Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

Hakusanoilla nainen ja naiset alle 10 tulosta. Yhdessä arvuuteltiin, että kummastakohan pidetään enemmän becksistä vai bodarista, lopuissa ei mainintoja naisten viemisestä...

Että pakkislasit vai fruittarilasit?

Pakkislasit ja kyvyttömyys lukea rivien välistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkislasit ja kyvyttömyys lukea rivien välistä.
Ei vaan sulla on kyky lukea rivien välistä sellaista, mitä siellä ei ole. Onko se vittu niin vaikeaa käsittää, että lehtiartikkelissa väitetystä lihaksikkuudesta voi esittää eriävän mielipiteen vaikka ei olisikaan katkera naisten suosiosta?

Onko se vittu niin vaikeaa käsittää, että lehtiartikkelissa väitetystä lihaksikkuudesta voi esittää eriävän mielipiteen vaikka ei olisikaan katkera naisten suosiosta?

No vittu :lol2:

Luehan vielä lisää postauksia, niin näet, että kyseessä ei ole vain eriäviä mielipiteitä lehtiartikkelista.

Luehan vielä lisää postauksia, niin näet, että kyseessä ei ole vain eriäviä mielipiteitä lehtiartikkelista.

taman vaikuttaisi olevan multivitalle oikeen sydamen asia, oletko sa itse :david: beckham?

Joo mediassa ilmeisesti lihaksikas = vähärasvainen kuivankesän orava. Olen kyllä samaa mieltä, että millä tavalla se liittyy lihaksikkuuteen näkyykö sixpack vai ei.

Eli media on väärässä, ei kai sille mitään voi tehdä.

Eikä kai sekään ole yllättävää jos tiukka kunto vetoaa naisiin.

No viitsitkö ettiä muutaman postauksen, joissa itketään siitä, että deivid saa naisia ja bodarit ei. Kun mä en sellaisia täältä hirveästi löydä. Ei nuo ainakaan mitenkään enemmistössä ole tässä threadissä.

Joo ihan hyvässä kunnossahan toi Becham näyttäis olevan.

Lisäksi nyt pitää muistaa että tuo ei ole mikään poseeraus ja valot ei ole kovin suotuisat ;)

Varmasti kropaltaan enemmän naisten mieleen ku puolet pakkiksen bulkkibodareista :dance2:

taman vaikuttaisi olevan multivitalle oikeen sydamen asia, oletko sa itse :david: beckham?

Busted

No joo. Ei tämä ihan sydämen asia ole, vaan pirun hyvää viihdettä. Vähän lyö löylyä, niin johan alkaa mölinä :D Oli miten oli, niin näyttää olevan tunteita herättävä kaveri.

Ruaaa!! Ei oo näin vaikeeta. Kyseinen mölinä johtuu LEHTIEN tavasta kirjoittaa Beckhamista, ei itse kaverista. Tuskin tällä palstalla ketään oikeasti kiinnostaa joku Deivid Beckhamin puberteettinen vartalo. Lähinnä LEHTIEN siis LEHTIEN eli ILTAPÄIVÄLEHTIEN KIRJOITTELU siis KIRJOITTELU herättää kummastusta.

Kerrataan: LEHDET, KIRJOITTELU

ootko aivan varma? :D
Itse itseäni korjaten: Suurinta osaa miespuolisista (pl. Dinho) Beckhamin puberteettinen vartalo ei kiinnosta :D

Itse itseäni korjaten: Suurinta osaa miespuolisista (pl. Dinho) Beckhamin puberteettinen vartalo ei kiinnosta :D

Ei ole mitään vaikeaa ja todennäköisesti olet oikeassa, että suurinta osaa ei kiinnosta tuo jätkä. Mutta ihme negaatioita tuo tyyppi herättää, jotka ei liity millään tapaan noihin linkitettyihin lehtijuttuihin. Nää on ihan huippuja: "Beckham on rikas, sen takia irtoaa." "Rahalla ja maineellahan ei tietenkään oo tekemistä asian kanssa...ja futarina Becks on täys turhake." "Kaverin älynlahjoilla ei ainakaan bildeä irtoa."

Enemmistö viesteistä ei ole tuota linjaa, mutta ihan riittävä, jotta tämä on yksi parhaista ketjuista vähään aikaan. Ainakin viihdearvoltaan. Jatka vaan mölinää. Ruaaa! :david:

Ei ole mitään vaikeaa ja todennäköisesti olet oikeassa, että suurinta osaa ei kiinnosta tuo jätkä. Mutta ihme negaatioita tuo tyyppi herättää, jotka ei liity millään tapaan noihin linkitettyihin lehtijuttuihin. Nää on ihan huippuja: "Beckham on rikas, sen takia irtoaa." "Rahalla ja maineellahan ei tietenkään oo tekemistä asian kanssa...ja futarina Becks on täys turhake." "Kaverin älynlahjoilla ei ainakaan bildeä irtoa."

Enemmistö viesteistä ei ole tuota linjaa, mutta ihan riittävä, jotta tämä on yksi parhaista ketjuista vähään aikaan. Ainakin viihdearvoltaan. Jatka vaan mölinää. Ruaaa! :david:
Niin no Becks ei tosiaan mikään älyn jättiläinen ole. Tsekkaa kaverista tehty dokkari niin huomaat.

Ja etkai sä nyt tosiaan väitä, etteikö rahalla ja maineella sais pillua? Flavio Briatorehan vetää noita mallityttöjä puoleensa järjettömällä komeudellaan, samoin kuin Trump etc.

Täällä vielä kuva seksikkäästä Flaviosta ja hänen vaimostaan, joka ei siis rahan ja maineen takia tietenkään roiku kaulassa:
Flavio

Parhaita ketjuja tää tosiaan on, mutta sulla on kyllä erikoisen lämmin suhde tuohon Becksin vartaloon?

Sitten kun olen tuollainen puolkalju vanha kääpä, niin kyllä itseäni jotenkin semisti hävettäisi liikkua tuollaiset mallipimut kaulassa roikkuen. Lisäksi vituttaisi varmasti se, että tietäisi moisten kaunokkien pyörivän siinä ympärillä ainoastaan rahan takia. Kaikki lepertelyt ja komeaksikehumiset yms. oli pelkkää päin naama valehtelua...

No, onneksi ei tuo tulle muodostoumaan koskaan ongelmaksi! :)

Ja etkai sä nyt tosiaan väitä, etteikö rahalla ja maineella sais pillua? Flavio Briatorehan vetää noita mallityttöjä puoleensa järjettömällä komeudellaan, samoin kuin Trump etc.

En. En kai missään ole niin väittänytkään? Kyllähän raha ja valta näyttää naisiin vetoavan. Mutta kaiken maailman galluppien ja jopa naispuolisten tuttujen mielestä Daavidilla on muitakin avuja kuin raha ja maine.

Parhaita ketjuja tää tosiaan on, mutta sulla on kyllä erikoisen lämmin suhde tuohon Becksin vartaloon?

Aika neutraali. Ei aiheuta itkuraivareita eikä myöskään minkäänlaista ihastuksen myllerrystä.

Naiset tykkää, miehet ei välttämättä. End of story.

Hyvä tiivistys, mutta End of storyä ei tule ja syy selviää ensimmäisestä lauseesta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom