Laakintamies
Banned
Salilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä ei oo ku valkonen pakkispipo, joten ei mua sieltä sen kanssa kyllä bongaa. Voipi olla, että oranssi Fanta paita olis päällä. Katsotaan.Noniin, loistavaa :D onkos muita pakkislaisia RMJ:hin tulossa? Mun pitää kyllä varmaan hommata pakkispaita tota varten, ette te muuten tällasta kynistä sieltä äkkää
Näinhän se tänä vuonna todennäköisesti menee, ei sille minkään voi. :(varmaan yksin kotona :( :itku:
Kyllä mä uskon, että seura järjestyy jos on tarvis. :whip:varmaan yksin kotona :( :itku:
Älä vastaa. :evil:Kaverin mökille. Mutta jos työnantaja sattuu pirauttamaan, niin pakko kyllä mennä töihin ja jättää juhannusriehat väliin.
Huvittaa aina lukea näitä, kun joidenkin juhlien aikaan himiset joutuu olla töissä, ja sitten vitutuksissaan yrittävät lohduttaa itteään että "noh, säästyypähän rahaa ja saa hyvän palkan". Missäs tämä muutama kymppi sitten näkyy? Vähän sama meininki, kun jotkut puhuu, että "minä en polta, ja sen takia saankin joka vuosi ilmaisen Etelän matkan". :hyvä: