Juhannus 2009 - Virallinen juhannusthread

Himoksella meni to-su. Oli mahtavaa, ihmiset oli niin hyvällä tuulella, vaik sää ei ollu paras mahdollinen :)

Scooter oli kyllä ihan hanurista, karseeta paskaa :D Tehis ja Stella <3

Olikohan muutes ne ilman paitaa hengailleet bodatut jätkät pakkislaisia? Tunnustakaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Himoksella meni to-su. Oli mahtavaa, ihmiset oli niin hyvällä tuulella, vaik sää ei ollu paras mahdollinen :)

Olikohan muutes ne ilman paitaa hengailleet bodatut jätkät pakkislaisia? Tunnustakaa :D

Sama paikka, sama aika. Mut minusta sää oli todella hyvä odotuksiin nähden. Muistaakseni vain kerran satoi vettä vähän enemmän ja senkin huomasin vasta kavereista kun tulin ulos Cheekin areenakeikalta. Jäätiin vielä sunnuntaiks grillailemaan ja onnistuin sitten hieman polttamaan itteäkin kun se oli aika aurinkoinen päivä :D
Eipäs dissata Scootteria, se oli taas todella kova! :rock: Tehiksestä ja Stellasta komppaan :thumbs:

Eräät kynäniskat ainakin heilui toisinaan ilman paitaa säästä riippumatta, mutta tuskin tarkoitat meitä kun oli siellä oikeasti isojakin mörköjä :D

Sama paikka, sama aika. Mut minusta sää oli todella hyvä odotuksiin nähden. Muistaakseni vain kerran satoi vettä vähän enemmän ja senkin huomasin vasta kavereista kun tulin ulos Cheekin areenakeikalta. Jäätiin vielä sunnuntaiks grillailemaan ja onnistuin sitten hieman polttamaan itteäkin kun se oli aika aurinkoinen päivä :D
Eipäs dissata Scootteria, se oli taas todella kova! :rock: Tehiksestä ja Stellasta komppaan :thumbs:

Eräät kynäniskat ainakin heilui toisinaan ilman paitaa säästä riippumatta, mutta tuskin tarkoitat meitä kun oli siellä oikeasti isojakin mörköjä :D

Ei ne mitään mörköjä ollu, ku semmosii pikkusen bodattuja ;) kävin kyl ottaa niistä kuviakin, et voin uppailla tänne jos haluut tunnistaa itsesi :D

Ei ne mitään mörköjä ollu, ku semmosii pikkusen bodattuja ;) kävin kyl ottaa niistä kuviakin, et voin uppailla tänne jos haluut tunnistaa itsesi :D

No jos oot tänne niitä laittelemassa niin voin tunnistaa jo valmiiksi etukäteen, etten minä ole kukaan niistä :D

Itse olin kans kännissä Himoksella kolme päivää. Ei mitään erikoista. Ja ainoa hyvä asia minkä scootterista keksin oli se kun tehosekoittimen Otto imitoi häntä teharin keikan aikana :D

Loisto jussi. Ryyppäsin Baxxterin kutsuttuna seuralaisena, ja saunoin uudessa kodissa, ensimmäiset 3 päivän bakkanaalit loistavassa seurueessa. Ehkä paras juhannus biletyksen kannalta koskaan.
Juteltiin niitä näitä kumista ja metallista. Kuunneltiin vaihdellen cheekkiä ja gorgorothia.

Ikävä tosiaan, että sato, hyvä toisaalta, etten kyllä ollut siinä kunnossa, että se olis haitannut vittujakaan. :rock: Ei juhannuksena oo mitään välii mikä keli on. Kuuluu hengailla, rentoutua ja nauttia safkasta.

En varmaan ollu mie, mut tuli mökeillä heiluttua ilman housujakin, pelkkä sukka asusteena...

Itsellä näytti aika heikolta juhannus ihan alunperin, mutta sainpahan huijattua puijattua yhden kivan tytön juhannusta viettelemään! Oli kyllä paras juhannus vähään aikaan.:dance::haart:

Mulla oli pääasia et pääsin kattelee Klamydian ja Popedan. Eihän Fiona kuulunu tähän ryhmään , joka kävi sammuttaa mun jenkka koneen ku musa oksetti :D Turo´s hevi gee ei ollu niiden pimujen mieleen :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom