Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
Pannuista treeniohjelmaan... :)

Oon nyt vajaat 5 viikkoa syönyt Jutta&Bull dieetin mukaan ja painoa on pudonnut noin 8 kg. Alkuun tahti oli noin 2kg viikossa, mutta viime viikolla ei pudonnut juuri mitään. Mistähän tämä voisi johtua? Ruokavalio ei ole muuttunut ja treenimäärä on kasvanut tasaisesti. Koska suurin tavoite on laihdutus niin olen treenannut aerobispainotteisesti.

Periaatteessa olen tyytyväinen pudotukseen, mutta koska taustalla on myös kilpailu ja rahaa siinä kiinni, niin haluaisin luonnollisesti voittaa ja pudottaa siis nopeamminkin painoa. Kisa jatkuu vielä reilut 5 viikkoa, ja tarvitsisinkin nyt vinkkiä siitä mitä kannattaisi tehdä. Pitäiskö syödä enemmän tai vähemään tai eri tavalla? Pitäiskö urheilla enemmän tai vähemmän? Aerobista vai punttia? Massaa on edelleen 110+ eli pudotettavaa ainakin riittää. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pannuista treeniohjelmaan... :)

Oon nyt vajaat 5 viikkoa syönyt Jutta&Bull dieetin mukaan ja painoa on pudonnut noin 8 kg. Alkuun tahti oli noin 2kg viikossa, mutta viime viikolla ei pudonnut juuri mitään. Mistähän tämä voisi johtua? Ruokavalio ei ole muuttunut ja treenimäärä on kasvanut tasaisesti. Koska suurin tavoite on laihdutus niin olen treenannut aerobispainotteisesti.

En tiedä tarkkaa syytä mistä tuo johtuu, mutta ei se paino aina putoa samaa tahtia. Monelle dieettaajalle käy noin ja se tosiaan on ihan normaalia että paino saattaa pysyä jopa 4 päivää samana. Vaakaankaan ei aina voi luottaa vaan paljon parempi tapa on mittailla ympärysmittoja. Joka tapauksessa mäkin diettailen tässä ja mulla oli just viikko-pari sitten tilanne että paino jäi hetkeks aikaa paikalleen vaikka mitään muutoksia treenissä tai ravinnossa ei tapahtunut. Mutta sitten kun paino taas lähti tippuun, niin tippu taas samaa tahtia kun ennen, ja noiden jumipäivienkin edestä. Jatka vaan samaa rataa kuin ennenkin.

Yksi kysymys vain!
Mistä tämän ruokavalion löytää lähinnä naisille suunnatun? Onko sitä enää maksutta näkyvissä?
Haluaisin kokeilla sillä olen nyt jo usean kuukauden laihduttanut, mut tulos on noin -2kg Vaikeinta on se kun en tiedä mitä söisin ja teen vääriä valintoja. Tavoite olisi päästä takaisin siihen mitä joskus oli eli noin 55-58kg. Tällä hetkellä ollaan 65kg ja pituutta 164cm. Voisiko joku auttaa, selailin ketjua en löytänyt oikein mitään ruokavalio mallia, onko sellaista edes?

Ei löytynyt oikein mitään? Mistä ihmeestä te kaikki puhutte tässä ketjussa? Mistä ootte saanut näkyviin ruokavaliota kun sitä tässä arvostellaan? Ymmärrän tietenkin että kaikki maksaa mutta oletteko kaikki ostaneet sen ruokavalion tiedon? :D

Yksi kysymys vain!
Mistä tämän ruokavalion löytää lähinnä naisille suunnatun? Onko sitä enää maksutta näkyvissä?

Juuri tämä superdietti josta täällä paljon puhutaan on maksullinen. Sen saa haltuunsa menemällä Fitfarmin sivuille ja ostamalla sieltä.

Ne oli Livin eikä Avan sivuilla. Tässä Janethille se naisille suunnattu:

http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-...avalio-naisille-jotka-haluavat-polttaa-läskiä

Tuo näyttää muuten Jutan vanhalta dietiltä, joka taisi olla tässäkin langassa näkyvissä jossain vaiheessa.

Ne oli Livin eikä Avan sivuilla. Tässä Janethille se naisille suunnattu:

http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-...avalio-naisille-jotka-haluavat-polttaa-läskiä

Kyllä varmasti lähtee paino tippumaan, jos on vähänkään enemmän ylimäärästä. Eihän tuossa tule kaloreita kuin joku 1200kc päivässä ja reenipäivänä hieman enemmän.

Tietysti on olemassa paljon ihmisiä jotka ei itse osaa kasata päivän aterioita järkevästi, mutta pakkotoistoa selaamalla kyllä homma onnistuu helposti, jos on kaikki herneet vielä tallella. Kalorimäärä jää niin pieneksi joka tapauksessa että ei tuossa hirveästi ole liikkumavaraa, perusrunko rakentuu erittäin yksinkertasesti lihan/kalan/kanan/rahkan ja raejuuston ympärille.

No niin nyt ollaan kolme päivää oltu tolla ruokavaliolla, turvotua on pikkuhiljaa alkanut ainakin katoamaan. Mitä ihmeessä voin syödä tuon rahkan ja raejuuston tilalla edes joskus? Mä oon niin rahkaa täynnä jo kolmen päivän jälke että oikein oksettaa ajatuskin syömisestä. Ruokaa on myös aika paljon ja mulla jää helposti välistä esim välipala? Onko paha juttu?

No niin nyt ollaan kolme päivää oltu tolla ruokavaliolla, turvotua on pikkuhiljaa alkanut ainakin katoamaan. Mitä ihmeessä voin syödä tuon rahkan ja raejuuston tilalla edes joskus? Mä oon niin rahkaa täynnä jo kolmen päivän jälke että oikein oksettaa ajatuskin syömisestä. Ruokaa on myös aika paljon ja mulla jää helposti välistä esim välipala? Onko paha juttu?
Kyllä ne kannattais syödä kaikki. Rahkan tilalla voisit kokeilla maustettua rasvatonta skyrriä, jos maku tökkii... Itellä toinen päivä tätä ja aivan vitun jäätävä olo kun kalorit n. 1800-2000kcal ja painoa 115kg, mistähän johtuu hirveä hikoilu salilla (siis ihan kun suihkussa ois ollu)

Kokeillaan nyt itekin tätä kun tuntuu että menee vähän perseelleen syömiset ellen saa noudattaa jotain tiettyä suunnitelmaa. Vähän kyllä mietityttää että miten menee kaikki alas ilman mitään kastikkeentapaista :D

Jos jotain pysyvää elämänmuutosta haet niin ei kyllä kuulosta hyvältä. Ite rahkaa ja raejuustoa päivittäin usean vuoden ajan syöneenä voin sanoa että vieläki maistuu :D En ymmärrä miten jollaki voi kolmessa päivässä tulla mitta täyteen?

Tossahan on sitä paitsi tosi vähän ruokaa. Onko joku laskenut kaloreita, 1200kcal? Antaisin vasemman käteni jos tulisin tuollasesta määrästä ruokaa täyteen. Alahan liikkua enempi niin kasvaa se ruokahalu!

Elämän eka dieetti ja kolmas päivä menossa. Alkupaino 90kg ja tuntuu kyllä että nälkä on koko ajan vaikka en ole edes treenannut näinä päivinä. Äkkiseltään kun miettii niin mulla on normaalisafkalla tullut pelkästään maidon juonnista päivittäin yli 500kcal enemmän ja siihen päälle muutamat ruisleivät täytteillä aamu/iltapalaksi ja lisukkeet lounaalla, niin lähemmäs tonnin miinuksilla ollaan liikkeellä. Joutuu ehkä vähän säätämään.

Olen kans kokeillut tuota Jutan/Bullin "läskitlähtee" dieettiä, enemmän ja vähemmän uskollisesti noudattaen. Eli aamupala, lounas päivällinen kuten ohjeessa, iltapaloja ja välipaloja olen skippaillut kun ei tee mieli ja vatta on täynnä. Mulla aloituspaino n.77kg nyt 75kg. Treenaan neljästi viikossa, voimatasot on noussut ja läskiä on kadonnut. Mielestäni siis ihan käyttökelpoinen runko :) Tietenkin proteiiniamaidolla aamuisin ja iltaisin sekä treenien jälkeen.

Minäkään en kyllä tajua ollenkaan tuota että joku ei jaksa syödä noita sapuskoita. Minä ainakin syön joka murusen kun on muutenkin helvetinmoinen nälkä koko ajan.

Minäkään en kyllä tajua ollenkaan tuota että joku ei jaksa syödä noita sapuskoita.

Voihan se olla, että jos on tottunut syömään iltapainotteisesti ja skippailemaan aamupäivän ruuat - tai jotain muuta hyvin tyypillistä naisten laihdutussettiä - on sattunut saamaan aineenvaihduntansa niin jumiin ettei nälkäsignaalit toimi enää ja ruoka etenee hitaasti suolistossa. En tiedä. Mutta jos mä olisin tällä dietillä niin söisin kiltisti kaiken, ja luultavasti mulla olisi sen jälkeenkin vielä nälkä...

Muutenkin kannattaa varmaan panostaa sen asian opetteluun, että söisi 3 tunnin välein, minusta se on kaikkein oleellisinta painonhallinnassa.. Ja mikä siinä on, että pitää olla nälkä että voi syödä? Eikö ole parempi syödä ettei nälkä tulisikaan? Koska nälkäisenä sitä tulee yleensä syötyä määräänsä enemmän ja nälkäisenä ne repsutkin yleensä sattuu.

Pari ajatusta nyt vaan.

Minäkään en käsitä miten joku ei saa mahtumaan noita ruokia. Itse olin kuolemassa nälkään kun olin ko. ruokavaliolla pari kolme viikkoa, enkä ole mikään iso nainen.

Erityisesti ylipainoiset tuntuvat valittavan kuinka eivät jaksa syödä kaikkea, ehkä se johtuu juuri tuosta nium:n mainitsemasta nälkäsignaalien toimimattomuudesta ja siitä, että on totuttu kiskomaan pari höttöhiilareista koostuvaa jättiateriaa päivässä.

Tosiaan kannattaa syödä jo ennen kuin kiljuva nälkä, varsinkin jos on onnistunut sekoittamaan elimistönsä nälkäsignaalit. Patrik Borg kirjoitti Pöperöproffa-blogissaan hyvin siitä, kuinka verensokerin laskun aiheuttama näläntunne on muokattavissa: Jos aina syö vasta kun verensokeri on romahtanut, energiavarastot tyhjät ja nälkä on valtava, elimistö oppii siihen, että se ilmaisee nälkää vasta hyvin alhaisilla verensokereilla. Se taas johtaa kontrolloimattomaan syömiseen sekä määrän että laadun suhteen.

Aloitin tuon jutan vanhan superdieetin viime torstaina ja eka 3 päivää oli jumalaton hedari. Muutaman päivän päästä aloituksesta tuli pahoinvointia. Tänään on onneksi ollu vähän iisimpää eikä yököttänyt aamupalalla yhtään. Kaipa keho alkaa tottua näihin protsku- ja hiilarimääriin, kun aiemmin on tullut just tuota höttöhiilaria lähinnä karkkien muodossa vedettyä rankalla kädellä. Normaalipainon sisällä nyt haluan vetää kunnon alotuksen tälle "oikein syömiselle" ja salihommille.

Saleilen 3krt viikossa ja aamuaerobiset teen 3-4krt viikossa. Noita aerobisia on tullut tehtyä mm. lenkkeillen aiemminkin, mutta salihommat aloitin ihan alusta. :fuckyeah:

Suositut

Back
Ylös Bottom