Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
Eikä kannata ottaa mitää surkeaa magnesiumia, niistä ei oo mihinkää edes isoilla annoksilla. Itellä krampit lähti/loppui vasta kun vaihdoin nimenomaan magnesium sitraattiin.

Totta, magnesiumoksidista imeytyy vain 4% (myydään apteekissa), kun sitraattimuotoisesta imeytyy yli 60%. Tosin voihan tuota magnesiumoksidia käyttää laksatiivisiin tarkoituksiin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toisen diettipäivän jälkeen on jo ylimääräisiä nesteitä lähtenyt ihan urakalla (-3.5kg kahdessa päivässä). Jatkuvasti juoksen vessassa...Täytynee magnesiumia ottaa kun yöllä taas heräsin kramppeihin. Molemmista pohkeista veti taas suonta ihan olan takaa...

Ootko muistanu suolaa lisätä? Sitä saa oikeesti käyttää aikast reilusti. Mulla autto kramppeihin ja voimattomuuteen, kun lisäsin suolaa. Hyvin sulla lähteny nesteet liikkeelle!

Bullshit, sivusta seuranneena Pakkiksella ei vaan kärsi puhua muusta kuin mavesta. Niin ja tietysti tärkeintä on olla bulkilla 24/7.

Itse olen parhaimmat tulokset saanut painonpudotuksessa ja kunnon kohotuksessa aerobisen ja voimaharjoittelun yhdistelmällä.

Niin siis painonpudotuksessa et rasvaprosentin alentamisessa.

Ootko muistanu suolaa lisätä? Sitä saa oikeesti käyttää aikast reilusti. Mulla autto kramppeihin ja voimattomuuteen, kun lisäsin suolaa. Hyvin sulla lähteny nesteet liikkeelle!

En.

Oon mä ruokia maustanut, mutta en mä nyt mitenkään extrasuolaisia ole niistä tehnyt...

Kävin Inbody-mittauksessa aamulla ja jos jotakuta kiinnostaa mikä on viiden viikon ero kehonkoostumuksessa niin tuolta löytyy:

http://tuiza.vuodatus.net/

Ja tänään on mun vapaasyöntipäivä. Aamulla söin riisipuuroa, raejuustoa ja mehukeittoa, lounaaksi Scan Burgerissa kasvisaterian. Sen jälkeen oon mussuttanut karkkia, suklaata ja jäätelöpuikon. Illalla tarkoitus kokata ystävien kanssa pastaa ja nautiskella punaviiniä ja ah niin ihania juustoja (Brie ja vuohenjuustoja useempaa sorttia) sekä pähkinöitä. Tänään mä NIIN nautin herkuttelusta! Ja huomenna sitten takas ruotuun ja maanantaina Liten kimppuun. Hyvää viikonloppua itse kullekin! =)

Hihhei! Dieettiä nyt 5 viikkoa takana. Paino oli tällä viikolla tipahtanut vielä 1,4kg, joka oli aikamoinen ylläri. Kävin Inbody-mittauksessa aamulla ja jos jotakuta kiinnostaa mikä on viiden viikon ero kehonkoostumuksessa niin tuolta löytyy:

http://tuiza.vuodatus.net/

Hyi helkkari miten runsaasti on lähtenyt lihasta. Pois tuommoset dietit ja vähän pienemmillä miinuksilla eteenpäin.

Joo katselin kanssa että 2,5kg lähtenyt lihasta ja rasvaa 2.1kg, luut ohentuneet 250gr?. Yhteenvetona että aika kuihduttava dieetti ollut, todella hyvä tulos toki ja sinänsä normaalia että lihastakin lähtee dieetilla mutta tärkeintä on todellakin että seuraavaksi sitten sitä lihasta. 2,5kg lihasta takaisin.

Kuinkahan luotettavia noi tollaset mittaukset sitten on, niistä ollaan montaa mieltä..

Mun mielestä tää dieetti oli hyvä sykäys rasvanpoltolle. Nyt kun jatkaa runsaskalorisempaa, mutta tiukkaa ruokavaliota, niin eiköhän se lihas sieltä kasva ilman, että rasva valtaa kropan. Kaiken kaikkiaan tosi mielenkiintoinen kokemus ollut.

No siis onhan ne luotettavia mutta esimerkiksi lihasmassaan vaikuttaa lihassoluissa oleva neste ja sitä kautta koko tasapaino heittää.

Niin, oliko "olosuhteet" samat ekassa ja tokassa mittauksessa? Siis mittaukseen tyhjällä vatsalla, ei treeniä ei alkoholia edellisenä päivänä, kuukautiskierto jne?

Olosuhteet samat, jopa samat vaatteetkin päällä. Mä oon vaan kuullu noilta ammattilaisilta, että näihin mittauksiin ei voi luottaa. Yhdeltä tyypiltä oli pihdeillä mitattu rasva% 3 ja kehonkoostumusmittari näytti 25..

Olosuhteet samat, jopa samat vaatteetkin päällä. Mä oon vaan kuullu noilta ammattilaisilta, että näihin mittauksiin ei voi luottaa. Yhdeltä tyypiltä oli pihdeillä mitattu rasva% 3 ja kehonkoostumusmittari näytti 25..

Tämä pitää paikkansa, mutta kaksi samaa tapaa on keskenään vertailukelpoisia. Saati että kyseessä on inbody 720.

Hyi helkkari miten runsaasti on lähtenyt lihasta. Pois tuommoset dietit ja vähän pienemmillä miinuksilla eteenpäin.

Kyllä minusta kuvat puhuu puolestaan, fläsää on lähtenyt melkoisesti ja lihaksetkin erottuu hyvin. Eiköhän tuossa juuri painonpudotus ollut tarkoituksenakin ja ainahan dietillä lihasta lähtee....valitettavasti.

joo vitut noista numeroista. hyvin näyttää etenevän.

Kyllä minusta kuvat puhuu puolestaan, fläsää on lähtenyt melkoisesti ja lihaksetkin erottuu hyvin. Eiköhän tuossa juuri painonpudotus ollut tarkoituksenakin ja ainahan dietillä lihasta lähtee....valitettavasti.

Ei mulla ainakaan ole lähtenyt lihasta laihareilla inbody laitteen mukaan.

Pihtimittaus on taitolaji. Hyvän mittaajan tunnistaa siitä, että hän mittaa kolme kertaa jokaisen kohdan. Näin ainakin minua opasti yksi alan ammattilainen.

Lisää merisuolaa tms. "oikeitä" suolia ruokiin, älä valkoista suolaa. Voit myös kokeilla Olvin tai Hartwallin vissyä.

Vichyä ennemmin, ei nyt oikein napostelis noi suolaamiset... Pilaa ruoan jos jonnekin kanoille alan merisuolaa viskomaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom