Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noni, kolme päivää oltu dietillä ja ei tämä nyt ihan niin helppoa ole ollut kuin luulin. Hyvin kyllä jaksan noudattaa ruokavaliota mutta ongelmia on lenkillä jaksamisen kanssa. Hiihtolenkillä yksinkertaisesti voimat meinaa loppua ja eilen 12 km lenkkiin meni 5 minsaa pitempi aika kuin normaalisti (aikomuksena oli mennä 17 km mutta en vaan jaksanut :curs: ). Tämä ei liene dieetin tarkoitus, ettei jaksa treenejä kunnolla tehdä?? Mitä olette mieltä, lisäänkö tuohon lounaaseen vähän hiilareita ja minkä verran? Vai tottuuko kroppa tähän uuteen ruokavalioon ja alkaa jaksamaan paremmin sen turvin mitä annetaan? Hiihdän/juoksen yleensä ennen välipalaa noin 14 maissa joten olisiko hyvä jos lounaan jäljiltä olisi kropassa hiilaria jotta jaksaisi paremmin?

Mietin sitäkin että kun tämä on suunniteltu salitreenaajille, ja vaikka salitreeni rankkaa hommaa onkin niin siinä tulee kuitenkin pieniä taukoja jolloin ehtii palautua. Itse kun hiihdän (luisteluhiihto) niin siinähän joutuu urakoimaan yhtäjaksoisesti sen tunnin-puolitoista eikä juuri yhtään palauttavaa taukoa tule paria pitempää alamäkeä lukuun ottamatta.

Mites muilla on dieetti luistanut?

Itse ollut superdieetillä ja olo on todella heikko, tänäänkin aamu päivästä venyttelin ja oli niin huono olo ja tajunnan taso alkoi laskea merkittävästi ja siihen päälle etova olo koko viikon ja aivan jäätävä väsymys. Loppu meikäläisen superdieetti tähän tästä jatketaan oikealla elämäntapa remontilla eikä lähdetä hakeen -2kg/viikko tiputusta. Itse päin 14kg tiputtaneena, pirteänä ja töissä että salilla jaksavana jatkan samaa kaavaa kuin ennen superdieettiä. Itselle ei ainakaan toimi että rajoitetaan hiilareita sekä rasvaa. Nimimerkillä Zombie.

Tulin kertomaan että olo on mahtava, tuo viimeisin valitukseni heikotuksesta oli ohimenevää. Sen jälkeen olen ollut elämäni voimissa, noudattanut tarkalleen tuota dieettiä mitä nyt raejuusto on normaalia (ei rasvaton) ja kahviin laitan kevytmaitoa rasvattoman sijasta. Painokin on vajaassa viikossa tullut alas 1,5 kg. Jatkan siis dieettiä... :D

Täällä kans yks tällä diettaava. Kyllähän tää toimii 3kg lähteny ja viikko ja yks päivä dieetti takana
tarkotuksenahan on vain hieman kiristellä ja paikat on kyllä kiristyny ihan kivasti mutta vielä jatketaan ainakin 3 viikkoo :D

Mites sujuu dieettiläisillä? Itelläni saldo tällä hetkellä 10 päivän jälkeen 59,6 kg -> 57,2 kg. Kerran sorruin ja join saunasiiderin kun oli ystävä käymässä ja toi siiderit molemmille. Muuten olen noudattanut lähes orjallisesti.

Jostain luin että lohta ei saisi muka syödä kuin pari kertaa viikossa (ilmeisesti rasvan takia?)? Haluaisin tietää onko tämä totta, minähän en siis lihaa tai kanaa syö joten kaikki teen kalasta. Menee vähän kuivaksi jos savulohen joutuu jättämään noin vähiin, syön sitä kuitenkin melkein joka päivä.

Oma herkkuni on savulohimakaronilaatikko. Laitan siihen 2 dl täysjyvämakaronia (jotka ensin keitetään luonnollisesti), puoli pussillista Pomodoro kasviksia pakasteena, 200 g savulohipalan pilkottuna. Paljon mausteita, loraus basilikaoliiviöjyä, vettä ja eikun uuniin. Tästä siis saa kaksi annosta naiselle. Miehille 1,5 x ohje.

Laitelkaahan joku hyvä kalaruokaohje mulle?

toimiva dieetti mutta viime keväänä sotki kyllä hormoni toiminnan hyvin. rasvan niukkuudesta johtuen ei viisari värähtänytkään :)

totta, siksi kyllä en ite enää tälle lähde. ruokavalioon kun tuli uudestaa kananmunat kokonaisena, voi ja öljyä lisää nii alko mopokin keulimaan parissa viikossa ja pinnan kiristys loppu :)

Ei tossa mitään terveydellisiä haittoja suuremmin ole jos tota vedetään se max. Kolme viikkoa ja on rasvaa kehossa jota poistaa. Pitkäkestoisena vetona ei kyllä suositeltavaa.

Ei tossa mitään terveydellisiä haittoja suuremmin ole jos tota vedetään se max. Kolme viikkoa ja on rasvaa kehossa jota poistaa. Pitkäkestoisena vetona ei kyllä suositeltavaa.
Niin. No näinhän se varmastikin olisi, jos tosiaan vain selkeästi ylipainoiset dieetillä olisi ja ihmiset ymmärtäisi tämän olevan lyhytaikainen dieetti. Totuus on kuitenkin toinen kuten tuosta Maikkusen painostakin jo voi päätellä. Kovin suuresta ylipainosta ei voi olla kyse. Silloin kun itse seurailin palstan ohjeita ja keskusteluja niin moni valitteli että menkat on mennyt sekaisin jne. Itse koen, että kilpirauhasen vajaatoiminta puhkesi tämän ja työstressin myötävaikutuksesta (saati mitä tapahtu vähille lihaksilleni..), tokikaan kilpparivaikutuksia en voi mitenkään todistaa tai mistään varmistaa. Olisin kuitenkin tarkkana rasvansaannin kanssa ENKÄ lähtisi tälle dieetille jos aitoa ylipainoa ei ole. Ei siis mikään kiristelydieetti mielestäni, eikä varsinkaan pitkäaikaiseen käyttöön.

Ylipainoisenkin on paljon terveellisempää karsia hiilareista eikä rasvasta. Vetää vaikka kunnon rasva+proteiiniketoosi ennemmin kuin rasvaton kitukuuri. Elimistö ei tarvitse hiilareita (niitä se kykenee muodostamaan), mutta rasvaa tarvitsee. Rasvakammo on NIIN ysäriä :hyper:

Ylipainoisenkin on paljon terveellisempää karsia hiilareista eikä rasvasta. Vetää vaikka kunnon rasva+proteiiniketoosi ennemmin kuin rasvaton kitukuuri. Elimistö ei tarvitse hiilareita (niitä se kykenee muodostamaan), mutta rasvaa tarvitsee. Rasvakammo on NIIN ysäriä :hyper:

Parin-kolmen viikon vetoon oikeastaan kumpikin toimii ihan a-ok. Tässä ei kyllä hiilareitakaan suuremmin tule ja rasvaakin tulee sen lisätyn 10g lisäksi lihalähteistä toiset 10g, jos ottaa jotain hiukan rasvapitoisempaa jauhelihaa esim. Niin naistenkin versiossa päivässä rasvaa tulee 30g + omegat ja ne riittävät kyllä tuollaiseen lyhyeen vetoon ihan hyvin. Pitkäkestoiseksi tätä ei ole suunniteltu eikä sitä edes pidä niin toteuttaa.

Enpä minäkään aio jatkaa kuin max sen neljä viikkoa. Sen jälkeen ajattelin lisätä hiilaria ja kananmunan keltuaisineen myös toiseen ruokaan ja näin "ylläpitää" saavutettuja mittoja ilman turhia herkkuja jonkun aikaa. Mulla ei ainakaan ole menkkahommat menneet sekaisin, johtunee sitten varmaan siitä kun tuota lohta syön ja siinä kuitenkin rasvaa on reilu 10%. Minä olen 155 cm pitkä joten en todellakaan ole mikään laiha vaikka paino alle 60 kg onkin, ja alkoi sen verran nuo muutamat kilot ärsyttää että olin tätä valmis kokeilemaan.

Pari viikkoa nyt vedetty, en valita. Kohtuu rauhallinen tahti ja pikkuhiljaa karsitaan näköjään hiilareista. 100,7->98,4kg Sopiva tahti

Jo kuukaudessa saa hormonitoimintansa sekaisin, jos huonosti käy. Oireena pinnan kireys, alakulo ja henkisen suorituskyvyn lasku. Sitä se vähärasvaisuus teettää. Been there. (ja oli ne menkatkin kadoksissa, vaikken edes treenannut enkä ollut alipainoinen)...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom