Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
Mua nyt kyl suuresti epäilyttää tämä dieetti. Nyt on eka päivä takana jos tämä tälläistä on niin ei tule mitään ongelmaa suorittaa tuo 4 viikkoa. Ei ole edes ollut päivän aikana kertaakaan nälkä.

Tässähän syödään ihan hillittömiä mällejä safkaa :wtf: Aamupala oli varmaan triplasti sen kokoinen mitä yleensä syön. Lounas oli iha jäätävä kasa salaattia, tonnikalaa ja raejuustoa. Päivällinen hullu kasa salaattia, riisiä ja naudan paistijauhelihaa.

Siihen vielä iltapala.

Miten tolla syömisellä voi mukamas laihtua. Meen ohjeiden mukaan ihan täsmällisesti mutta epäilyttää suuresti ja pelkään että painoni itseasiassa tulee nousemaan tässä dieetissä!
Boldatut kohdat, salaatit eivät sisällä paljon energiaa vaikka ovatkin terveellisiä ja vaadittavia ruokavaliossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedän kyllä että salaatit ei sisällä paljoa energiaa ja ovat tarpeellisia monipuolisessa ruokavaliossa, mutta silti tämä tuntuu uskomattomalta dieetiltä. Maha on kokoajan ihan turvoksissa ruuan määrästä.

Miten muuten ootte hoitanut tarvittavat suolamäärät. Ohjeissa neuvotaan että suolaa pitäisi saada 5-7g/ päivä. Tuleeko melkeen ruuasta toi määrä päivän mittaan?

Mitähän ihmettä oot ennen syöny jos alle 2000 kcal on jäätävät määrät safkaa?

Eka viikko saattaa hyvinkin mennä niin, että olo on täysinäinen ja ruokamäärät tuntuu isoilta.. Sitten kun se aineenvaihdunta siitä käynnistyy niin alkaa se nälkäkin kurnia.

Musta toi ruokamäärä ei oo tuntunu mitenkään suurelta. Aamupuuroakin mulle menis kevyesti tuplasatsi, se kun on niin herkkua raejuustoineen ja mehukeittoineen. Lisäksi aamuisin mulla on ihan tajuton nälkä aina, en pystyis kuvittelemaan että lähtisin lenkille tyhjällä mahalla. Tokalla dieettiviikolla mulla oli ihan koko ajan nälkä, siis törkee nälkä! Kolmas viikko meni hyvin, kun mahalaukku oli varmaan vähän pienentynyt. Kolmannella viikolla tosin energiat oli koko ajan aika matalalla samoin kuin tänäänkin on ollut. Mutta sehän kuuluu dieetillä asiaan, ainakin tuloksia tulee ja rasva tirisee! Ja salilla onneksi treenit luistaa.

Onko Huttu mies? Naisten eväät ei kyllä ollut kun 1250-1450 kcal ja kun on tottunut syömään 2100-2200 kcal niin kyllähän se jossain kohtaa tuntu. Toki tässä syötiin optimaalisesti sellaista evästä, että olo oli vatsassa hyvä ja kylläinen suht pitkään. Se kertonee kuitenkin jotain, että kaipasin ruokaa (ja ruisleipää) en herkkuja.

Itse laitoin merisuolaa reilusti niin aamupuuroon kuin lounaaseen ja päivälliseenkin.

Huttu:

Moni kuvittelee että syömättä oleminen ja se että on jatkuvasti nälkä on niitä avain asioita painonpudotukseen, mutta ei todellakaan. Syödä saa ja runsaasti, pitää vain tietää tarkalleen mitä syödä. Moni voi omasta mielestään syödä jo suhteellisen "terveellisesti", mutta oi voi miten väärässä he ovatkaan. Se ero mikä on sen syömisen ja tämän ruokavalion syömisen välissä on erittäin huomattava.

Itsekkään en peiliä meinannu uskoa kun eka viikko oli takana, kyllä se timmeytyminen tapahtuu niin vauhdikkaasti :).

Eihä tällä voi mies pysyy hengissä.
Luin noita aikasempia kommentteja ni 160~g prodee oli kuulemma joku laskenu.
Eikös sitä pitäs olla vitusti enemmän?

Paljonkos toi 70g kaurahiutaleita on deseinä?

e.

1,75dl^

Tosiaan tän verran tuli sit miehen menulla raejuustoilla, kanoilla ja riiseillä + fast dietmixin korvasin prodejauheella.

1100 kcal (Mitvit, selvennystä kiitos)
P 190
H 78
R 23

Juu kyllä mies olen :)

No kai se täytyy vaan uskoa kokeneempia, mikäs minä siinä olen kyseenalaistamaan jos kerta toimii :) Mielenkiinnolla odottelen tuloksia, voin laittaa sitten kolmen - neljän viikon päästä miten kävi. Tulee nyt vaan pahasti työpaikalla perjantaina lähdettyä muiden mukana piknik-risteilylle..

Eihä tällä voi mies pysyy hengissä.
Luin noita aikasempia kommentteja ni 160~g prodee oli kuulemma joku laskenu.
Eikös sitä pitäs olla vitusti enemmän?

Samaa mieltä, ite oon vetäny reippaasti alle kympin rasvoihin monesti kokonaiskalorimäärän ollessa n.3000 ja prodea tullut yli 300g ja rasvaa 100-200g, ja painoa n.95-100kg alussa ja n.80-85kg lopussa. Riippuu miten treenaa, luultavasti täällä monet löysäilee ja vetelee sitä rasvaa sen 20g päivässä :D Muutenkin, kuka dieettaa kisaajien lisäksi tähän aikaan vuodesta,nyt sitä massaa:rolleyes:

Varmasti tuolla nyt laihtuu ainakin ne jotka ei ole tarkkaan katsonut mitä syövät. Hieno juttu että toimii vaikka itse olinkin varsin skeptinen tuon suhteen. Ite en rupia syömään tommosta mättöä toisaalta eipä ole pudotettavaakaan. Seuraavan kerran dieettaan ennenku meen Miamiin 2 viikoksi eli ehkä about tammikuun.

Varmasti tuolla nyt laihtuu ainakin ne jotka ei ole tarkkaan katsonut mitä syövät. Hieno juttu että toimii vaikka itse olinkin varsin skeptinen tuon suhteen. Ite en rupia syömään tommosta mättöä toisaalta eipä ole pudotettavaakaan. Seuraavan kerran dieettaan ennenku meen Miamiin 2 viikoksi eli ehkä about tammikuun.

Mikä tossa siis on mättöä? Mä laihduin tolla supervauhtia, päätä oikein huimasi ja olen aina katsonut mitä syön, mutta en ole syönyt ihan noin säännöllisesti (välipala usein kiireessä jäänyt pienemmäksi) ja päivällinen ollut suurempi ja sitten iltapala taas mahdollisesti jäänyt pois. Eli ruokarytmistä tuli tasaisempi ja söin vielä prodepainotteisemmin ja vähensin rasvoja, mut mielestäni melko hienosäätöä. Tämä oli tosin myös elämäni eka dieetti, joten paha sanoa miten joku muu systeemi olisi toiminut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom