Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleeko tässä nyt tarpeeksi proteiinia jotta lihakset säilyy. Itse 167cm/82kg ja tarkoituksena pudotella tällä dieetillä 70 kilon tietämille. Elikkä, jos joku sattuu muistamaan niin paljonko tässä miesten versiossa tuli proteiineja ja kaloreita yhteensä? Minkälainen palkkari porukalla ollut käytössä, itse en ainakaan rahojani dietmixiin taida heittää
Mitens noiden grammamäärien mittaaminen? Paljon on kananmunan valkuaista 50g? Tai miten mittaan sopivan määrän mehukeittoa? Paljon on yksi desi kauraleseitä...onko se 45g?
Osta elintarvikevaaka. Sanoisin, että melkeinpä edellytys jos meinaa pilkuntarkasti noudattaa valmiiksi suunniteltua ja pureskeltua ruokavaliota.
Osassa pakkauksista, ainakin leseissä ja kaurassa kyllä lukee itsessään, että paljon esim 1dl painaa. Vaaka toki helpottaa varsinkin vihannesten kanssa pelaamista. Itse aloitin tämän dieetin eilen ja kyllähän se nälkä on kun on tottunut n.3000 kaloriin päivässä.
Hei 10.1 alkais Jutalla ja Bullilla uusi Go Fat Go -setti, eli se ilmainen neljän viikon laihdutuspaketti. Tällä kertaa kaikki halukkaat pääsee mukaan. Tiedossa olisi uusittu ruoka- ja treeniohjelma. Tosin en usko että se hirveästi on muuttunut mutta tiedättepä nyt ainakin
Ihan mukavasti ainakin nesteet lähteneet liikenteeseen tämän dieetin myötä. Nyt neljäs päivä menossa ja yhteensä painoa pudonnut tasan 2kg. Ennen dieettiäkin tippui paino kun alkoi ihan normi ruokaa syömään. Taustalla siis joulukuun mätöt, ulkomaan reissu johon sisältyi allinclusive setti eli syö ja juo niin paljon kuin haluat ja viikon reissulta tarttuikin 3kg mukaan. Korkeimmillaan paino n. viikko sitten 82kg, nyt 78kg.
Pari kyssäriä tässä nyt on noussut mieleen. Tavoitteena olisi pudotella jonnekkin tuonne 70kg:n tietämiin, peili kertoo minulle milloin on aika stopata. Toivottavasti sitten kun palikat näkyy kunnolla eikä olla menty alle 70kg:n, mutta taitaa olla vielä liian kova tavoite. Onko mitään syytä olla jatkamatta tätä dieettiä sen 4 viikon jälkeen mikä ilmeisesti alkuperäinen ajatus on ollut. Itse ajattelin, että dieetin lopussa mahdollisesti hieman muokkaisin settiä, n. 100-200kcal vähemmäksi ja hiilareista karsisin nuo aamun kaurahiutaleet ja korvaisin esim kanamunalla. Ja nyt kun itsellä on suunnitteilla 2-3kk kestävä dieetti niin ei varmaan mikään mahdottoman huono ajatus ole pitää mässypäivää esim. kerta kahteen viikkoon?
Tässä on nyt kevään mittaan tarkoitus kiristellä loput viitisen kiloa syklittelemällä. Eli 1 kk maltillista massakautta ja 2 vkoa tiukahkoa dieettaamista. Mietin että, toimiiko tämä Jutan ja Bullin dietti vaan ohjeistuksen mukaan, vaan voisiko tästä ottaa ruokavalion aina tuon kahden viikon dietin ajaksi?