Juhannus 2009 - Virallinen juhannusthread

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Unicim on opittu unkarissa. Eli aina ennen ruokailua ja jälkeen pieni snapsu. Niin pysyy kovallakin bulkilla vatsa kunnossa, sekä jos todellakin sattuisi vaikka ruokamyrkys niin oiva lääke. Itseasiassa mä ja emäntä juodaan tuota ihan huvikseenkin. Löytyy varmasti täälläkin minun kirjoitushistoriasta mainintoja. Ja onhan tuota aina hupia tarjota jollekin uutena juomana. Esim. krapula aamuna kun itse ottaa tuosta kulauksen ja tarjoaa jollekin niin aika hauskoja ilmeitä on nähty. Muistin juuri että minulla onkin vajaa pullo tuota jo odottamassa kämpällä sekä vajaa kori kaljaakin siellä...
Jep, omalta Unkarin keikalta muistelen itsekin ihania hetkiä tuon pyöreän pullon kanssa viettäneeni :D Fernet vielä menee joten kuten, mutta Unicum on kyllä henkisesti epätasapainoisten yksilöiden valinta :D Mut jos lääkkeen tehoa mitattaisiin pahalla maulla niin tuo aine olis listan kärkipäässä :)

kannattaa kysyä paikalliselta partiolta tai seurakunnan / kunnan nuorisotoimesta. Ainakin täälläpäin nämä tahot vuokraa rinkkoja ja puolijoukkuetelttoja

Kaverin mökille viiden jätkän porukalla saunomaan, dokaamaan, grillaamaan kalastamaan :rock:
Ite kuskina ja ketolla täl hetkellä nii pitääpi tuota kuningas alkoholia vähä rauhallisemmin ottaa (ja paskat:kippis1:)

Et kyllä tajua tän homman syvintä henkeä... Juopottelun yhteydessä ei saa väheksyä hiukopalojen merkitystä! Jaksaa paremmin ottaa sitä viinaa eikä ala heikottamaankaan ja seuraavana päivänä paljon parempi olo kun tyhjään vatsaan kitannu.

Eikä. Silloin kun juodaan niin juodaan ja silloin kun syödään niin syödään. Olen sen verran yksinkertainen tyttö, etten osaa keskittyä molempiin samaan aikaan :D

Onko I:n ihan hirveää? Tekis mieli lipittää enemmän oluita, muttei jaksais kännäillä. Nikolai on taas hieman arvokkaampaa.

Ei ole yhtään mitään suunnitelmaa juhannukseks :( Melkee kaikki kaverit on joko jossain reissussa tai töissä ni ei ole pahemmin seuraa tiedossa. Ilmeisesti luvassa paskaa säätä ni ei taida tulla moottoripyöräretkeilystäkään mitään. Tiedossa siis ehkä tylsin juhannus ikinä.

Onko I:n ihan hirveää? Tekis mieli lipittää enemmän oluita, muttei jaksais kännäillä. Nikolai on taas hieman arvokkaampaa.
On se laimeamman tai vetisemmän makuista III:en verrattuna, mutta ihan juotavaa kyllä. Eihän nuo suomalaiset perusoluet muutenkaan kovin voimakkaan makuisia ole, niin ero ei ole kovin iso.

Perinteitä kunnioittaen, Himoksella to-su :rock: :dance: :kippis1:

Meitä lähtee matkaan n.20, mutta aikatauluista ja sijainneista johtuen näyttää siltä, että mennään kutakuinkin jokainen omilla autoilla :D
Näin ollen jos Lahdesta tai Jyskälästä on tuonne päin matkalla niin saattas mahtua vielä kyytiin.

Mökille tuttavaperheen kanssa. Luvassa grillausta, hyvää ruokaa ja juomaa ja tietysti mölkyn heittoa ym pelejä. Saunomista ja uimista. Ja vaikka satais saavista kaatamalla, niin mä grillaan vaikka ikkunasta käsin :evil:

Pohjille lavallinen Tallinnasta muilutettua mukahalpaa lonkeroa sekä talousvodkaa ja oranssilla lapulla merkattua kassleria. Siitä anopin kanssa saunaan.
Akan ajan halolla metsään poimimaan mustikoita ja muistutan ettei huoralla ole takaisin tulemista ennen kuin pesuvati on täynnä.

Sammun varmasti kuistille ennen kolmea päivällä. Väistelkööt perkeleet, minähän en siirry.

Eipä oo vielä oikein selviä suunnitelmia. Paskaa keliä on luvannut, joten festarit ei oikein kiinnosta. Mökillekään ei voi mennä kun porukat menee sinne, eikä oikein kaveritkaan oo vielä mitään päättäny:jahas:. Perjantain ja lauantain aattelin tenutella jos vaan joku paikka löytyy. Kohtalaisen kökkö juhannus näyttäis olevan tulossa:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom