Tai sit laittaa vähän vettä pannulle ja paistaa siinä. Painonvartijoiden suosima menetelmä ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sit laittaa vähän vettä pannulle ja paistaa siinä. Painonvartijoiden suosima menetelmä ;)
Minä paistan ongelmitta sekä kanan, paistijauhelihan (6%) ja riistäkäristyksen ilman rasvaa pannulla. Ei mitään ongelmia ollut. Pannuna joku kohtuuhintainen Housen kasari.
^ jaahas, tossa mennyt vikaan. Oon yleensä samantien huuhdellut..
ostaa semi hyvän pannun, ei liian halpaa eikä liian kallista kaikki menee paskaksi kuitenki. en tee etes kauheana ruokaa ja silti menee pannu per vuosi.
Perkule, sama täällä. Nyt kun joku tokas ton ääneen, niin onhan se ihan jopa loogista. Jos suoraan heittää hanan alle niin onhan se ihan saatanallinen lämpötilamuutos ja se ääni/vesihöyrymylläkkä suht massiivinen joka indikoi et ihan hyvät pöhinät varmaan siellä pannussa..
No, huomenna kauppaan :dance2:
Perkule, sama täällä. Nyt kun joku tokas ton ääneen, niin onhan se ihan jopa loogista. Jos suoraan heittää hanan alle niin onhan se ihan saatanallinen lämpötilamuutos ja se ääni/vesihöyrymylläkkä suht massiivinen joka indikoi et ihan hyvät pöhinät varmaan siellä pannussa..
Mä en tajua. Miksi se pinnoite lähtisi pois jos kuuman pannun päälle laskee viileää vettä? Eihän pinnoite irtoa ruokaankaan (merkittävissä määrin), vaikka pannulle heittää kylmää tavaraa ja kuumentaa kiehuvaksi.
Ei sitä varmaan kannata heti tulikuumana harjata fairyn kera, mutta en tajua miksei sitä voisi jäähdyttää vedellä ja sitten pestä?
Metallien nopea jäähdytys kuumasta kylmäksi aiheuttaa rakennemuutoksia aineeseen. Teräksen kohdalla tätä toimenpidettä sanotaan karkaisuksi (silloin tietysti lämpötila on mielellään hellan levyä korkeampi).
No, huomenna kauppaan :dance2: