku asiasta haluaa väitellä niin yhteyttä voi ottaa esim. sähköpostilla tai profiiliin.

Se ei ainakaan auta sun rasvanpolttoa. Muuten edes jotkut ylipainoiset jotka hikoilevat juoksumatoilla/pyörillä etc. laihtuisivat edes joskus.
Lisäksi se vähentää sinun kortisolin tuotantoa kun lopetat sen edes väliaikaisesti. Ja se vasta sun projektia nopeuttaa kun saat kortisolit alemmas.

Ja toivon että kukaan ei tule nyt tänne vänkäämään siitä kuinka hyödyllistä aerobinen on olevinaan rasvanpoltossa. Jos joku asiasta haluaa väitellä niin yhteyttä voi ottaa esim. sähköpostilla tai profiiliin.

En ala vänkäämään kun en asiasta paljoa tiedä, mutta silti en oikein usko nyt tuohon kirjoittamaasi. Pakkohan sitä nyt puntin lisäks jotain aerobista on harrastaa, ei tästä muuten tule yhtään mitään. Ei tosin tule siltikään vaikka harrastaisin.

Noh kattoo nyt vielä noi loput kaksi viikkoa jos vaikka lähtis pari senttiä jostain. Hitto kun ei ole Jutan foorumin tunnuksia, olis ollu mielenkiintoista kysäistä ammattilaisen mielipidettä asiasta.

Jos pelkäät meneväsi säästöliekille niin vähennä tosiaan liikuntaa. Itse oon keskittynyt salilla tekemään hommat tehokkaasti ja lenkit oon tehny dieetin ajan kävellen, kun ennen heitin lenkit juosten.

Olin viikon kipeenä ja kovassa kuumeessa, ja sitten toisen viikon aamusta yötä myöten ylitöissä joten en päässyt silloin aloittamaan kun tänne kirjoittelin. Noh, eilen aloitin ja noudatan 100% tarkasti tuota ohjelmaa 4vko, katsotaan sitten vielä 8vko jatkoa (soveltaen). Huvittavaa oli huomata että kammoamani kaurapuuro upposi hyvin, syön ihan hirveesti enemmän kuin normaalisti (määrät), ja eilen kyllä tuntui että kun yhden aterian söi, suunnittelin jo seuraavaa.

-2.5kg lähti eilisestä, varmasti ihan vaan joku nestepöhö mutta olipa hassua huomata :D Illalla 23 aikaan kramppaili pohkeet...

Vänkään sen verran että jos kulutus nousee verrattuna saatuun ravintoon, se on ihan sama onko se kulutus virkkausta vai spinningiä verrattuna tekemättömyyteen joten kyllä, se vaikuttaa rasvanpolttoon. Tiedän mitä tarkoitit ja kannattaakin miettiä miten asian ilmaisee.

rahi;2997106 begin_of_the_skype_highlighting**************2997106******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Vänkään sen verran että jos kulutus nousee verrattuna saatuun ravintoon, se on ihan sama onko se kulutus virkkausta vai spinningiä verrattuna tekemättömyyteen joten kyllä, se vaikuttaa rasvanpolttoon. Tiedän mitä tarkoitit ja kannattaakin miettiä miten asian ilmaisee.

Yksi asia mitä turhan moni ei mieti on se mistä paino lähtee. Liian usein ihmiset tuijottavat aina PAINOA, eivät kehonkoostumusta. Onko se sitten fiksua nostaa kulutusta ja näinollen vähentää kehonpainoa purkamalla lihaskudosta kortisolivasteen ansiosta?

Ja, olen edelleen sitä mieltä että kehonkoostumuksen kannalta aerobinen on myrkkyä. En sitä käytä yhdelläkään asiakkaalla eikä ole vielä kenelläkään ollut ongelmia rasvakudoksen vähentämisessä.
Muutama on jopa sanonut että nyt jälkeenpäin vituttaa kun on haaskanneet niin paljon siihen aikaa eivätkä ole saaneet juurikaan tulosta kun ovat tajunneet että rasvamassa pienenee nopeammin oikealla ruokavaliolla ja treenillä ilman aerobista.

Samaa mieltä.

Viime keväänä dieettasin maltilla -8kg kesäkondis mielessä. En tällä ko. dieetillä (offtopic: vaan koko ajan korkeammilla kaloreilla ja 60g rasvaa päivittäin). Jossain vaiheessa aineenvaihdunnan buustaamiseksi aloitin 3xvko aamulenkit tyhjällä vatsalla sauvakävellen, enkä kertaakaan kestoltaan yli ½h. No okei, joskus viikonloppuna kävelin ehkä tunnin, jos sattui huvittaan. Ei muuta aerobista. Rasvat mitattiin luotettavasti alussa ja lopussa, ja kaikki lähti läskinä, lihasta ei yhtään.

^^ Ihan mielenkiinnosta nyt kysyn vielä tuosta aerobisesta. Miten sitten sen muu hyvinvointia edistävä merkitys, kuten aineenvaihdunnan vilkastuminen ja hapenottokykyä parantava vaikutus? Parantaako esim. puntilla käyminen yhtä hyvin tuota hapenottokykyä kuin reipas juokseminen? Mulla kun on tuo astma riesana ja olen yrittänyt saada parannettua hapenottoa nimenomaan aerobisella. Aineenvaihdunnan kannalta tuo aerobinen on tuntunut ihan hyvältä.

^^ Ihan mielenkiinnosta nyt kysyn vielä tuosta aerobisesta. Miten sitten sen muu hyvinvointia edistävä merkitys, kuten aineenvaihdunnan vilkastuminen ja hapenottokykyä parantava vaikutus? Parantaako esim. puntilla käyminen yhtä hyvin tuota hapenottokykyä kuin reipas juokseminen? Mulla kun on tuo astma riesana ja olen yrittänyt saada parannettua hapenottoa nimenomaan aerobisella. Aineenvaihdunnan kannalta tuo aerobinen on tuntunut ihan hyvältä.

Itsellä myös lievä astma ja aikoinaan sain merkittävästi parannettua oloani muutaman aerobisen treenin lisäämisellä viikoittain puntin oheen. Toki punttitreenilläkin voi parantaa hapenottokykyä, riippuu paljolti millä tahdilla salilla huhkii.

Yksi asia mitä turhan moni ei mieti on se mistä paino lähtee. Liian usein ihmiset tuijottavat aina PAINOA, eivät kehonkoostumusta. Onko se sitten fiksua nostaa kulutusta ja näinollen vähentää kehonpainoa purkamalla lihaskudosta kortisolivasteen ansiosta?

Ja, olen edelleen sitä mieltä että kehonkoostumuksen kannalta aerobinen on myrkkyä. En sitä käytä yhdelläkään asiakkaalla eikä ole vielä kenelläkään ollut ongelmia rasvakudoksen vähentämisessä.
Muutama on jopa sanonut että nyt jälkeenpäin vituttaa kun on haaskanneet niin paljon siihen aikaa eivätkä ole saaneet juurikaan tulosta kun ovat tajunneet että rasvamassa pienenee nopeammin oikealla ruokavaliolla ja treenillä ilman aerobista.

valota tuota kohtaa pikkasen tässä? ilmaseksi =)

No en menetä siinä mitään jos kokeilen jättää spinningin pois. Eilen olisi ollut sessio mutta sen sijaan vedin verskat jalkaan ja lähdin reippaalle noin 45 min. kävelylle. Ajattelin mennä vaikka kolme kertaa viikossa, Ti, To ja Su.

Aloin miettimään että voiko tähän nyt vaikuttaa paljoa se että periaatteessa ennen kuin ryhdyin tähän Jutan dieettiin, olin jo valmiiksi laihduttamassa? Huhtikuussa aloitin ja tähän päivään mennessä on lähtenyt pois noin 11-12kg rasvaa. Ja nyt sitten kun aloitin tämän niin varmaan on ihan normaalia että en enempää laihdu? Vai? Huhtikuussa painoin 90kg (pituus 176cm), Jutan dieettia aloittaessa painoin 78,5kg.

Olisiko minun pitänyt pitää joku viikon bulkki ennen aloittamista? On mulla varmaan vähän lähtenyt kun aamuisin veskin jälkeen olen hypännyt vaa'alle niin se on näyttäny aina tasaista 78,0kg, mutta ei meinaa millään mennä alle tuon.

Liityin kyllä jo siihen kohta alkavaan Jutan ja Bullin Liteen, ylläpitäjäryhmään jossa pitäisi vielä kiinteytyä entisestään ja saada sellainen ruokavalio jolla saadaan pidettyä saavutettu paino ja jopa pitäisi saada vielä ilmeisesti lihaserottuvuutta lisää. Se alkaa 27.9 maanantaina, mutta ite aloitan sen virallisesti sitten kun olen saanut tämän neljän viikon setin loppuun.

Eikös tästä olla jo jauhettu paljonkin täällä, salitreeni on aina parempi kuin aerobinen. Mieluummin sitten vaikka 2 salitreeniä päivässä kuin salitreeni + aerobinen.

Bullshit, sivusta seuranneena Pakkiksella ei vaan kärsi puhua muusta kuin mavesta. Niin ja tietysti tärkeintä on olla bulkilla 24/7.

Itse olen parhaimmat tulokset saanut painonpudotuksessa ja kunnon kohotuksessa aerobisen ja voimaharjoittelun yhdistelmällä.

Toisen diettipäivän jälkeen on jo ylimääräisiä nesteitä lähtenyt ihan urakalla (-3.5kg kahdessa päivässä). Jatkuvasti juoksen vessassa...Täytynee magnesiumia ottaa kun yöllä taas heräsin kramppeihin. Molemmista pohkeista veti taas suonta ihan olan takaa...

Toisen diettipäivän jälkeen on jo ylimääräisiä nesteitä lähtenyt ihan urakalla (-3.5kg kahdessa päivässä). Jatkuvasti juoksen vessassa...Täytynee magnesiumia ottaa kun yöllä taas heräsin kramppeihin. Molemmista pohkeista veti taas suonta ihan olan takaa...

Eikä kannata ottaa mitää surkeaa magnesiumia, niistä ei oo mihinkää edes isoilla annoksilla. Itellä krampit lähti/loppui vasta kun vaihdoin nimenomaan magnesium sitraattiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom