Juhannus 2009 - Virallinen juhannusthread

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mökkeilemään hyvässä seurassa syöden hyvää ruokaa ja pitäen nestetasapainosta huolen ! :)

toivotaan vain ettei tule aivan kyrsä keli..

Himokseen kuvaamaan ja matskua sitten tänne jossain vaiheessa.
Vielä saa pyytää joistain artistista kuvaa, jos haikailee jotain erilaisempaa..

Sattuis synttärit ja juhannus päällekkäin, joten kaippa sitä voi tehdä pienen poikkeuksen perussäännöstä, eli älä koskaan ota tippaakaan jos kuvaat. Nyt vois muutaman olusen nautiskella.

RMJ :rock:
Mutta vain perjantai. Keli on vallan mainio tämän päivän ennusteen mukaan, 18c ja lähes pilvetön taivas. Kunhan vesisateen vois väistää. vaatehuoneessa jo valmistuu fisua, johonkin virolaiseen viinaan tehtynä. Lauantaista ei mitään hajua, katsotaan mihin on jalat perjantaina kantanut.

Omat pläänit täysin auki, pitää siis toimia hetken mielijohteesta.

Jeps!

Niinpä arvon pakkislaiset, auttakaapa miestä mäessä! Eli tilanne on seuraava:

Torstaina työt päättyy klo. 21.30. Sen jälkeen vapaa mies sunnuntaihin asti. Asuinpaikka Oulu.

Mikäs olisi hyvä paikka lähteä viettämään juhannusta? Kaupunkijussi on poissuljettu vaihtoehto.

-Kalajoki ois hyvä, mutta majoituspuoli taitaa kusta sen homman tässä vaiheessa? Eli teltta vaihtoehto ei hirveästi houkuttelis.

Matka ei sinällään ole ongelma, eli hyvinkin saatan töiden jälkeen hypätä auton rattiin ja päräyttää pelipaikoille.

Joku mökkihärpäkkä ois ihan jees, mutta nyt lienee myöhäistä sen suhteen?

Toisaalta kun tässä poikamiehiä ollaan niin kiva olisi kyllä lähteä jonnekin festarityyppiseen paikkaan jossa kuitenkin mielellään kunnon majoitusmahdollisuudet.

Mut antakaas tulla ehdotuksia! Onhan tässä kuitenkin vielä tonne torstaihin asti onneks aikaa - ja mä kyl luotan siihen mottoon, että extempore on se paras mahdollinen lähtö! :rolleyes:

Nummirokkiin ollut liput siitä asti kun tulivat myyntiin ja sinne ois tarkoitus torstaina suunnata heti kun pääsen kotiin. Todnäk joskus 22:00 jälkeen alkaa sitten muutaman päivän putki. Tarkotuksena olis nukkua mahdollisimman vähä ja juoda mahdollisimman paljo.
Napalm Death :rock:

Mulla on vähä suunnitelmat muuttunu juoksussa.
Ekaks piti lähtee kavereiden kans Tuulokseen mökkeilemään. Sit tajusin, et reissu tulee mun budjetille liian kalliiks. Sit puhuin, et lähen Kalajoelle parin kaverin kans. Sitten alko mietityttää Nummirokkiin lähtö, mutta loppujen lopuks meen varmaan kaverin mökille sen perheen kans tähän ihan lähelle. Ei menis rahaa kauheesti, eikä myöskään tulis otettua kauheesti.
Mutta vielä on suunnitelmat kyllä ihan auki!

RMJ :rock:
Mutta vain perjantai. Keli on vallan mainio tämän päivän ennusteen mukaan, 18c ja lähes pilvetön taivas. Kunhan vesisateen vois väistää. vaatehuoneessa jo valmistuu fisua, johonkin virolaiseen viinaan tehtynä. Lauantaista ei mitään hajua, katsotaan mihin on jalat perjantaina kantanut.
Noniin, loistavaa :D onkos muita pakkislaisia RMJ:hin tulossa? Mun pitää kyllä varmaan hommata pakkispaita tota varten, ette te muuten tällasta kynistä sieltä äkkää:rolleyes:

Oikein iloista Juhannusta minulle :jahas: Kun olis edes joku mukava katollinen terassi missä grillata mutta kun ei.

sää.jpg

Töissä oon joka päivä to-su. Tulee hyvät liksat, joten ei valittamista. Joka päivä jotakin treeniä ja hyvää ruokaa. Varmaan lämmitän saunan ja grillailen jotain herkkuja takapihalla ja istuksin terassilla aurinkotuolissa hyvän kirjan kans. Ja arska vois sitten kyllä näyttäytyä, kun aurinkotuoli+kirja+vesisade ei oo oikeen inspiroiva yhdistelmä.

Meillä on suunnitelmissa jälleen ihan rauhallinen juhannus.
Eli saunomista, grillaamista ja muutama olut/siideri ihan vaan kotona.
Ei sitä jotenkin enää jaksa lähteä mihinkään festareille tms. mutaan rämpimään. Liian vanha sellaiseen touhuun jo :D

Tuskin sinne RMJ:hin kannattaa mennä ku pääartisti on perunu keikkansa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200906169783144_vi.shtml
Voi voi tota tuksua. Ei taida raukka ymmärtää että moni aloitteleva bändi varmasti maksaisi siitä että pääsis esiintymään niinkin isoon tapahtumaan kun RMJ:hin. Meni kyllä nyt juhannusfiilikset ihan kokonaan, mä niin odotin "Lööppijulkkiksen" kuulemista :(

ei peruta vielä juhannusta hyvät ihmiset :hyvä:

Kohublondi Johanna Tukiaisen juhannuksen esiintymisestä on tullut melkoinen farssi.

Johanna Tukiaisen oli tarkoitus esiintyä RMJ Party Camp -juhannusfestareilla Porissa. Hymy-lehti kuitenkin kertoo, että Tukiainen olisi peruuttanut esiintymisensä. Syynä on se, että Tukiaiselle ei makseta palkkiota.

Viihdeuutisten tietojen mukaan asia ei ole vielä täysin selvä. Tukiaiselle on nimittäin tehty tarjous, jota hän ei ole vielä kommentoinut.

– Promoottori Riku Räsänen tarjoaa Tukiaiselle euron palkkion. Tukiainen ei ole vielä ottanut kantaa siihen, että aikooko hän nousta eurolla lavalle, promoottori Wille Wilenius kertoo Viihdeuutisille.

Tukiaisen oli tarkoitus nousta lavalle ensimmäistä kertaa esittämään Lööppijulkkis-kappale, jonka takana on Tuija Järvinen.

– Emme ole vielä peruneet Tukiaisen hotellihuonetta. Katsotaan miten asia etenee, Wilenius sanoo Viihdeuutisille.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/900138?tukiainen_johanna

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom