Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
Ite oon ollu nyt vuoden mukana Jutan ja Bullin touhuissa. Tässä kuvassa näette tehon suhteessa aikaan ku 99% tehty treenit ja puntaroitu ruoat. Juhannukselta tähän päivään oon ollu sitte ylläpidossa ja nyt vähän massaa ottanu oikeaoppisesti ja siis turvotusta on nyt jokapaikassa. Nyt on ainakin työkalut jolla kevätkondis onnistuu mun ropassa. Ite en kokenu mitenkään ongelmana mitään osa-aluetta. Treenipainot tietty pysy maltillisena/pieninä mutta mitä sitte. Kuhan tulee reenattua joka on itelle tärkeempää.

_bigthumb.jpg
[/url][/IMG]

Hieno muutos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajattelin kokeilla tätä Jutta&Bullin ohjetta SS-treenin ohessa. Tavoitteena siis pudotella reilusti painoa nykyisestä 120+ alaspäin. Pari kysymystä olis kuitenkin ruokavaliosta. Jos treeni on tarkoitettu vedettäväksi välipalan ja päivällisen välissä niin miten mun pitäis syödä kun treenaan yleensä klo 21 tienoilla? Sit vähän off topic, mutta kuitenkin. Kun tulee se tilanne, että pitää äkkiä saada reissun päällä jotain syötävää ja omaa evästä ei ole mukana niin mitä kaupasta kannattaa oikein ostaa? Tuskin ainakaan lihapiirakkaa...:face:

Tuossa ruokaohjelmassahan on aika tarkasti sanottu mitä kullakin aterialla syödään, jos ateria jää välistä niin alkuperäisessä lukee että korvataan ne sillä patukalla tai jauhoista sotketulla juomalla. Itse kuitenkin tekisin niin että kävelisin kauppaan ja ostaisin sieltä listan mukaisen määrän vaikkapa jotain lihaa/leikkelettä tms ja sen lisäksi sen listan mukaisen määrän jotain kasvista jota voi popsia raakana ja vetäisin sitten ne vaan naamariin :)

Periaatteessa varmaan soveltaisin tuossa tapauksessa jos harjoittelu on vasta illansuussa siten että söisin kevyemmän illallisen, eli vaikka puolet siitä listan määrästä ennen treeniä, sitten treenin jälkeen sen toisen puolen ja iltapalan.

Ajattelin kokeilla tätä Jutta&Bullin ohjetta SS-treenin ohessa. Tavoitteena siis pudotella reilusti painoa nykyisestä 120+ alaspäin. Pari kysymystä olis kuitenkin ruokavaliosta. Jos treeni on tarkoitettu vedettäväksi välipalan ja päivällisen välissä niin miten mun pitäis syödä kun treenaan yleensä klo 21 tienoilla? Sit vähän off topic, mutta kuitenkin. Kun tulee se tilanne, että pitää äkkiä saada reissun päällä jotain syötävää ja omaa evästä ei ole mukana niin mitä kaupasta kannattaa oikein ostaa? Tuskin ainakaan lihapiirakkaa...:face:

Bullin ohjeistus asiaan oli näin ku taannoin tuosta keskusteltiin. Kaikki muu ruoka järkässä mutta treenin jälkeen aina "ns päivällinen" olkoot treeni sitte päivällä tai illalla. Jos treenaa ennen aamiaista niin aamiainen siihen perään ja sit listan mukaan.
Ite teen reissutyötä lähes päivittäin ja teen eväät yleensä valmiiksi ja jos en ole kerinny niin sitte kaupasta juurikin naudan,kalkkunan leikkelettä,raejuustoa jotain vihreetä ja monesti kaupassa on painot näkyvillä niin on helppoa. Ite en kokenu mitään ongelmaa muutoin ku silllä hetkellä ku oli fyysistä työtä ja alimmillaan kalorit niin kyllä piiputti perkeleesti :)

Nyt oon ollu bullin toisenlaisella ruokavaliolla/treenillä ja tuntuu toimivan tämäkin keväällä sitte kiristellään ja katotaan tuloksia.

Ite oon ollu nyt vuoden mukana Jutan ja Bullin touhuissa. Tässä kuvassa näette tehon suhteessa aikaan ku 99% tehty treenit ja puntaroitu ruoat. Juhannukselta tähän päivään oon ollu sitte ylläpidossa ja nyt vähän massaa ottanu oikeaoppisesti ja siis turvotusta on nyt jokapaikassa. Nyt on ainakin työkalut jolla kevätkondis onnistuu mun ropassa. Ite en kokenu mitenkään ongelmana mitään osa-aluetta. Treenipainot tietty pysy maltillisena/pieninä mutta mitä sitte. Kuhan tulee reenattua joka on itelle tärkeempää.

_bigthumb.jpg
[/url][/IMG]

Ei helvetti mitkä pohkeet!

Tyhmä kysyy vielä kerran: punnitaanko lihat ensin "märkäpainona" ennen paistoa? Eihän tommosesta 150 g kanansuikaletta hirveästi paistamisen jälkeen jää mutta se tässä on ilmeisesti ideana?

Mä ajattelin tässä jossain välissä keväällä vetäistä tämän neljän viikon dieetin. Vielä kerätään massaa mutta patin kuukauden päästä jos aloittelisi.
Muutaman kilon jos saisi pois rasvaa joka on tuonne vatsan seudulle kerääntynyt.

Eikö tää ole 95 kiloselle miehelle vähän turhan tiukka ruokavalio? päivässä joku 300g lihaa ja vain viis ruokailua, lähteekö lihaksestakin vai onko tarkotus olla vaan se kuukausi näin?

Eikö tää ole 95 kiloselle miehelle vähän turhan tiukka ruokavalio? päivässä joku 300g lihaa ja vain viis ruokailua, lähteekö lihaksestakin vai onko tarkotus olla vaan se kuukausi näin?

Näiltä veijareiltahan löytyy erinlaisia diettejä et tää mistä tässä on keskustelua ollu niin ei ole ainut. Ite lähin 96painosta poistaa rasvaa ja tiputtelin 77:aan. Nyt just olen toisenlaisella Bullin dietillä ja tässä on vähän enempi syömistä ja lähtökohtana niin ettei lihakset lähe ku vaan reenaa perkeleesti ja kovaa sillon ku reenaa.

Tänään lähti tämä dieetti kokeiluun tarkotus kiristellä noin 7kg pois lähtöpaino 78 ja pituutta 180 katotaan kuinka pelittää.
Jotenki tuntuu päivällisellä toi 250g perunoita isolta määrältä sehän tekee ainaki neljä kananmunan kokosta perunaa...
Mut koikeillaan ku näyttää muillakin toimivan :)

No naisellekin, jolla ei ole liikoja pudotella, oli liian tiukka ja lihaksia tosiaan lähti kovasta treenista huolimatta. En tiedä sitten onko reippaasti ylipainoiselle tilanne eri. Tarkoitan, että eri tilanne mitä se silloin lähtee.

Tänään aloitin tämän dieetin. Mulla lähtötilanne pituus 158 cm ja paino 60 kg. Tavoite ois 55 kg. Mietin tässä että kun olen itse enemmän kestävyysurheilija (juoksu/hiihto) että mahtaako miten toimia, treenaan viisi kertaa viikossa tunnin hiihto/juoksulenkkejä. Osaatteko sanoa voiko tuon palautusjuoman korvata jollain kun en sellaisia ole koskaan ennenkään käyttänyt? Vai onko sitä vaan alettava juomaan :)

Tänään aloitin tämän dieetin. Mulla lähtötilanne pituus 158 cm ja paino 60 kg. Tavoite ois 55 kg. Mietin tässä että kun olen itse enemmän kestävyysurheilija (juoksu/hiihto) että mahtaako miten toimia, treenaan viisi kertaa viikossa tunnin hiihto/juoksulenkkejä.

Vaimo treenasi maratonille ja lähti hieman pudottelemaan painoa (muutamia kiloja vain) sitä varten juuri tuolla GFG-dieetillä. Aika hätäiseen huomasi, että sillä treenimäärällä (ehkä hieman enempi viikkotasolla mitä sinä yllä kerroit) hänen kroppa vaati enempi hiilareita. Varsinkin viikon pisimmillä lenkeillä tuntui, että paukut loppuu kesken. Muistaakseni lisäsi sitten toisellekin lämpimälle aterialle hiilarinlähteeksi riisin/pastan. Painoa lähti siltikin ja treenit kulki taas normaalisti.

Vaimo treenasi maratonille ja lähti hieman pudottelemaan painoa (muutamia kiloja vain) sitä varten juuri tuolla GFG-dieetillä. Aika hätäiseen huomasi, että sillä treenimäärällä (ehkä hieman enempi viikkotasolla mitä sinä yllä kerroit) hänen kroppa vaati enempi hiilareita. Varsinkin viikon pisimmillä lenkeillä tuntui, että paukut loppuu kesken. Muistaakseni lisäsi sitten toisellekin lämpimälle aterialle hiilarinlähteeksi riisin/pastan. Painoa lähti siltikin ja treenit kulki taas normaalisti.

Jes, mahtavaa kuulla kokemuksia toisilta samantyyppisiltä treenaajilta. Kiitos, pitää tarkkailla tilannetta! Mikään ei ole ikävämpää kuin se että ei jaksa treeniä vetää läpi kunnolla jos voimat on vähissä.

Jes, mahtavaa kuulla kokemuksia toisilta samantyyppisiltä treenaajilta. Kiitos, pitää tarkkailla tilannetta! Mikään ei ole ikävämpää kuin se että ei jaksa treeniä vetää läpi kunnolla jos voimat on vähissä.

Rasvaakin kannattaa lisätä jos alkaa heikottaa tai väsyttää. Siitä huolimatta kalorit jää varmasti miinukselle, jos tulee paljon aerobista liikuntaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom