Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se peilikuvakaan tunnu enää tiukentuvan. Miten niitä hiilareita pitäs sit lisätä? proteiinien kustannuksella vai ihan puhtaasti lisätä noiden safkojen päälle? Vedin just kunnon mässypäivän runsailla hiilareilla, saa nähdä auttaako yhtään asiaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dieetissä proteiineja ei saa vähentää, joten aineenvaihduntaa boostaavat hiilarit kylmästi päälle. Hiilarit mielellään puhtaita. Näin vaikka muutama päivä ja sit taas "ruotuun" :) pidä myös treenin osalta välillä kevyt viikko niin kroppa ei ylirasitu (dieetti on rankka ja rasittaa kroppaa, jos yhtäjaksoisesti treenaa aina sen 4krt/vk + 4aerobista/vk). Itse oon ollu superdieetillä 6vk ja sen jälkeen superdieetti extralla, mutta oon tutustunut tuohon gfg-dieettiin niin sen perusteella uskallan varovaisesti neuvoa..

Nyt ois kuutisen viikkoa takana tätä dieettiä. Ekat 4vk meni tosi hyvin. Paino tippui ja vyötärö kapeni (7kg ja 8cm). Mut nyt on jo kaks viikkoo junnannut paikallaan vaikka oon lisännyt aerobisten pituutta ja muuten syönyt orjallisesti. Miten tästä kannattas jatkaa, kaloreita ei kyllä hirveesti uskaltas mennä karsimaan?

Mun vinkki on, että älä muuta mitään vaan jatkat normaalisti. Itse pudottelin gfg:llä keväällä ja samalla tavalla tuli stoppi neljän viikon jälkeen. Tuskailin, mutta jatkoin vaan ja noin 1,5 viikon jälkeen paino alkoi taas pudota normaalisti. Samanlaisia "oireita" on tosi monella laihduttajalla juuri tuossa neljän viikon kohdalla. En tiedä mistä se johtuu, mutta ehkä joku viisaampi osaa kertoa. :)

Minä noudatin tätä ruokavaliota.
Jutta ja superdieetit - Uutinen - GOFATGO-ruokavalio naisille jotka haluavat polttaa läskiä | Livtv.fi

paljonko tässä ruokavaliossa on kaloreita/päivä?

Mietin myös sitä kun sivulla luki että : "Kyseessä on kompromissidieetti, joka soveltuu näin ollen kaikille painosta riippumatta."
Miten painolla ei voi olla väliä, itse painan 50kg ja joku nainen voi painaa 100 kg, kai sillä nyt jotain merkitystä on kun peruskulutuskin on eri eri kokoisilla ihmisillä..

Nyt oli taas sentti lähtenyt vyötäröstä eli mättöpäivä tuntui mulla auttavan hyvin. Siivosin vielä vähän ruokalistaa ja kaloreita kertyy nyt 1850 (+300 palkkari salipäivinä). Paino 75 ja näilllä mennään seuraava kuukausi.

paljonko tässä ruokavaliossa on kaloreita/päivä?
Itselläni tuolla dieetillä kertyy 1100-1400kcal/päivä, vähän riippuen syönkö lihaa/kanaa/kalaa ja oonko käyny salilla (palkkari). Kalapäivinä kaloreita tulee enemmän, kun yleensä se syöty kala on lohi. En tiedä onko se kuinka "oikein", kun luin että tuon kalan pitäisi olla juuri tonnikalaa vedessä. Mutta kun ei vesitonnari oikein uppoa niin sallin itselleni vähän soveltaa. Ja yleensä mä sitten en ole ottanut sitä öljyä mikäli jo kala on rasvaista.

^Kammottavan pienikalorisia diettejä :(. Toivottavasti jokainen tuollaiselle dietille ryhtyvä on ensin lukenut riittävästi esim. kilpirauhasen vajaatoiminnasta... Se kun sitten on parantumaton sairaus ja vaatii loppuelämän lääkitystä.

^Kammottavan pienikalorisia diettejä :(. Toivottavasti jokainen tuollaiselle dietille ryhtyvä on ensin lukenut riittävästi esim. kilpirauhasen vajaatoiminnasta... Se kun sitten on parantumaton sairaus ja vaatii loppuelämän lääkitystä.

Ja kun se ei ole pelkästään se dieetti, vaan myös kova treeni siihen päälle :wtf:. Tämä yhdistelmä juuri sairastuttaa pidemmän päälle kaikki vähintäänkin ylikuntoon - paitsi ns. metabolisesti joustavimmat ihmiset. Ennen kuin kokeilee, ei voi tietää kuuluuko tähän onnekkaaseen joukkoon. Mutta money talks & bullshit walks.

Juu ja se kala pitää sitten todellakin olla tonnikalaa vedessä, joka ikinen kerta, kun kerran Jutta ja Bulli niin sanovat. Jos erehtyy dieetillä syömään kerrankin RASVAISTA lohta, turha itkeä ettei läski katoa!

Mites.. kun tuolla ruokavaliossa on riisi, niin saako olla valkosta riisiä, kun siitä ei erikseen mainita muuta, mutta muista mainistaan että pitää olla rasvatonta ja naudanlihastakin sanotaan että max 10% jne.

Kilpirauhasen vajaatoiminta ei kyllä kehity ihan lyhyessä ajassa, jos se tulee tuollaisella dietillä ilmi on sen eteen tehty töitä jo pidempi aika huonolla ruokavaliolla. Kannattaa muistaa että kyseessä on kolmen vikkon dietti, sitä ei ole suunniteltukkaan jatkettavan pidempään.

- - - Updated - - -

Mites.. kun tuolla ruokavaliossa on riisi, niin saako olla valkosta riisiä, kun siitä ei erikseen mainita muuta, mutta muista mainistaan että pitää olla rasvatonta ja naudanlihastakin sanotaan että max 10% jne.

Voi olla. Kalorimääriltään vaalea ja tumma riisi on aika samoissa.

Ostin maanantaina alkavan SD:n. Treenipäivinä pitäis treenin aikana juoda jotain näistä:

Treenin aikana pyritään välttämään katabolista tilaa. Siksi ei juoda pelkkää vettä kuten yleensä. Suosittelemme seuraavia vaihtoehtoja:
1. vaihtoehto: Fast Amino Rush 30 g + tuoremehu 4 dl
2. vaihtoehto: Fast Workout Intra 25 g + tuoremehu 4,5 dl
3. vaihtoehto: Fast EAA 5 g + tuoremehu 4,5 dl
Lisää seokseen vielä vettä siten, että juomaa tulee yhteensä 7 dl, eli iso sheikkerillinen. Tätä juodaan sarjojen välillä.
Tuoremehun voi halutessaan korvata Fast Maltolla. 1dl tuoremehu = 10g Fast Malto

Katselin noiden hintoja ja tuo workout intra on kuulemma ainakin todella toimiva, mutta hinta annoksiin nähden kova. Olisiko jollakin takataskussa edullisempia vaihtoehtoja joillekin noista? Miten esim MASSin EAA tai BCAA?

Katselin noiden hintoja ja tuo workout intra on kuulemma ainakin todella toimiva, mutta hinta annoksiin nähden kova. Olisiko jollakin takataskussa edullisempia vaihtoehtoja joillekin noista? Miten esim MASSin EAA tai BCAA?

Mikä on tavoitteena? Jos painonpudotus niin aika erikoista että treenin aikana juodaan tuollainen määrä sokerivettä, jota tuoremehutkin käytännössä ovat. Nuo fastin intrat on aika järkyttäväm makuisia minun ja monen muunkin mielestä. Sekoita oma setti Noista massin jauhoista tai hanki jostain elektrolyyttijauhetta ja sekoita siitä juomaa. 4.5dl tuoremehua on noin 45g sokeria....

Mikä on tavoitteena? Jos painonpudotus niin aika erikoista että treenin aikana juodaan tuollainen määrä sokerivettä, jota tuoremehutkin käytännössä ovat. Nuo fastin intrat on aika järkyttäväm makuisia minun ja monen muunkin mielestä. Sekoita oma setti Noista massin jauhoista tai hanki jostain elektrolyyttijauhetta ja sekoita siitä juomaa. 4.5dl tuoremehua on noin 45g sokeria....

Noin 7kg pudotus ja lihaksen hankkiminen, mutta ei siis tuon dieetin aikana tätä kaikkea tietenkään. Mielenkiinnosta ostin, jos saisi treeni ja ruokavaliovinkkejä. Entä sitten tuo ennen treeniä suositeltu work out shock? Kannattaako sekin jättää suosiolla pois? Aina olen treenannut ilman mitään tuollaisia, palkkaria lukuunottamatta joten siksi mietityttää. Mielenkiinnosta kyllä voisin yhden pöntön jotain kokeilla, joten onko suositella jotain tuotetta ennen tai treenin aikana käytettäväksi? Ja mielelläni veteen ne tekisinkin ihan jo hampaiden hyvinvoinnin vuoksi :-D

Noin 7kg pudotus ja lihaksen hankkiminen, mutta ei siis tuon dieetin aikana tätä kaikkea tietenkään. Mielenkiinnosta ostin, jos saisi treeni ja ruokavaliovinkkejä. Entä sitten tuo ennen treeniä suositeltu work out shock? Kannattaako sekin jättää suosiolla pois? Aina olen treenannut ilman mitään tuollaisia, palkkaria lukuunottamatta joten siksi mietityttää. Mielenkiinnosta kyllä voisin yhden pöntön jotain kokeilla, joten onko suositella jotain tuotetta ennen tai treenin aikana käytettäväksi? Ja mielelläni veteen ne tekisinkin ihan jo hampaiden hyvinvoinnin vuoksi :-D

Ei ne pre-workoutjuomatkaan mitään hyvää ole maun puolesta. Tuloksien kannalta rohkenen väittää että älä laita rahoja noihin, osta säästyneillä oikeaa ruokaa. Tunnin mittaisen kuntosalireenin aikana ei todellakaan perusjantteri tarvitse mitään intra ja prejuomia. Perusteet kuntoon, eli puhdasta ruokaa ja kovaa treeniä. Hifistellä kannattaa kun on kaikki muut keinot käytetty ja ruuatkin punnitaan gramman tarkkuudella.

Tämä on vain minun suositus, tee toki omat päätökset itse. En itse koskaan suosittele valmennettaville mitään hienosteluita niin kauan kun perusteiden fiksaamisellakin saadaan vielä tuloksia.

Itse ostaisin vain heraa ja maltoa ja rakentaisin niistä sitten sopivan palkkarin. Makeosuhteet sitten sen mukaan että punttireenin jälkeen heraa enemmän ja jonkun pidemmän kardiovedon jälkeen maltoa enemmän.

Kumma dieetti sinänsä, että rasvaa ei saa syödä mutta samaan hengenvetoon kehotetaan juomaan sokerilitkuja senkin edestä, ehkäisemään kataboliaa.. :jahas:

Kumma dieetti sinänsä, että rasvaa ei saa syödä mutta samaan hengenvetoon kehotetaan juomaan sokerilitkuja senkin edestä, ehkäisemään kataboliaa.. :jahas:

Dieetin varma seuraus : aivotoiminnan hidastuminen sekä hormonitoiminnan lamaantuminen. Jipii!

Alkuperäinen aihehan on käsitellyt gofatgo:ta jossa kolmen viikon aikana rasvamäärä pyöri n. 50g päivä. Superdietin sisällöstä ruokavaliollisesti en osaa sanoa joten ei kannata vetää johtopäätöksiä ja yhdistellä kahta eri asiaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom