Juhannus 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AQF
  • Aloitettu Aloitettu
Kaverin kaverin serkun sukulaisen (tjsp) mökille pohjanmaalle pitäisi suunnistaa. Juotavana on puoli ämpärillista punaviiniä, pari pulloa viskiä ja absinttia. Proseccoa voisi kanssa ottaa pullollisen mukaan. Olutta ostetaan matkalla mökille sopivasti, määrä laskettaneen korien eikä yksittäisten pullojen mukaan. Ehkä pitää vielä ostaa kossupullo, jota voi rekvisiitaksi pitää perstaskussa aina kun kuseksii vesistöön muutenkin vaarallisen näköisesti, tilastojen varalta.

12 hengen porukasta jotka samaa paikkaan tulee, tunnen etukäteen kolme, joten tarkkaa viikonlopun agendaa en pysty etukäteen kertomaan. Tuskimpa myöskään jälkikäteen. Todennäköisesti grillataan paljon. Ja poltetaan jotain isoa, suunnitelmallisesti tai vahingossa.

Kun Inska on messissä, ohjelmassa lienee tangoissa / puissa roikkumista tahi patsaiden halailua. Jos patsasta ei löydy niin sitten tehdään sellainen.

Saas nähdä millainen juhannus tulee kun en itsekkään paljoa enempää ihmisiä tunne. Mukavaa kuitenkin isommalla porukalla sitä viettää hyvässä seurassa. Ohjelma tuskin on pelkästään raamatun lukemista ja mato-ongella istumista.

Juomatkaan tuskin loppuu. Mukaan lähtee ruoan kyytipojaksi kokoelma erinomaisia viinejä ja digestiiviksi parit skottiviskit sekä konjakkia. Olutta aioin juoda vaan janoon ja saunan jälkeen. Ja ehkä ennenkin. Onneksi pyysin tulevalta avovaimolta helavyön ja kunnon kauhavalaisen mukaan jotta voirahan kaataa karhu ja pari hirveä griillin. Notta perkele.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saaressa ja silleen.. Eipähän leviä se tulipalo kovin pitkälle! =)

Sama täällä eli saaressa ollaan jussina. Omalla mökillä Saimaan saaressa ja muutamia kavereita mukaan. Juhannuksen suunnitelmiin kuuluu ainaskin paljon veneilyä ja hieman lonkeron litkimistä ja grillausta..:) Taidetaan lähteä pelipaikoille jo keskiviikkona, että varmasti ehditään varustautua juhannukseen..:rolleyes:

Kaverin mökille piti mennä mut se idea kariutui. Näillä näkymin ajellaa motskarilla tyhjillä kaduilla ja hengaillaa kotona tai jos kavereita maisemissa ni sit niittenkans. Alkoholista ei tietoa mut pitää sitä varmuuden vuoksi ostaa.

Tahkolle mökille vaan :rock: olin varma että en enää olis saanu varattua viimeviikon puolessa välissä mutta kävi tuuri ja mökki saatiin :D

Hyvä reissu tulossa, ainakin toivottavasti :kippis1:

Helppo homma, huomenna 1. aamuvuoro, joten sunnuntaina on viimonen yövuoro.... sitten taas sopivasti lyhyt vapaa, eli 4pv. Ei tarvi siis lähteä mihinkään.

Oi vitsi, toi on kyllä ihan loistomesta, oltiin pari viikkoa sit kuokkimassa kaverin vuokrarivarissa!

Juu mä oon Airistolla muutamaan otteeseen piipahtanut ja oon kuullu että juhannuksena vois olla aika kurko meininki :) ...ne vuokrarivarit on kyllä hienoja, meillä on vissiin sellanen 2-kerroksinen. Muutenkin se paikka sopii just juhannuksen juhlintaan. Kunhan vaan saatas hienot kelit, mikä näyttää vähän epätodennäköiseltä..

Tänä vuonna tulee sitten vietettyä juhannus kaupungissa. Kaverille mennään, grillaillaan, käydään patiolla (onko ne edes auki?), pelaillaan pelejä.. Saattaa olla töitäkin, ei kyllä haittaisi yhtään.

Häissä
:wall:

Mökille! Pitkästä aikaa pääsee puusaunaan, ja pääsee juoksemaan ihania metsäteitä. Täytynee talviturkkikin karistaa samalla... Siinä akut latautuu kunnolla kun pääsee pois kaupungista.

Kavereiden kanssa isketään kalajoen hiekkasärkille sellainen 6x4m kokoinen kevytpressu teltaks, nuuskamuikkunen tyyliin :D... sellaisen jos bongaatte niin tiedättepähän että kuka siellä asustaa :D :D

Kaverin möksälle. Duunin jälkeen lähtö, ja vähän hirvittää huomiset Jussiruuhkat. Ei siinä mitään, jos saisi olla kyydissä ja vetää ketterää, mutta jostain syystä olen taas ilmoittautunut kuskiksi.:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom