Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rupeisitko sä tekee ilmaseks 10 000 ihmiselle yksilölliset ohjelmat? Jos kaipaa yksilöllisempää ohjausta, niin tuolla on kyllä ihan varmasti tarjolla sopivia maksullisia palveluita. Ja kyllä sielä sanotaan, että jos on jo valmiiks hyvä treeniohjelma ni ei sitä tarvi muuttaa, nuo ohjeet on lähinnä niitä varten, jotka kokevat tarvitsevansa jonkun ohjelman.
Itse ihmettelin, että porsaanliha on kielletty (tai ainakin ruokavalio-ohjeissa lihan kohdalla on kana/kala/naudanliha 100g). Itse tykkään tehdä wokkia porsaanlihalla, ja käyttämäni liha tosiaan on ulkofilettä, josta leikkaan näkyvän rasvan veke, paloittelen ja paistan. En millään jaksa uskoa, että se kaataisi dieettiä. Toisaalta tekisi mieli noudattaa orjallisesti ohjeita, mutta kun fineliltä naudan- ja porsaanfileen ravintoarvoja vilkaistessani ei ravintoarvoissa isoja eroja ollut, taidan pitää possun ruokavaliossa ulkofileen muodossa. Vai onko tässä nyt joku elämää suurempi idea, jota en tiedä, miksi possua ei saa vetää ?
Laitetaas kuulumisia. Tänään kävin vaa'alla puolivälipunnituksessa. Kahdessa viikossa paino pudonnut 75,4kg --> 69,3kg eli -6,1kg. Nälkä meinaa olla, mutta salilla jaksaa edelleenkin hyvin. Mulle on ollut helppoa noudattaa tätä ruokavaliota enkä ole lipsunut yhtään. Kumma juttu, ettei herkkuja tee ollenkaan mieli vaikka nälkä onkin.
Itse ihmettelin, että porsaanliha on kielletty (tai ainakin ruokavalio-ohjeissa lihan kohdalla on kana/kala/naudanliha 100g). Itse tykkään tehdä wokkia porsaanlihalla, ja käyttämäni liha tosiaan on ulkofilettä, josta leikkaan näkyvän rasvan veke, paloittelen ja paistan. En millään jaksa uskoa, että se kaataisi dieettiä. Toisaalta tekisi mieli noudattaa orjallisesti ohjeita, mutta kun fineliltä naudan- ja porsaanfileen ravintoarvoja vilkaistessani ei ravintoarvoissa isoja eroja ollut, taidan pitää possun ruokavaliossa ulkofileen muodossa. Vai onko tässä nyt joku elämää suurempi idea, jota en tiedä, miksi possua ei saa vetää ?
http://www.apetit.fi/tuotteet/pakaste/tuoteryhma/vihannespakasteet
Pakastevihanneksista saa kätevästi sopivan määrän kasviksia. Joihinkin kasvis wokkeihin ja bbq sekoituksiin on tosin lisätty rasvaa ja niitä on pitänyt vältellä.
No kasviksiahan on vaikka kuinka paljon erilaisia. Mä käytän näitä:
-salaatti, tomaatti, kurkku
-pakastevihanneksia keitettynä tai höyrytettynä
-pannulla öljyssä kuullotettuna mm. kesäkurpitsaa, sipulia, kantarelleja, kaalia
-keitettynä tai raastettuna tai muuten vaan raakana porkkanaa
-parsakaali on keitettynä ihan sikahyvää, syön sitä tosi usein
Mitään kastikkeita/marinadeja ei tässä dieetissä käytetä, joten pakastevihanneksissa saa olla tarkkana, ettei ota niitä maustettuja sekoituksia.
Mun mielestä tää dieetti on tosi monipuolinen, kun vaihtoehtoja on aika paljonkin, jos vaan ei itse jämähdä samoihin raaka-aineisiin. Ja mausteitahan saa käyttää niin niistä sitä vaihtelua vasta saakin!