Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
^mä en ainakaan osta mitään lisäravinteita vaan koska FAST sattuu olemaan jonkun yhteistyökumppani. Laita kuitenkin heran kanssa maltot niin se käy palkkarista :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos vielä tiukempaa linjaa haluaa vetää, niin voisiko treenittöminä päivinä jättää päivällisen yhteydestä pois tuon peruna/riisi/pasta annoksen.

Selailen tuota dieetin omaa foorumia, niin sen verta jyrkkää muutoskieltomentaliteettia oli ilmoilla etten sieltä tohtinut kysyä.

Vai mitä haittaa tästä voisi olla? Joku säästöliekki tms?

Hyvin toimii, mut nälkä on hirveä. Vettä kuluu pirusti päivässä, mut silti nälkä.

Kaloritkin tulee vähän turhan alas vaikka ei olekkaan treenipäivä. Treenipäivänä tulee ns. ylimääräistä siitä palkkarista sitte :)

Mulla oli alkuperäinen tarkoitus kiristellä mitä kiristeltävää on niin tällä systeemillä n. 3kk mikä ei vieläkään ole poissuljettu ajatus. Kuitenkin ns. päätähtäin on kesä, jolloin olisi rantojen lavoilla tikissä. Mietin nyt kuitenkin, että tuo kesäkunto saavutetaan ehkä liian nopeasti tässä kohtaa, oletettavasti maaliskuun loppupuolella dieetti olisi valmis.

Pohdin sitten sellaista vaihtoehtoa, että vetäisin tuolla lite:n advanced setillä 10 vko:a ja sen jälkeen siirtyisin takas dieetille kiristeleen kesäksi ylimääräiset rasvat pois, varmaan tällä samalla toimivaksi todetulla setillä. Miltäs moinen kuulostaa porukasta? Siinä olisi toukokuu nyt ainakin aikaa vielä kiristellä.

Tossa Advanced-setissähän Bull antaa viikoittain ohjeita, jos haluaa alkaa kiristellä jo aiemmin. Ja sittenhän Bull on suunnitellut, että 10 viikon jälkeen sais maksua vastaan oikein kunnon kiristelyohjeet niin kerkeis vielä kesäks timmiks. Tuo 10 viikon setti loppuu siis huhtikuun lopulla, joten tosi hyvin ehtii kyllä saada löysät pois kesäkuuhun mennessä.

Miten vidussa voin rekisteröityä tonne forumille :D?

Varmaan parikyt min. oon ettiny sitä "rekisteröidy" kohtaa :D...

Tyhmiä kysymyksiähän ei ikinä ole joten:

Aamiaisen ja lounaan välille lisään rahka+marjat välipalan (tulisi muuten tuossa välissä 6h syömätöntä aikaa). Sitten lounaalla sekä päivällisellä voi varmaan vetästä 1-2 lasia rasvatonta maitoa, kun sitä olen lämpimän ruuan kanssa tottunut juomaan(?)

Ei vissiin tuota ongelmia? Speksit on 167cm lyhyt ja 80kg laihaläski mies.

Ja tarkoitetaanko riisillä/pastalla nyt tummaa vai vaaleaa sellaista? Vai onko suurta merkitystä kumpaa käyttää?

Aamiaisen ja lounaan välille lisään rahka+marjat välipalan (tulisi muuten tuossa välissä 6h syömätöntä aikaa). Sitten lounaalla sekä päivällisellä voi varmaan vetästä 1-2 lasia rasvatonta maitoa, kun sitä olen lämpimän ruuan kanssa tottunut juomaan(?)

Ja tarkoitetaanko riisillä/pastalla nyt tummaa vai vaaleaa sellaista? Vai onko suurta merkitystä kumpaa käyttää?

Älä tee mitään muutoksia ruokavalioon. Venytä aterioiden väliä, 2-4h. Käsittääkseni vaaleaa riisiä. Aterioilla ei maitoa/piimää, koska hidastaa ruuan imeytymistä. Vesi paras ja sitä paljon 6l/päivä on aika hyvä + suola.

Periaatteessa maitohan ei dieettiin kuulu, vettäkin voi hyvin juoda. Mutten itsekään noudata orjallisesti ja sinähän sen dieetin ite läpikäyt, niin mieti itse mitä haluat :)

Riisi voi olla valkeaa tai tummaa, tosin tumma on kuitupitoisuudeltaan parempaa ja muutenkin laadukkaampaa kamaa kuin vaalea mössö.

Edit. Hidas kuin etana...

Mietin tota rahkaa, ku siinähän on kanssa sitä sokeria 5g sadassa grammassa, eli rahkapurkissa on 15 grammaa sokeria, niin eikö se ole aika pajon. Se on ihan sama kuin 3 desiä maitoa. Ja tota rahkaa syödään 2x/pv. Kuinka paljon laihduttaminen ns. vaikeutuu jos tulee tosta se 30 g sokeria ja itse juon maitoa lisäksi 4 dl eli siitä tulee 20 g?

Rahkaa, mitä käytän 100g on sokeria 0.5g eli katso muita vaihtoehtoja. Ei maku rahkoja ! Sokeria tossa dietissä on pirun vähän, jos ostat oikeita tuotteita !

Älä tee mitään muutoksia ruokavalioon. Venytä aterioiden väliä, 2-4h.

Miehet kun muutenkin saa kertoa noita ruokien määriä 1,5:llä niin ei luulisi yks rahka päivässä lisää olevan haitaksi. Ja en siis muuten aio kertoa noita ruokien määriä.

Ei pysty yhtään venyttään välejä ku pitää herätä klo. 4:00, ja lähteä ajamaan klo. 5 töihin, olla 6:ksi töissä. Lounas on sitten vasta klo. 10. Kahvitauko klo. 8 jossa pystyy välipalan vetämään.

Aterioilla ei maitoa/piimää, koska hidastaa ruuan imeytymistä. Vesi paras ja sitä paljon 6l/päivä on aika hyvä + suola.

Maidon pois jättäminen ei ole ongelma, mutta itse kyllä epäilen että ei pari lasillista maitoa kaada diettiä tuon imeytymisen takia. Pitää kokeilla miten lähtee dieetti toimimaan maidon kanssa ja jos ei tuloksia tule, jätetään se pois.

Ei hullukaan 6l vettä juo päivään :wtf: 3l oli minimi ja se passaa minulle. Tekee tuo 3l varmaan jo tiukkaa kun ei ole tottunut tollaseen määrään.

Kyllä on voimatasot olleet tällä toisella viikolla vähissä. Salilla meinannut saada itsestään mitään irti. Muutenkin väsy ja vilu koko ajan. Vihreää teetä olen kitannut urakalla lämmikkeeksi. Päätin nyt kuitenkin olla sen neljä viikkoa tällä dieetillä, sen 2vko dieetti/1kk massa syklittelyn sijaan. Aloitan sitten tämän jälkeen taas kasvattamaan lihasta ja jatkan sitä toukokuulle, jonka jälkeen suunnittelin vetäväni saman dieetin max. neljän viikon pituisena settinä, riippuu pudotettavista kiloista. Jos tällä kuihdun ruipeloksi niin sitten ehkä jollain muulla systeemillä.

Itsellä on kyllä tulokset nousseet ihan kiitettävästi tämänkin dieetin aikana, paino kyllä putoaa tuskasen hitaasti ja varmaan pitääki lisäillä vähän aerobista vielä loppu pätkälle.

Kymmenes päivä menossa tätä ja paino on tippunu 86.0 --> 83.2 Maha on pienentyny muutamalla sentillä ja tulokset pysyny suunnilleen samoissa. Jos tuon 3 kilua sais vielä pois niin siihen olisin tyytyväinen.

Itsellä on kyllä tulokset nousseet ihan kiitettävästi tämänkin dieetin aikana, paino kyllä putoaa tuskasen hitaasti ja varmaan pitääki lisäillä vähän aerobista vielä loppu pätkälle.

Tulokset nousee ja läski tirisee. Paino ei laske, ja sehän ei haittaa. Vaakaa ei kannata tuijottaa vaan peiliä. :rock:

Itsellä tuloskehitys on seurausta siitä, että lähes 2kk:n treenitauon jälkeen aloitin suorilta dieetin. Lisäksi ohjelma vaihtui 1-jakoisesta 2-jakoiseen. Muutenkin treeniä takana vasta puol vuotta jota edelsi parin vuoden totaalitauko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom