Himokselle kolmeksi päiväksi syömään, juomaan ja kuuntelemaan hyvää musiikkia. :dance:
Sama meininki:dance2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Himokselle kolmeksi päiväksi syömään, juomaan ja kuuntelemaan hyvää musiikkia. :dance:
Jep, omalta Unkarin keikalta muistelen itsekin ihania hetkiä tuon pyöreän pullon kanssa viettäneeni :D Fernet vielä menee joten kuten, mutta Unicum on kyllä henkisesti epätasapainoisten yksilöiden valinta :D Mut jos lääkkeen tehoa mitattaisiin pahalla maulla niin tuo aine olis listan kärkipäässäUnicim on opittu unkarissa. Eli aina ennen ruokailua ja jälkeen pieni snapsu. Niin pysyy kovallakin bulkilla vatsa kunnossa, sekä jos todellakin sattuisi vaikka ruokamyrkys niin oiva lääke. Itseasiassa mä ja emäntä juodaan tuota ihan huvikseenkin. Löytyy varmasti täälläkin minun kirjoitushistoriasta mainintoja. Ja onhan tuota aina hupia tarjota jollekin uutena juomana. Esim. krapula aamuna kun itse ottaa tuosta kulauksen ja tarjoaa jollekin niin aika hauskoja ilmeitä on nähty. Muistin juuri että minulla onkin vajaa pullo tuota jo odottamassa kämpällä sekä vajaa kori kaljaakin siellä...
Mistä saisi vuokrattua puolijoukkuetelttaa?
Et kyllä tajua tän homman syvintä henkeä... Juopottelun yhteydessä ei saa väheksyä hiukopalojen merkitystä! Jaksaa paremmin ottaa sitä viinaa eikä ala heikottamaankaan ja seuraavana päivänä paljon parempi olo kun tyhjään vatsaan kitannu.
On se laimeamman tai vetisemmän makuista III:en verrattuna, mutta ihan juotavaa kyllä. Eihän nuo suomalaiset perusoluet muutenkaan kovin voimakkaan makuisia ole, niin ero ei ole kovin iso.Onko I:n ihan hirveää? Tekis mieli lipittää enemmän oluita, muttei jaksais kännäillä. Nikolai on taas hieman arvokkaampaa.
Perinteitä kunnioittaen, Himoksella to-su :dance: :kippis1: