Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtava suunnitelma.Yyteriin vonkaa teinejä.
RMJ
Omat pläänit täysin auki, pitää siis toimia hetken mielijohteesta.
Noniin, loistavaa :D onkos muita pakkislaisia RMJ:hin tulossa? Mun pitää kyllä varmaan hommata pakkispaita tota varten, ette te muuten tällasta kynistä sieltä äkkääRMJ
Mutta vain perjantai. Keli on vallan mainio tämän päivän ennusteen mukaan, 18c ja lähes pilvetön taivas. Kunhan vesisateen vois väistää. vaatehuoneessa jo valmistuu fisua, johonkin virolaiseen viinaan tehtynä. Lauantaista ei mitään hajua, katsotaan mihin on jalat perjantaina kantanut.
Noniin, loistavaa :D onkos muita pakkislaisia RMJ:hin tulossa? Mun pitää kyllä varmaan hommata pakkispaita tota varten, ette te muuten tällasta kynistä sieltä äkkää
Voi voi tota tuksua. Ei taida raukka ymmärtää että moni aloitteleva bändi varmasti maksaisi siitä että pääsis esiintymään niinkin isoon tapahtumaan kun RMJ:hin. Meni kyllä nyt juhannusfiilikset ihan kokonaan, mä niin odotin "Lööppijulkkiksen" kuulemista :(Tuskin sinne RMJ:hin kannattaa mennä ku pääartisti on perunu keikkansa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200906169783144_vi.shtml