Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeps sitähän tuossa just laskinkin yöllä sängyssä pikaisesti, että varmaan sen kaljalaatikon kun jättää perjantaisin ostamatta ja viikolla saunakaljat niin pääsee jo pitkälle. Vois alotella tän homman tässä ku viimesetki tammikuun kissanristiäiset käyty.

En tiedä laskinko oikein (riippuu tietenki raaka-aineistakin), mutta 1504kcal näyttäis tuossa "miesten versiossa" olevan?? Eli ihan liian vähän?
Koitin kalorilaskurilla muutella vähän ja vaihdoin raejuuston 2%:seen, lisäsin maapähkinöitä 50g ja jätin realin leivät pois ja tuplasin lihan (olikohan vielä jotain..). sellanen reilu 2100kcal. rasvaa 80g
Kehonkoostumusmittaus näytti vuosi sitten muistaakseni 2300kcal peruskulutukseksi, niin olisiko tuo 2100kcal hyvä? Tiedän, se on peruskulutus.
Oma paino 89kg/175cm

Liian vähän pitkään vetoon mutta edelleen kannattaa muistaa että tuo on ajateltu kolmen viikon pyristykseksi ja ihmisille joilla on pudotettavaa. Ei tuolla ketään kolmessa viikossa kuole.

Itsellä toimi tämä dieetti ihan hyvin. Kuukauden vedin melko tarkasti ohjeita noudattaen. Punttitreenipäivinä tuli toisella aterialla hieman lihan määrää lisättyä. Alkupaino oli jotain 93,9 kg, dieetin jälkeen 89,1 kg ja muutenkin kiinteytyi hyvin. Jaksamisen kanssa ei sinänsä ollut ongelmaa ja sängyssäkin homma toimi:D Tarkoituksena olisi tässä vielä jatkaa niukasti miinuksella.

Liian vähän pitkään vetoon mutta edelleen kannattaa muistaa että tuo on ajateltu kolmen viikon pyristykseksi ja ihmisille joilla on pudotettavaa. Ei tuolla ketään kolmessa viikossa kuole.

mutta entä kolmen neljän viikon jälkeen? Eikö tuossa ois ihan hyvä runko kuitenkin jos vaan lisää kaloreita?

On toki. Lisää hiilareita ja rasvaa. Perusrunkona kyllä ihan lähtökelpoinen.

Jatketaan siis tällä. Rasvat johonkin 80g/päivä sit hiilaria/proteiinia loput kalorit.
Tuossahan ei juoda maitoa ollenkaan, niin ajattelin, että aamupuuron varmaan voisi tehdä vaikka punaiseen maitoon, niin siinähän tulisi jo samalla lisää kaloreita ja puuro maistuisi paremmalta?

Minä ajattelin myös jatkaa tällä kunhan varsinainen dieettiaika loppuu. Lisäten juurikin hiilaria myös toiselle aterialle (minkä olen jo välillä nytkin tehnyt jos on paljon treeniä) ja sitten lisäkaloreita/rasvaa jossain muussa muodossa (pähkinät tms).

Vois kehittää ihan kirjotetun version siitä mitä jatkossa syö kun tämä ohjeesta syöminen näyttää olevan se minun juttuni, ei tule lipsumisia kun ruokavalio on paperilla :)

Jatketaan siis tällä. Rasvat johonkin 80g/päivä sit hiilaria/proteiinia loput kalorit.
Tuossahan ei juoda maitoa ollenkaan, niin ajattelin, että aamupuuron varmaan voisi tehdä vaikka punaiseen maitoon, niin siinähän tulisi jo samalla lisää kaloreita ja puuro maistuisi paremmalta?

Juu, about noin.

Olis nyt tarkoituksena aloittaa tuo Go Fat Go tai 6 viikon Superdieetti. Omiin mieltymyksiin tuo GFG kuulostaa jotenkin fiksummalta, ei oikein tekis mieli lähteä sotkemaan noilla kananmunilla ja muilla. Pituus 165cm about ja paino suunnilleen 105,6kg... Tarkotus on ruveta käymään salilla ja aloittaa thaiboxing tai ihan perinteinen nyrkkeily. Kannattaako kamppailulajitreenien jälkeenkin ottaa palautusjuomaa? Olisko mitään vaihtoehtoja palautusjuomalle - p.patukka? Koko ketjun olen kyllä lupenut läpi...

Mulla tänään starttasi viimeinen päivä dieettiä. On ollut tänä aamuna ihan hirveän huono olo jostain syystä. Pitäis treenaamaan lähteä mutta olo tuntuu huonolta. Mutta siis tuloksista. Lähtöpaino oli siis 59,6 kg ja paino tänä aamuna 56,6 kg. Joten kolme kiloa lähtenyt. Tavoitteeseen on vielä matkaa siis 1,6 kg mutta kokonaisuudessaan olen erittäin tyytyväinen tulokseen. Täytyy myös huomioida että mulla meni se yksi viikko ihan pilalle kun olin sairaana, treenaamaan en siis ollenkaan päässyt silloin. Mutta olen asennoitunut tähän loppuelämän projektina joten eihän tässä sikäli mikään hätä ole :D Tsemppiä muille!

Miten ootte hoitanu lihan paistamisen tällä dieetillä? Ilman mitään pannulle (tarttuu kiinni) vai käuttäny ton 5g öljyy paistamiseen (öljyä jää pannulle)? :P

Miten ootte hoitanu lihan paistamisen tällä dieetillä? Ilman mitään pannulle (tarttuu kiinni) vai käuttäny ton 5g öljyy paistamiseen (öljyä jää pannulle)? :P

Millainen paistinpannu sulla on? Ei se Teflonkaan ikuiselta tunnu pannuissa olevan ja kyllä sitä kalliit pannut keskimäärin parempia on kuin jonkun halpamarketin non-sticky -pannut. Ja taitaa olla näissä useimmissa kielto astiankonepesulle eli oletettavasti koneeseen laitto ei ainakaan edistä pannun ikää.

Swiss Diamondia kehiin? -- http://www.yhteishyva.fi/ruoka-ja-r...tinpannu-swiss-diamond-testissa/0218010-30956 ja hintavertailua http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/378724

Olis nyt tarkoituksena aloittaa tuo Go Fat Go tai 6 viikon Superdieetti. Omiin mieltymyksiin tuo GFG kuulostaa jotenkin fiksummalta, ei oikein tekis mieli lähteä sotkemaan noilla kananmunilla ja muilla. Pituus 165cm about ja paino suunnilleen 105,6kg... Tarkotus on ruveta käymään salilla ja aloittaa thaiboxing tai ihan perinteinen nyrkkeily. Kannattaako kamppailulajitreenien jälkeenkin ottaa palautusjuomaa? Olisko mitään vaihtoehtoja palautusjuomalle - p.patukka? Koko ketjun olen kyllä lupenut läpi...

Kysy FF:n palstalta omalta "valmentajaltasi".

Millainen paistinpannu sulla on? Ei se Teflonkaan ikuiselta tunnu pannuissa olevan ja kyllä sitä kalliit pannut keskimäärin parempia on kuin jonkun halpamarketin non-sticky -pannut. Ja taitaa olla näissä useimmissa kielto astiankonepesulle eli oletettavasti koneeseen laitto ei ainakaan edistä pannun ikää.

Swiss Diamondia kehiin? -- http://www.yhteishyva.fi/ruoka-ja-r...tinpannu-swiss-diamond-testissa/0218010-30956 ja hintavertailua http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/378724

Mulla on ollut nyt about vuoden Swiss Diamond kasari ja on kyllä pirun hyvä. Suosittelen lämpimästi.

Ei oo pesukonetta niin en siellä pese. Ja toi on semi iso anttiöasta ostettu keraaminen pannu, ei mikään halpa. Pari kk kesti hyvin ja oli mainosten väärti muttei enään.

Ja toi on semi iso anttiöasta ostettu keraaminen pannu, ei mikään halpa. Pari kk kesti hyvin ja oli mainosten väärti muttei enään.

Jos se on vaikka alle ½ vuotta vanha ja kuitit löytyy (tai maksoit sen fiksusti kortilla, jolloin tiliote kelpaa kuitista), niin yrittäisin ainakin reklamoida. Kyllä sitä joku raja laadullakin pitää olla... ikuisia nuo pannut ei tosiaan ole, mutta voisi tuollaisen nyt vuoden pari olettaa aina kestävän. Riippuu tosin paljon käyttöasteesta.

ostaa semi hyvän pannun, ei liian halpaa eikä liian kallista kaikki menee paskaksi kuitenki. en tee etes kauheana ruokaa ja silti menee pannu per vuosi.

Suositut

Back
Ylös Bottom