Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missähän ton jutun pääidea on.. Oon nyt yrittäny pariin otteeseen tuolta jutan saitilta kaivella vinkkejä tai pääperiaatetta jutan ja bullin dieetistä, mutta on vaikeuksia löytää tuolta lettukarvojen sheivausvinkkien sekä rakennekynsi ja hiustenpidennysjuttujen keskeltä itse se punainen lanka, ei näin miehenä noi muut jutut hyödytä ;)
Tuolta löytyy kaikki tiedot siitä dieetistä: http://www.fitfarm.fi/forum/
En tosin tiedä tarvitseeko ne lukeakseen tunnukset, mulla ne on kun olen mukana tässä hommassa tällä kertaa. Kyllä tämä dieetti toimii ainakin!
Jos diettaamisesta ja oman kropan käyttäytymisestä dietillä ei ole kokemusta, en kyllä yrittäisi tiputtaa painoa syklittelemälla vaan ihan selkeällä dietillä. On sen verran haastavampaa tuo syklittely ja siinä tuloksiin pääseminen kuin normi diettaaminen...
Miksi tässä on rajoitettu kasvisten määrää? Menisi enemmänkin. Samoin kuin mieluummin käyttäisin oikeita marjoja noiden mehukeittojen sijaan. :(
En oo tota juttua nähny mutta varmaan siks että monissa kasviksissa on viittä vaille vitusti hiilareita..
No mutta eihän tää ole mikään ketoosidietti niin mitäs merkitystä niillä kasvisten kaloreilla olisi, varsinkaan kun niillä hiilareilla ei ole minkäännäköistä vaikutusta verensokeriin.
Ymmärtääkseni tää koko proggis on suunnattu pääasiassa "taviksille" laidasta laitaan niin ihanko oikeasti siellä rajoitetaan kasvisten määrää? Wtf? :D
Minkähän takia Bull kehottaa tekemään kaikki sarjat loppuun asti, siten että "viimeinen toisto päättyy epäonnistumiseen"... Mihin tämä perustuu? Luulisi aika tukossa olevan pian, noh.. olenkin amatööri