Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

En. En kai missään ole niin väittänytkään? Kyllähän raha ja valta näyttää naisiin vetoavan. Mutta kaiken maailman galluppien ja jopa naispuolisten tuttujen mielestä Daavidilla on muitakin avuja kuin raha ja maine.
Miksi sä sit koit tuossa edellisessä viestissä sitten niin omituiseks ja huvittavaks, että jotkut on sanonu ääneen tän tosiasian?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi sä sit koit tuossa edellisessä viestissä sitten niin omituiseks ja huvittavaks, että jotkut on sanonu ääneen tän tosiasian?

Koska eikös alunperin kyse ollut lehtijutussa mainitusta lihaksikkuudesta ja nyt osa on vetänyt mukaan rahan ja maineen. Ja muistutan, että tuossa viimeksi linkitetyssä jutussa ei puhuttu enää sitä paljon puhutusta lihaksikkuudesta vaan, että Deividillä on hyvä kroppa. Mitä se valtaosan mielestä onkin.

Koska eikös alunperin kyse ollut lehtijutussa mainitusta lihaksikkuudesta ja osa on vetänyt mukaan rahan ja maineen. Ja muistutan, että tuossa viimeksi linkitetyssä jutussa ei puhuttu enää sitä paljon puhutusta lihaksikkuudesta vaan, että Deividillä on hyvä kroppa. Mitä se valtaosan mielestä onkin.
Jos totta puhutaan niin multivita ei oo kyllä missään vaiheessa edes sivunnut tuota alkuperäistä ihmettelyn aihetta. Eikä se selitä, miksi noi väittämät oli multivitan mielestä omituisia tai erityisen hauskoja.

Tää on melkee yht hyvä threadi, kun se missä jengi kinasteli penkkaako Will Smith kaks markkaa. :hyvä:
Ja oma mielipide tähän väliin on, että Deividin vartalo on mimmejä puoleensa vetävä, mutta onhan toi aika järkyttävä kynäniska.
En puhuisi "lihaksikkaasta vartalosta" :down: Ennemminkin sporttisesta vartalosta.

Jos totta puhutaan niin multivita ei oo kyllä missään vaiheessa edes sivunnut tuota alkuperäistä ihmettelyn aihetta. Eikä se selitä, miksi noi väittämät oli multivitan mielestä omituisia tai erityisen hauskoja.

Jos puhutaan ihan totta:

Siinä olen ihan samaa mieltä, että ei David ole mikään lihaskimppu.

Koska tässä tapauksessa voi olla kyse muustakin kuin tästä: "Beckham on rikas, sen takia irtoaa." Jos et vieläkään ymmärrä, niin kysy joltain muulta. En ala vääntämmän rautalankamallia.

Jos et löydä mitään hauskaa noista lainaamistani kommenteista, niin en voi sille mitään.

minusta tuolla on kaunis kroppa ja naama. vaihtaisin anyday vaikka olenkin vähintään siedettävä

Mun ei onneks tartte, kun oon jo valmiiks ihan Beckhamin näköinen ;) Ainakin siitä päätellen, että mulle on ulkomailla monesti huudeltu "Beckham!" kun oon kävelly kadulla tai jossain. Tätä on siis tosiaankin tapahtunut eri puolilla maapalloa, vaikka en kyllä omasta mielestäni ole edes kovin saman näköinen. Ainakin oon pidempi ja lihaksikkaampi kuin Becksy. Mistä päästäänkin siihen, että mun mielestä toi Beckis ei kyllä ole kovinkaan lihaksikas jantteri, koska itekkin oon tämmönen thainyrkkeilijä kynäniska, en edes käy salilla.

Jos puhutaan ihan totta:

Koska tässä tapauksessa voi olla kyse muustakin kuin tästä: "Beckham on rikas, sen takia irtoaa."
Wow! Sait käännytettyä mut. Oot postannu 18 viestiä tähän ketjuun ja käsittelit tuota asiaa JOPA yhdellä lauseella!!!

Tästä voimmekin päätellä, että olet ollut asian ytimessä jatkuvasti :worship:

Voi toki olla ja varmasti onkin kyse jostain muusta, mutta miten se tosiasia tekee hauskaksi ja naurettavaksi sen tosiasian, että raha ja maine vaikuttavat myöskin? Vai sekö on erona, että se on sun mielipide?

Mitä hemmettiä?

Vieläkö tämä viestiketju jatkuu?
Onko tämä joku vitsi vai mitä?

Ensin ei (muka) uskota sitä tosi asiaa että naiset ja raha kulkevat käsi kädessä ja sitten aletaan rönsyillä taas tuttuun tyyliin aiheen ulkopuolelle.

Beckham on rikas sen takia irtoaa, kuten aiemmin kirjoitin. Ei siinä Beckhamia haukuttu vaan yritettiin saada homma pakettiin, mutta ei ilmeisesti mennyt jakeluun.

Mitä hemmettiä?

Ensin ei (muka) uskota sitä tosi asiaa että naiset ja raha kulkevat käsi kädessä ja sitten aletaan rönsyillä taas tuttuun tyyliin aiheen ulkopuolelle.

Beckham on rikas sen takia irtoaa, kuten aiemmin kirjoitin. Ei siinä Beckhamia haukuttu vaan yritettiin saada homma pakettiin, mutta ei ilmeisesti mennyt jakeluun.
Tottakai laatuketjut elää :D

Multivitan on vaan niin vaikea käsittää, ettei kaikki ole kateellisia Becksin jumalaiselle ulkonäölle ja että moni nainen hengaa rumienkin äijien seurassa vain rahan ja julkisuuden vuoksi.

Mitä hemmettiä?

Ihan pakko osallistua tähän ketjuun, ei näin hyvää voi päästää unohtumaan.

Oon kyllä melkoisen varma, että Becksille irtois pinppiä varsin hyvin, vaikka ei olisikaan rikas, siis ihan pelkän ulkonäön ja käytöksen ansiosta. Toki kuuluisuus ja raha myöskin auttavat asiassa. Enemmänkin ihmettelen sitä, miten Spice Girls -Victoria on saanut näinkin laadukkaan miehen.

Hommaa ei ehdottomasti pidä saada pakettiin, vaan toivottavasti keskustelu Mr. Beckhamin ympärillä jatkuu kiivaana.

edith: Tuli mieleen, että Deividin ulkonäöstähän voisi järjestää gallupin. Vastausvaihtoehdot voisivat olla esim seuraavat: Onko David Beckham mielestäsi

a) lihaksikas

b) ei lihaksikas, mutta hyvän näköinen

c) ei lihaksikas eikä hyvän näköinen

d) mitä vittua? Ei voi olla hyvän näköinen, jos ei ole lihaksikas!

Itse kallistun vastausvaihtoehdon b) kannalle.

edith2: Erityisesti naisten mielipiteitä kaivataan.

Beckham on rikas sen takia irtoaa, kuten aiemmin kirjoitin.

:thumbs: just näin :rolleyes:

blaablablaa
Ymmärryksessä vikaa?

Totta hitossa tyhjäpääbimbot roikkuu rikkaissa rumiluksissa, mutta tarkemon komentissa on selvästi se sanoma, että tässäkin tapauksessa on kyse vain rahasta. Joko ymmärtää. Eikä tietenkään kaikki ole kateellisia Davidille. Parikin jo riittää, että tällaiset ketjut on ihan sairaan hauskoja. .

:thumbs: just näin :rolleyes:

Ymmärryksessä vikaa?

Totta hitossa tyhjäpääbimbot roikkuu rikkaissa rumiluksissa, mutta tarkemon komentissa on selvästi se sanoma, että tässäkin tapauksessa on kyse vain rahasta. Joko ymmärtää. Eikä tietenkään kaikki ole kateellisia Davidille. Parikin jo riittää, että tällaiset ketjut on ihan sairaan hauskoja. .
Älä nyt Multivita ota itsees vaikka kaikki muut ei tykkääkään Becksin kropasta. :lol2:

Itsekkin väittäisin että vaikkei sitä rahaa olisikaan aika hyvin naisia varmaan pyörisi ympärillä.
Itse kallistun myös B vaihtoehtoon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom