Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

Tää on kyllä hauska keskustelu:D ei porukka voi selittää tosissaan tollasta.

Ensinnäkin tässä uudessa uutisessa ei puhuta mitään lihaksista, vaan hyvästä vartalosta!
Eikö vartalo voi olla hyvä jollei ole isoja lihaksia alla? Tuollainen nyt vaan sattuu olemaan monen tavallisen tallaajan mielestä hyvä vartalo, kyllähän täälläkin kuulee jonkun kysyvän silloin tällöin että miten pitää treenata että saa Becksin vartalon?

Mielipiteitä on monia, jos iltalehden toimittaja ja suurin osa naisista pitää Becksin vartalosta niin ei siitä pidä ottaa itseensä :D Toiset sitten pitää Ronsun ja Kotletin kokoisista miehistä, mutta niitä nyt vaan on jostain kumman syystä vähän vähemmän:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja ei nyt unohdeta sitä, että Becksi sattuu näiden asioiden lisäksi olemaan yksi maailman parhaista jalkapallon pelaajista. Kai sekin nyt jotain merkitsee. Vai eikö täällä saa kunnioittaa minkään muun urheilulajin huippulahjakkuuksia kuin kehonrakennuksen?
Olet oikeessa, toi unohtu mainita.

Tää on kyllä hauska keskustelu:D ei porukka voi selittää tosissaan tollasta.
Yhdyn täysin, keskivertoihmisen näkökulmasta toi on varmasti melko hyvä vartalo. Täällä kirjoittelevan kaverinkin kanssa naureskeltu monesti, että täällä tosissaan väännetään Beckhamin vartalosta 24 sivun verran. :lol2: "Ihan kukkakeppi!", "IMO, hyvässä lihassa!"

VITTU OON ISO! :dance:
Nyt on kyllä itsetunto korkeella kun vertaa omaa lihasvarastoo davidiin. 180/76.5:whip:

SAMA! Ja vielä hienomman tunteestä tekee se, että ikää on melkein puolet vähemmän. :dance:
(piti tarkistaa etten ite ollu kirjottanu ennemmin ku oli saman kokoinen mieskin kyseessä)

Ainakin nämä hemmot (David ja Brad) ovat kyllä paljon lähempänä omaa miesvartaloihannettani kuin bodarit tai muut paljon lihasmassaa omaavat henkilöt:

Becksi:
david-beckham-underwear-giorgio-armani-ad_11.jpg

Becksi2:
FP1961~David-Beckham-Posters.jpg

Brad:
brad_pitt_shirtless_1_.jpg

Bodari:
Bill_stand_pose.jpg

Myös miesvoimistelijoilla on sopusuhtaiset kropat ja aika paljon voimaa + matalat rasvat = näyttää sopusuhtaiselta ja hyvältä.

Kyllä tuon becksin sanominen lihaksikkaaksi on mielestäni jollain tasolla ihan oikeutettua, sillä hänellä lihakset sentään erottuvat. Onhan semmonen +100kg kestobulkilla oleva perussalijamppa tietysti paljon lihaksikkaampi ja vahvempi, mutta kun ne lihakset on vaan sen ihran alla, niin ei se olemus kauhean lihaksikas mielestäni ole. Ennemminkin semmonen voimaklöntti ;)

Ja eiköhän tuo beksin ulkonäkö ihan oikeastikin vetoa naisiin, tuskin hänen saanti niistä rahoista tai nimestä on kiinni pelkästään kiinni, vaikka eipä niistä varmaan haittaakaan ole. Kyllä ne muijat baareissakin tuon näköisten jamppojen kainaloissa pyörii. Katsokaa vaikka guido-topikista! :D

entas sitten jos vertaa becksii ja pittia esim

scott adkins
scott_adkins_interview5.jpg

tyson
mike_tyson_203043c.jpg

batista
batista.jpg

siina vaan esimerkkia siita etta ei siihen mikaa ammattilaiskehonrakentaja tarvi olla et lihaa loytyy, adkins on itamaisten kamppailulajien tiivis harrastaja, tyson ex nyrkkeilija, batista showpainija joten kay sunnuntai bodarista.

imo kuka nyt pitaakaa lavakunnossa olevaa bodaria jotenki hottina?

:wtf: Missä salilla sie oikein käyt?

Toi apinahan on ihan sairaan iso! Mitä joskus aikoinaan satuin subilta kattelemaan Smack Downia, niin tuo hemmo pisti silmään muiden isojen ukkojen seasta... Tyly taiteilijanimi .. :D

onhan se iso, muttei ammattikehonrakentaja. ja ainaki tos pari vuotta sitte ku olisit pistany galtsus yhteisohakuun sanan batista niin olis tullu parin tuhannen teinityton kansoittamia maralle pillulle haisevia yhteisoja vastaan.

Eli sunnuntaibodari :rolleyes:

Ihan sama. Tässä ketjussa huvittaa se, että jengi vikisee, koska naiset kuolaa jonkun futaajan perään, jolla ei ole paljoa lihasta rungossaan. Hieman säälittävää.
En mä nyt kovin montaa viestiä ole nähnyt, joissa oltais kyrpä otsassa huudettu vääryttä siitä, että NAISET tykkää enemmän becksistä kuin pihviniskoista.

Lähinnä kai täällä on väännetty LEHTIEN tavasta kokea becksin aistillinen vartalo valtavan muskuläärinä ja haluttavana.

Mun mielipide asiaa on se, että beckham on ruma ja mulkku ku se vie mun muijan.

Eli sunnuntaibodari :rolleyes:

Ihan sama. Tässä ketjussa huvittaa se, että jengi vikisee, koska naiset kuolaa jonkun futaajan perään, jolla ei ole paljoa lihasta rungossaan. Hieman säälittävää.

tai lahinna vikistaan siita etta ihmisille yritetaan syottaa ajatusta etta tuollainen jannu olis lihaksikas.

tai lahinna vikistaan siita etta ihmisille yritetaan syottaa ajatusta etta tuollainen jannu olis lihaksikas.

No voit laskea, että kumpia viestejä on enemmän, jos se oloasi helpottaa. Joka tapauksessa mainitsemaani vikinää löytyy ihan riittävästi, jotta on monet naurut irronnut.

Tarkoitatko siis että toi lumppu, Victoria Beckham on sun mielestä hyvännäköinen????? :wtf:
Eiku mä en enää kelpaa omallekaan muijalle ku Becksi on hotti ku guido-gotti :(

Onpas Beckhamin vartalo herättänyt aika paljon keskustelua.

Totuushan on se, että Beckhamin vartalo on takuulla urheilullinen ja varmasti myös aika monen naisen mieleen. Itse asiassa aika moni nainen pitää juuri jalkapalloilijoiden vartaloita esteettisesti miellyttävänä. Toki on paljon niitäkin naisia, jonka miesihanne on hieman lihaksikkaampi. Harvassa on puolestaan ne, jotka pitävät kehonrakentajien vartaloita esteettisesti ihanteellisena. Tästä ei kuitenkaan kehonrakentajienkaan kannata huolestua, sillä kyllähän heillekin seuraa löytyy (yleensä nämä naiset ovat vielä itsekin painoilla harjoittelevia, joten ei todellakaan syytä huoleen).

Itse en toki haluaisi Beckhamin vartaloa, ja itseänikin hieman huvitti se ensimmäinen uutinen, jossa vartaloa kehuttiin lihaksikkaaksi.

No huh, mä jo ajattelin että ei kellään muulla kuin Beksillä voi olla noin huono naismaku.
Entäs Ind...iana Jones eli Harrison Ford, joka on Calista Flockhartin kanssa :D

Hakusanoilla nainen ja naiset alle 10 tulosta. Yhdessä arvuuteltiin, että kummastakohan pidetään enemmän becksistä vai bodarista, lopuissa ei mainintoja naisten viemisestä...

Että pakkislasit vai fruittarilasit?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom