Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muscle Challengea tarkoitan. Ja juurikin 3000 kcal itsellä käytössä. On siinäki jo ihan kivasti syötävää
Ite oon kans muscle challengessa mukana bullin 3000kcal setillä. hyvin on safkat menny alas ja treeni kulkee, oon liekeissa! Veskissä saa käydä jatkuvasti
Mistähän tuo veskissä käynnin lisääntynyt tarve johtuu, enpä ole moista huomannut? Syön tuon Hulkin ohjeen mukaan, onko sama ruokavalio? Nuo fastin lisärävinteet puuttuu. Fastin reco2 ja kalaöljyt sekä vitamiinit tietysti on käytössä. Treeniboosteriksi olen ottanut jack3D. Mahtaako nuo ravinto ohjelmassa mainitut FAST Amino Rush, FAST Recovery Feed olla kovinkin tarpeellisia kun palkkarit ja boosteri kuitenkin jo käytössä.
Mulla on eri mömmöt käytössä kuin nuo mitä ne mainostaa, en näe mitään syytä vaihtaa kun nekin toimii ihan hyvin, palkkarina massin recovery ja latausjuomana massin pump. Sitten syön vielä noiden kalaöljyjen ja vitamiinien lisäks fastin bcaa:ta ennen ja jälkeen reenin, ja sit yks setti lepopäivinä.. Ja tuosta veskissä käynnistä niin luulisin että kun aikaisemmin söin pitkän aikaa dieettisafkaa, ja beskissä ei juuri tultu käytyä kuin kusella, niin siihen nähden saan juosta monta kertaa päivässä enemmän.
Mut sellasen olen huomannu kun nyt on kolmas viikko meneillään, niin mulla o jatkuva nälkä :D Oonko saanu jonku lapamadon vai mitä helvettiä? Oon 176cm, painan nyt joku 84kg ja syön 3000kcalin settiä. Salilla kyllä saan joka kerta lisätä painoja ja treeni tuntuu kropassa vielä usean päivän ajan. Saanko olla tyytyväinen ettei ole ähkyä jatkuvasti vai pitäisikö siirtyä syömään 3000 ja 3500 kcalin väliin, jos suhteutan noiden ohjeiden kanssa vaikka safkat 3200kcaliin?
Joo, sinänsä kyllä haluaisin sitä lihasmassaa mutta luulen että meen just tolla 3000 kcalin setillä nyt jonkin aikaa vielä ja jos tuntuu ettei massaa tule niin sitten lisään vähän syömistä. Tyytyväinen oon kyllä salituloksiin, joka kerta tosiaan saa lisätä painoja ja oikeastaan kaikkea mitä oon tehny niin oon saanut jo reippaast parannettua.
Milläköhän voisi korvata tuon mehukeiton(vaikka se ei taida olla kovin oleellinen, mutta jotain vastaavaa olisi kiva saada) - täältä löytyy vain hyvin kaloripitoisia smoothie-tyylisiä valmisteita, ei niinkään keittoja.
Miten olisi marjat? Ei tietysti yhtä vähiin kalorimääriin pääse 100g kohden, kuin sokerittomalla keitolla, mutta varmaankin kevyempi vaihtoehto kuin nuo smoothiet.
Tähän on varmaan jo vastaus jossain täällä, mutta enpä löytänyt ja aika loppuu kesken. Eli paljonko tuossa gofatgo (fitfarmin) diettiohjeessa on kaloreita miesten versiossa? Ja onko joku laskenut paljonko on proteinien, hiilareiden ja rasvojen osuus?
^Mulla hiukan sama ongelma - tosin olen englannissa ja ei löydy maitorahkaa/mehukeittoa/raejuustoa. Kreikkalaisessa jogurtissa näyttää kuitenkin olevan aika hyvät ravintoarvot ja maistuu aika samalta kuin Valion maitorahka.
Milläköhän voisi korvata tuon mehukeiton(vaikka se ei taida olla kovin oleellinen, mutta jotain vastaavaa olisi kiva saada) - täältä löytyy vain hyvin kaloripitoisia smoothie-tyylisiä valmisteita, ei niinkään keittoja. Ja millä voisi korvata raejuuston?
^Mulla hiukan sama ongelma - tosin olen englannissa ja ei löydy maitorahkaa/mehukeittoa/raejuustoa. Kreikkalaisessa jogurtissa näyttää kuitenkin olevan aika hyvät ravintoarvot ja maistuu aika samalta kuin Valion maitorahka.