Juomisesta treenin aikana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bools
  • Aloitettu Aloitettu
kuinka paljon porukka juo treenin aikana? mulla jos treeni venyy 1,5tuntii, saattaa vettä mennä jopa yli 1,5litraa yhen treenin aikana. onkohan liiasta juomisesta haittaa muuta kun, joutuu treenin jälkeen kuseskelee enempi?
mun tosin pakko juoda paljon kun hikoilenkin, kun sika, kesällä melkein joutu laitta hikinauhan otsalle, kun silmiä kirvels nii pirusti.
:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vettä kuluu 0,5-1,5 litraa per treeni, riippuen treenin pituudesta.

Ihan treenin pituudesta riippumatta saa aina käydä pari kertaa täyttämässä 0.5 litran pulloa. Ei kai tota nyt liikaa ehdi treenin aikana kiskomaan, varsinkin kun kreatiinikin sitoo nestettä entisestään.

n. 1-1,5l..Joskus piti käydä treenin aikana 3 kertaa kusella...:)

Paskalla käyminen on vielä hirveämpää. Kaikki lämmöt katoavat lihaksista siinä samassa, kun lasket pyllykkäsi vasten kylmää posliinia. Ähkit kymmenen minuttia paskalla ja taistelun voitetettuasi treeni ei kiinnosta enää ollenkaan. Tai jos joudut laukkaamaan kurapaskalla. Itse suoritus on hyvin nopia, mutta jättää fletkun olon kroppaan.

Paskalla käyminen on vielä hirveämpää. Kaikki lämmöt katoavat lihaksista siinä samassa, kun lasket pyllykkäsi vasten kylmää posliinia. Ähkit kymmenen minuttia paskalla ja taistelun voitetettuasi treeni ei kiinnosta enää ollenkaan. Tai jos joudut laukkaamaan kurapaskalla. Itse suoritus on hyvin nopia, mutta jättää fletkun olon kroppaan.

Juu..eihän tuossa kusella käymisessä 3 kertaa mitään hirveää ollutkaan..Paskalla käyminen on kyllä aika paha jos joutuu ravaamaan jatkuvalla syötöllä. Treenit menevät ihan pilalle ja tulee paha olo.

Litran pullo menee aina, koskaan ei jaksa lisää hakea, menee vaan aikaa hukkaan. Joskus laitoin myös veteen vähän suolaa mukaan, mutta oli niin myrkkyä, että sai luvan loppua

Riippuu päivästä ja treenistä 0,5-1,5 litraa

no mun juomapullo vetää 8 desiä ja kyllä se yleensä n.45-50 minuutin treenisessiossa tyhjenee,eikä aina riitäkkään

Puoli litraa tota tuntuu aina menevän. Jalkapäivänä vähän enemmän. Koitan yleensä välttää hullua juomista kun joukkuepeleistä vielä fobia liikaa juomiseen kun rupee lotiseen mahassa niin naurettavasti :D

700ml juomapullo jonka täyttää ainakin kaksi ja joskus 3 kertaa, eli 1,4 - 2,1 litraa.

Suositut

Back
Ylös Bottom