Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
^ Kiitos :) Aivot narikkaan meininki kuulostaa hyvältä tässä vaiheessa. Ei koko aikaa jaksaisi miettiä itse :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mietin tota rahkaa, ku siinähän on kanssa sitä sokeria 5g sadassa grammassa, eli rahkapurkissa on 15 grammaa sokeria, niin eikö se ole aika pajon. Se on ihan sama kuin 3 desiä maitoa. Ja tota rahkaa syödään 2x/pv. Kuinka paljon laihduttaminen ns. vaikeutuu jos tulee tosta se 30 g sokeria ja itse juon maitoa lisäksi 4 dl eli siitä tulee 20 g?

Jos diettaamisesta ja oman kropan käyttäytymisestä dietillä ei ole kokemusta, en kyllä yrittäisi tiputtaa painoa syklittelemälla vaan ihan selkeällä dietillä. On sen verran haastavampaa tuo syklittely ja siinä tuloksiin pääseminen kuin normi diettaaminen...

Missähän ton jutun pääidea on.. Oon nyt yrittäny pariin otteeseen tuolta jutan saitilta kaivella vinkkejä tai pääperiaatetta jutan ja bullin dieetistä, mutta on vaikeuksia löytää tuolta lettukarvojen sheivausvinkkien sekä rakennekynsi ja hiustenpidennysjuttujen keskeltä itse se punainen lanka, ei näin miehenä noi muut jutut hyödytä ;)

Missähän ton jutun pääidea on.. Oon nyt yrittäny pariin otteeseen tuolta jutan saitilta kaivella vinkkejä tai pääperiaatetta jutan ja bullin dieetistä, mutta on vaikeuksia löytää tuolta lettukarvojen sheivausvinkkien sekä rakennekynsi ja hiustenpidennysjuttujen keskeltä itse se punainen lanka, ei näin miehenä noi muut jutut hyödytä ;)

Tuolta löytyy kaikki tiedot siitä dieetistä: http://www.fitfarm.fi/forum/

En tosin tiedä tarvitseeko ne lukeakseen tunnukset, mulla ne on kun olen mukana tässä hommassa tällä kertaa. Kyllä tämä dieetti toimii ainakin!

no eiköhän jokainen dieetti jossa syödään 1500kcal toimi.ainakin jonkin aikaa

Tuolta löytyy kaikki tiedot siitä dieetistä: http://www.fitfarm.fi/forum/

En tosin tiedä tarvitseeko ne lukeakseen tunnukset, mulla ne on kun olen mukana tässä hommassa tällä kertaa. Kyllä tämä dieetti toimii ainakin!

Tarvitsee.. Millään muulla tapaa en aio tossa olla mukana paitsi olisin halunnut päästä lukemaan noi dieettivinkit tai heidän näkemykset dieetistä, ne ovat kyllä varmaan tuolla blogissa viimevuodelta mutta vaikea kaiken ton tavaran keskeltä löytää.

Ja joo Alec, ei siihen tarvita kun syödä 500 kaloria vähemmän kun kuluttaa, paino tippuu väkisin ;) Lisäksi kantsii syödä paljon prodea. Rakettitiedettä.

Täällä aloiteltiin torstaina ja lauantaina kun kävin vaa'alla tsekkaamassa nestekadon, niin 2.5kg oli lähtenyt o_O Tästä lähtien punnaan vain kerran viikossa.

Jos diettaamisesta ja oman kropan käyttäytymisestä dietillä ei ole kokemusta, en kyllä yrittäisi tiputtaa painoa syklittelemälla vaan ihan selkeällä dietillä. On sen verran haastavampaa tuo syklittely ja siinä tuloksiin pääseminen kuin normi diettaaminen...

Yrittänyttä ei laiteta. :D Mä oon ollut viime toukokuusta-joulukuuhun asti melkein yhtäjaksoisella dietillä ja vielä olisi ne kuuluisat viisi kiloa jäljellä, joten nyt ei oikein rehellisesti sanottuna huvittaisi dietata pitempää aikaa putkeen. Jos ei tuota tulosta, niin vaihdan taktiikkaa sitten. Eipä mulla tässä mikään kiire ole. Voi toki olla että noiden loppujen sulattelu tarvitsee pidempää aikaa, koska ei ole kyse enää mistään ylipainosta, vaan ihan normaalipainon sisällä tavoitepainon saavuttamisesta ja tuntuu olevan tiukassa nuo loppukilot. :)

Miksi tässä on rajoitettu kasvisten määrää? Menisi enemmänkin. Samoin kuin mieluummin käyttäisin oikeita marjoja noiden mehukeittojen sijaan. :(

Miksi tässä on rajoitettu kasvisten määrää? Menisi enemmänkin. Samoin kuin mieluummin käyttäisin oikeita marjoja noiden mehukeittojen sijaan. :(

En oo tota juttua nähny mutta varmaan siks että monissa kasviksissa on viittä vaille vitusti hiilareita..

En oo tota juttua nähny mutta varmaan siks että monissa kasviksissa on viittä vaille vitusti hiilareita..

No mutta eihän tää ole mikään ketoosidietti niin mitäs merkitystä niillä kasvisten kaloreilla olisi, varsinkaan kun niillä hiilareilla ei ole minkäännäköistä vaikutusta verensokeriin.

No mutta eihän tää ole mikään ketoosidietti niin mitäs merkitystä niillä kasvisten kaloreilla olisi, varsinkaan kun niillä hiilareilla ei ole minkäännäköistä vaikutusta verensokeriin.

Ei ketoosi, mutta käsittääkseni aika vähällä energialla pitää pärjätä, ja energiaa joissain kasviksissa on reilusti..

Ymmärtääkseni tää koko proggis on suunnattu pääasiassa "taviksille" laidasta laitaan niin ihanko oikeasti siellä rajoitetaan kasvisten määrää? Wtf? :D

Ymmärtääkseni tää koko proggis on suunnattu pääasiassa "taviksille" laidasta laitaan niin ihanko oikeasti siellä rajoitetaan kasvisten määrää? Wtf? :D

Joo, minimi eli 500g/vrk. Koostuu 400g vihanneksista ja 100g marjoista Mä söisin ihan mielelläni kilon. :D

Hassulta tuntuu että energian takia kasviksia pitäisi rajoittaa, kun eikös niitä mm. sen takia kehoiteta syömään paljon että ne eivät ole lihottavaa ruokaa. Eikä nyt pelkästään sen takia, vaan onhan niistä muutakin hyötyä. Ymmärrän toki että ei mitään avocadoja tässä nyt ole tarkoitus syödä, mutta ettei edes vihreää salaattia, paprikaa ja tomaattia saisi muka syödä sinne kiloon asti. :wtf: Ehkä syön salaa, enkä kerro kellekään. :evil:

Minkähän takia Bull kehottaa tekemään kaikki sarjat loppuun asti, siten että "viimeinen toisto päättyy epäonnistumiseen"... Mihin tämä perustuu? Luulisi aika tukossa olevan pian, noh.. olenkin amatööri :)

Minkähän takia Bull kehottaa tekemään kaikki sarjat loppuun asti, siten että "viimeinen toisto päättyy epäonnistumiseen"... Mihin tämä perustuu? Luulisi aika tukossa olevan pian, noh.. olenkin amatööri :)

Kuulemma tärkeää kehityksen kannalta, sen enempää en perusteluja ole saanut.

Nyt kyllä kiinnostaa toi Lite. Sinne on tulossa ryhmä, jossa ruokavalio ja treeniohjelma on suunniteltu lihaksen kasvatusta varten. Suunnittelin kyllä, että kesäks vois vähän tässä kiristellä, mutta taidankin vetää ensin tuon 10 viikkoa himotreeniä ja syödä kunnolla. Kerkeehän sitä kesäks sitten vielä saada ylimääräsiä pois.. Tuossa infoa:

" FitFarm Advanced

Kenelle: Ihmisille, jotka ovat valmiita panostamaan systemaattiseen harjoitteluun. Ainutlaatuinen mahdollisuus saada Suomen tunnetuimman fitness- ja kehonrakennusvalmentajan suunnittelemat ohjelmat käyttöön. Tarkoitettu tavoitteelliselle tosi treenaajille, jotka haluavat ottaa jaksosta tehot irti ja kehittyä. Aikaisempi kokemus saliharjoittelusta on välttämätöntä.

Tavoite: Lihasmassan kasvattaminen.

Ruoka: Ruokavaliossa syödään reiluja annoksia, jotta lihaskasvu saadaan maksimoitua. Ruoka on kuitenkin puhdasta ja se ei merkittävästi lisää rasvan määrää kehossa. Paino voi kuitenkin nousta hieman. Ryhmä käyttää muita valmennusryhmiä enemmän lihaskasvua tehostavia lisäravinteita.

Treeni: Saliohjelma on sellainen, että fitnesskilpailuista kiinnostuneet naiset voivat käyttää sitä. Ei kuitenkaan edellytä kilpailemista. Miehillä tämä saliohjelma mahdollistaa maksimaalisen lihaskasvun.

Kuntosalilla käydään 4-5 kertaa viikossa ja ohjelmat ovat kovia ja kehittäviä. Tästä seuraava askel on enää personal training-valmennus.

Uudessa Bullin päivitysosiossa valmentaja antaa ohjeet viikkotasolla. Ohjeitus koskee ruokalvaliota sekä treeniohjelmaa.

Seuraava LITE starttaa 14.2.2011. "

Itse ollut kolme päivää nyt tällä dieetillä, yllättävän hyvin pysynyt nälkä kurissa vrt. ennen tiputellut tuollaisilla 2000kcal seteillä.. Saa nähdä mitä tuleman pitää.

Sellaisen vielä kysyisin: kuinka moni on ostanut tuota "aivan ehdottoman välttämätöntä" Fast HT-R:ää? Mietin jos vetäisi reenin jälkeen vaan heran naamaan, lähinnä siksi kun sitä sattuu kaapissa olemaan ja ht-r maksoi 35e (!!) paikallisessa prismassa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom