Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä video jälleen! Muistinko oikein,että ainakin Juho (Murtonen) on liputtanut IIFYM-ruokamallin puolesta? , jos näin oli niin siinä olisi yksi aihe seuraaville videoille, että miten toteutetaan fiksusti yms.![]()
Sama. Piti katsotun videon jälkeen oikein "etsiä" YouTubestä että onko niitä vielä lisää.Oli niin hyvä video, että piti kattoa kaikki aikasemmatkin "opetusvideot" kerralla putkeen. Kiitos!![]()
Tekis mieli melkein pakottaa eräs kaverini jonka mielestä 4-jakoinen ja joka sarja failureen on ainut tapa treenata katsomaan nämä videot vaikka joka päivä pariin kertaan läpi.
Joo kyllä siellä selkää eroa tulee treenien välillä! Ja liikkeet vaihtuu myös, eli jokaisessa kokokropan treenissä tulee "pääliikkeinä": jalka-, työntö- ja vetävä liike.
Tähän sitten lisäksi 3-5 eristävämpää liikettä.
Täytyy sanoa, että olen tykännyt ja oikein jaksotettuna toimii varmasti, tuomalla erilaista
kuormitusta lihaksistolleTuon ensimmäisen treenin ekat liikeet varsinkin menee vähän, jopa "voimailun" puolelle, mutta
se MOTIVOIVA ominaisuus mitä näistä saan, riittää itsessään syyksi sille miksi näin teen. Ja kyllä mulle joka kerta
tämän treenin jälkeen on rinta, selkä ja etureidet domseilla. Ja kyllähän tuosta tiheämmästä frekvenssistä jo dataakin ihan
mukavasti löytyy...
Lyhykäisyydessään kierto menee näin:
Ma: Kokokroppa A, toistot 5-10
Ti: Paikkotreeni 1
Ke: Kokokroppa B, toistot 8-12
To: -
Pe: Kokokroppa C, toistot 10-20
La: Paikkotreeni 2
Su: -
- Juho
Mitä lihaksia siis teetkään noissa kokokroppa B ja C:ssä?
Tossa käsivideossa kuulosti vähä oudolta toi et "pumppi on läsnä" :D kyllä mulla on aina pumppi läsnä kohdelihaksessa ku reenaan enkä päästä sitä katoon..![]()