Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^mä en ainakaan osta mitään lisäravinteita vaan koska FAST sattuu olemaan jonkun yhteistyökumppani.
Tyhmiä kysymyksiähän ei ikinä ole joten:
Aamiaisen ja lounaan välille lisään rahka+marjat välipalan (tulisi muuten tuossa välissä 6h syömätöntä aikaa). Sitten lounaalla sekä päivällisellä voi varmaan vetästä 1-2 lasia rasvatonta maitoa, kun sitä olen lämpimän ruuan kanssa tottunut juomaan(?)
Ei vissiin tuota ongelmia? Speksit on 167cm lyhyt ja 80kg laihaläski mies.
Ja tarkoitetaanko riisillä/pastalla nyt tummaa vai vaaleaa sellaista? Vai onko suurta merkitystä kumpaa käyttää?
Tyhmiä kysymyksiähän ei ikinä ole joten:
Aamiaisen ja lounaan välille lisään rahka+marjat välipalan (tulisi muuten tuossa välissä 6h syömätöntä aikaa). Sitten lounaalla sekä päivällisellä voi varmaan vetästä 1-2 lasia rasvatonta maitoa, kun sitä olen lämpimän ruuan kanssa tottunut juomaan(?)
Ei vissiin tuota ongelmia? Speksit on 167cm lyhyt ja 80kg laihaläski mies.
Ja tarkoitetaanko riisillä/pastalla nyt tummaa vai vaaleaa sellaista? Vai onko suurta merkitystä kumpaa käyttää?
Mietin tota rahkaa, ku siinähän on kanssa sitä sokeria 5g sadassa grammassa, eli rahkapurkissa on 15 grammaa sokeria, niin eikö se ole aika pajon. Se on ihan sama kuin 3 desiä maitoa. Ja tota rahkaa syödään 2x/pv. Kuinka paljon laihduttaminen ns. vaikeutuu jos tulee tosta se 30 g sokeria ja itse juon maitoa lisäksi 4 dl eli siitä tulee 20 g?
Älä tee mitään muutoksia ruokavalioon. Venytä aterioiden väliä, 2-4h.
Aterioilla ei maitoa/piimää, koska hidastaa ruuan imeytymistä. Vesi paras ja sitä paljon 6l/päivä on aika hyvä + suola.
Itsellä on kyllä tulokset nousseet ihan kiitettävästi tämänkin dieetin aikana, paino kyllä putoaa tuskasen hitaasti ja varmaan pitääki lisäillä vähän aerobista vielä loppu pätkälle.
Tulokset nousee ja läski tirisee. Paino ei laske, ja sehän ei haittaa. Vaakaa ei kannata tuijottaa vaan peiliä.